Kaip atsikratyti paties baisiausio moterų grožio priešo

 (4)
Šiuolaikinė medicina gali pasiūlyti įvairių priemonių išspręsti net ir pačioms nemaloniausioms grožio bėdoms. Šį kartą kalbėsime apie strijas. Labai klystate, jei manote, kad strijos atsiranda tik nėštumo metu ar po gimdymo. Jų susiformavimui įtakos gali turėti labai skirtingi faktoriai, o ir gydymas yra įmanomas, nors, tenka pripažinti, gana sudėtingas.
© Shutterstock

Taigi, kai kalbama apie strijas, yra du keliai neleisti joms atsirasti, o jei atsiranda, pasistengti neskausmingai jų sumažinti. Nes visiškai išnaikinti neįmanoma ne šiuolaikinėmis priemonėmis.

Kremai ne visada padės, reikės atlikti ir kitus būtinus žingsnius. Čia panašiai kaip ir laikantis dietos: vien mitybą sutvarkyti nepakanka, būtina ir daugiau judėti, ir skysčių gerti.

Atsiradimo priežastys

Viena iš priežasčių, lemiančių strijų atsiradimą, svorio padidėjimas nėštumo metu arba hormonų pokyčiai, šiek tiek jų atsiranda dėl antsvorio.

Staigūs svorio svyravimai taip pat gali išprovokuoti tų ne itin estetiškų rausvų ir baltų dryželių atsiradimą („šviežios" strijos būna rausvos, o laikui bėgant pabąla, būna tokie balti ilgi brūkšneliai).

Svarbiausia suvokti, dėl kokių veiksnių jos atsirado, o tuomet bus galima ir veiksmingiau naikinti. Paprastai strijos atsiranda dėl sumažėjusios kolageno ir elastino gamybos. Jeigu strijos atsiranda dėl endokrininės sistemos pakitimų, reikia kreiptis į gydytoją vadinasi, strijas suformuoja pernelyg intensyvi antinksčių hormonų gamyba.

Kur jos dažniausiai atsiranda? Ant pilvo, klubų, šlaunų, krūtų, taip pat gali būti ant rankų, kaklo. Strijų (skirtingai nei celiulitą) gali turėti tiek vyrai, tiek moterys.

Profilaktika nėštumo metu

Žinoma, geriausias būdas išvengti strijų. Todėl būtina taisyklingai prižiūrėti odą, kūną, svorį nuo pat pirmų nėštumo mėnesių.

* Dėvėkite liemenėlę, pilvukui didėjant, nešiokite specialias kelnaites, juoskitės elastinėmis juostomis, kurios neleis odos tempti, jai tampytis.

* Kad odos audiniai būtų sveiki, darykite specialų krūtų masažą su šiurkščiu rankšluosčiu.

* Stenkitės reguliuoti svorį, nepriaugti nereikalingų kilogramų (norma 810 kg).

* Odos būklę pagerinsite ir išvengsite strijų, jei maistą praturtinsite baltymais tai pagrindas elastino ir kolageno gamybai.

* Oda pagerės, jei atsisakysite bandelių ir saldumynų. Valgykite daugiau daržovių.

Treniruotės

Ar gali sportas su svarmenimis, sunkumais taip pat išprovokuoti strijų susidarymą? Jei raumenis nuspręsite suformuoti labai greitai, oda nesuspės prisitaikyti. Todėl po jėgos treniruočių būtina 12 dienų pertrauka, tačiau tada rinkitės nebe svarmenis, bet kitus pratimus tempimo, lankstumo, kvėpavimo.

Kremai

Kosmetikos priemonės stebuklų nesukurs padės tik sumažinti strijų, padarys, kad jos mažiau matytųsi, tačiau visiškai išnaikinti nepajėgia.

Todėl dar nėštumo metu ir žiemą tepkite specialią kosmetiką, kuri drėkintų odą. Tokių priemonių sudėtyje turėtų būti kolageno ir elastino, kurie maitintų odą.

Be kremų, galima naudoti ampules, kurių turinys įtrinamas į odą, o paskui dar tepamas kremas. Tokios priemonės pagerina odos paviršių: sumažėja strijų, užkertamos galimybės naujoms susidaryti.

Vienas iš būdų grožio salonai, kuriuose atliekamos specialios procedūros.

Lazeris

Odos šlifavimas lazeriu kažin ar pagelbėtų, nes tik iš dalies nuvalo odos paviršių. Pagaliau nuo odos būklės, moters amžiaus ir strijų senumo priklauso, kokio efekto galite tikėtis.

Tačiau iš esmė estetiką pagerės: oda pajaunės, strijos bus mažiau pastebimos.

Mezoterapija

Strijas, randus, pooperacines siūles galima koreguoti ir mezoterapija. Po oda esanti tuštuma, išretėjimas yra užpildomas jungiamuoju audiniu. Jei tai padaroma laiku, organizme suaktyvinama kolageno ir elastino gamyba.

Iš esmės strijų naikinimas daug kantrybės ir laiko reikalaujantis procesas. Reikalinga kompleksinė programa, kuri susidarytų iš kelių procedūrų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.