Ji užsidėjo kopūsto lapą ANT KRŪTINĖS ir paliko per naktį. Efektas buvo įspūdingas!

 (30)
Kopūstas yra dažnas ingredientas daugelyje patiekalų. Tačiau mūsų močiutės kopūstus naudojo kaip vertingą vaistą. Sakoma, kad jis turi daug gydomųjų savybių ir gelbsti nuo daugelio negalavimų.
Ji užsidėjo <span style="color: #ff0000;">kopūsto lapą</span> <strong>ANT KRŪTINĖS</strong> ir paliko per naktį. Efektas buvo įspūdingas!
© Vida Press

Mūsų močiutės naudodavo kopūsto lapus nuo traumų ir sumušimų. Prieš naudojant kopūstą medicininiais tikslais, pirmiausiai nuplikydavo lapus verdančiu vandeniu ir nusausindavo.

Skaudančioje ir sumuštoje vietoje pridėdavo šviežio kopūsto lapą ir apvyniodavo jį tvarsčiu bei palikdavo per visą naktį. Ryte patinimas akivaizdžiai sumažėdavo ir skausmas praeidavo.

Jei patinimas per naktį nenuslūgsta, o pažeista vieta vis dar skauda, būtina kreiptis į medikus.

Ji užsidėjo <span style="color: #ff0000;">kopūsto lapą</span> <strong>ANT KRŪTINĖS</strong> ir paliko per naktį. Efektas buvo įspūdingas!
© Vida Press

Taip pat manoma, kad kopūsto lapas - pirmasis vaistas nuo vabzdžių įkandimų. Kopūstų lapai palengvina perštėjimą po vapsvos, bitės įgėlimo, uodo įkandimo.

Kopūstas veikia kaip magnetas, kuris puikiai ištraukia karštį, numalšina skausmą ir mažina patinimą įkandimo vietoje.

Mūsų protėviai kopūstus naudodavo ir nuo galvos skausmų. Ši daržovė padėdavo pašalinti galvos skausmą ir netgi buvo naudojama nuo karščiavimo. Močiutės tiesiog uždėdavo ant skaudančios vietos kopūsto lapą ir apvyniodavo galvą drėgnu rankšluosčiu.

Krūtų skausmas, pasirodo, taip pat buvo įveikiamas su kopūstais. Žindymo metu moterys dažnai jaučia skausmą ir patinimą, pilvo pūtimą. Šį liaudišką patarimą pamėgusios ir moterys, kenčiančios nuo mėnesinių skausmų. Jos skaudančioje vietoje tiesiog užsidėdavo kopūsto lapą ir palikdavo per naktį. Ryte skausmas - kaip ranka nuimtas.

Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne.

Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (23)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (8)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (29)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.

7 žingsniai lieknos talijos link (6)

Sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą... Na, tuomet žiema tinkamiausias laikas pradėti dailinti pilvo linijas. Be to, prieš šventes visos norime atrodyti dailiau, todėl pats metas susiimti!

Veiksmingi būdai numalšinti alkį be maisto (7)

Nuslopinti alkio pojūtį nėra sudėtinga, svarbu žinoti kelias gudrybes ir jomis naudotis. Tai padės sėkmingai laikytis dietos, sveikai maitintis ir neprisikimšti greitų užkandžių ištikus alkio priepuoliams.

Vaistažolės, kurios gerina seksualinį gyvenimą (4)

Nekalčiausia vaistažolių tinktūra, tinkamai naudojama, gali sužadinti norą mylėtis, todėl dėl vaistų vartojimo pasitarkite su savo... ne, ne gydytoju, o partneriu.

Tyrimas: pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir nesubalansuota mityba veda prie dažnėjančių širdies ir kraujagyslių ligų. Naujausi tyrimai atskleidė, kad šių ligų gali padėti išvengti pilno grūdo produktais praturtinta mityba.

Ką daryti, kad prakaitavimas nevirstų košmaru? (2)

Artėjant gražiausioms metų šventėms visus nejučia įtraukia prieššventinio pasiruošimo bumas ir nesibaigianti vakarėlių virtinė. Vieniems tai sukelia džiaugsmingą šurmulį, kitiems – nerimą, kad vakarėlio metu aplinkiniai pastebės kruopščiai slepiamą bėdą – gausų prakaitavimą, kuris žliaugia veidu ar kaupiasi pažastyse net neužsiimant aktyvia fizine veikla. Tad ko imtis, kad šventinis vakarėlis nevirstų košmaru?

Štai jums įrodymai, kodėl nereikia paisyti svarstyklių skaičių! FOTO (8)

Ne paslaptis, kad riebalai sveria mažiau už raumenis, todėl, pavyzdžiui, 65 kilogramus sveriančios sportiško sudėjimo moters kūnas atrodys visai kitaip, nei treniruočių neragavusios.