Jūs nepatikėsite, KIEK ŠIAI MOTERIAI METŲ

 (38)
Žvelgiant į Ernestine Shepherd kūną sunku būtų patikėti, kad jai yra tiek metų. Jei ne žilos sruogos, išduodančios apie brandų jos amžių. Ši moteris yra vyriausia pasaulio kultūristė, kuri sportuoti pradėjo tik įkopusi į šeštą dešimtį ir visiems įrodė, kad amžius yra tik skaičius.
Ernestine Shepherd
Ernestine Shepherd
© Stopkadras

„Man yra 79-eri ir aš esu kultūristė, - prisistato Ernestine Shepherd. - Diena iš dienos jau 20 metų aš darau tą patį. Valgau tą patį maistą, geriu tris stiklines žalių kiaušinių, darau tuos pačius pratimus. Man nereikia vaistų nei nuo kraujospūdžio, nei nuo nervų, nei nuo kitų negalavimų.“

Iš tiesų, ištreniruotas Ernestine kūnas reikalauja didelių pastangų. Moteris keliasi 2.30 val., atlieka religines apeigas, pusryčiauja. Jos pusryčiai yra 10 kiaušinių baltymų ir sauja riešutų. Kultūristė taip pat kiekvieną rytą pasitinka su ta pačia daina, kurią, kaip juokauja moteris, jau daug metų turi išklausyti ir jos vargšas vyras. Saulei dar nepatekėjus, moteris bėga krosą. Kasdien ji su vyru nubėga apie 16 kilometrų.

Pradėti sportuoti Ernestine paragino sesuo. Tuo metu Ernestinai buvo 56-eri. Seseriai mirus, Ernestine prarado norą gyventi. Tačiau vieną naktį sesuo aplankė ją sapnuose ir paragino tęsti sveiką gyvenseną ir siekti svajonės. Sulaukusi 74-erių ji Guinnesso rekordų knygoje buvo įvardinta kaip vyriausia pasaulyje kultūristė.

„Pradėjau vesti sporto užsiėmimus. Pradžioje mano klasėje buvo apie 10 žmonių. Vėliau jų susirinkdavo tiek daug, kad nebetilpo į salę. Buvau nustebinta, nes vyrai taip pat norėjo su manimi sportuoti“, - pasakojo E. Shepherd.

Ši sportiška senolė įkvėpė ir kitas brandaus amžiaus moteris sportuoti. „Kartais, kai būna sunku, pasižiūriu į Ernestiną, kuri kiekvieną dieną sportuoja su tokiu pačiu užsidegimu, prisimenu, kad man tik 61-eri. Tada viduje kažkas suriaumoja, ir vėl uoliai kimbu į treniruotes“, - sako viena sporto klubo lankytoja.

„Visada savo moterims sakau, kad amžius yra tik skaičius. Ir kiekviena gali pradėti sportuoti bet kada. Būdama 70-ties jaučiuosi daug geriau nei būdama 40-ties“, - pabrėžia seniausia pasaulyje kultūristė.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (11)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (22)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (8)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (29)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.

7 žingsniai lieknos talijos link (6)

Sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą... Na, tuomet žiema tinkamiausias laikas pradėti dailinti pilvo linijas. Be to, prieš šventes visos norime atrodyti dailiau, todėl pats metas susiimti!

Veiksmingi būdai numalšinti alkį be maisto (7)

Nuslopinti alkio pojūtį nėra sudėtinga, svarbu žinoti kelias gudrybes ir jomis naudotis. Tai padės sėkmingai laikytis dietos, sveikai maitintis ir neprisikimšti greitų užkandžių ištikus alkio priepuoliams.

Vaistažolės, kurios gerina seksualinį gyvenimą (4)

Nekalčiausia vaistažolių tinktūra, tinkamai naudojama, gali sužadinti norą mylėtis, todėl dėl vaistų vartojimo pasitarkite su savo... ne, ne gydytoju, o partneriu.

Tyrimas: pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir nesubalansuota mityba veda prie dažnėjančių širdies ir kraujagyslių ligų. Naujausi tyrimai atskleidė, kad šių ligų gali padėti išvengti pilno grūdo produktais praturtinta mityba.

Ką daryti, kad prakaitavimas nevirstų košmaru? (2)

Artėjant gražiausioms metų šventėms visus nejučia įtraukia prieššventinio pasiruošimo bumas ir nesibaigianti vakarėlių virtinė. Vieniems tai sukelia džiaugsmingą šurmulį, kitiems – nerimą, kad vakarėlio metu aplinkiniai pastebės kruopščiai slepiamą bėdą – gausų prakaitavimą, kuris žliaugia veidu ar kaupiasi pažastyse net neužsiimant aktyvia fizine veikla. Tad ko imtis, kad šventinis vakarėlis nevirstų košmaru?

Štai jums įrodymai, kodėl nereikia paisyti svarstyklių skaičių! FOTO (8)

Ne paslaptis, kad riebalai sveria mažiau už raumenis, todėl, pavyzdžiui, 65 kilogramus sveriančios sportiško sudėjimo moters kūnas atrodys visai kitaip, nei treniruočių neragavusios.