J. Leonavičiūte pataria: kaip atsikratyti streso ir įtampos nepakilus iš lovos

 (5)
Vietoj to, kad paspaudę snaudimo mygtuką ryte, skirkit sau 10 minučių tempimo pratimams. Tai puikus būdas pasikrauti energijos ir atsikratyti vakarykščio streso, įtampos arba atsigauti nuo nepatogios miego pozos.
Jolanta Leonavičiūtė
Jolanta Leonavičiūtė
© Asmeninio albumo nuotr.

Išbandykite šiuos penkis tempimo pratimus rytais, skatinančius kraujo apytaką ir paruošiančius kūną darbo dienai.

1. Dar sėdint lovoje, iškelkit abi rankas į viršų. Suimkit abiejų rankų pirštus, delnus nukreipkit į lubas. Ištieskit nugarą, tempkitės į viršų. Suskaičiuokit iki 10 ir tą patį padarykit pasilenkiant į šonus.

2. Kaklo ir pečių tempimas. Sėdint patogiai sukit galvą į vieną šoną, į kitą, aukštyn, žemyn, užlaikant po 20 sekundžių. Kelkit pečius į viršų, atgal ir nuleiskit. Kartokit tris kartus.

3. Stuburo sukimas. Puikus tempimas apatinės nugaros dalies atpalaidavimui. Atsigulkit ant grindų, sulenktas kojas sukit į vieną pusę, neatitraukiant pečių nuo grindų, tą patį į kitą pusę.

J. Leonavičiūte pataria: kaip <span style="color: #ff0000;">atsikratyti streso ir įtampos</span> nepakilus iš lovos
© Vida Press

4. Šlaunies tempimas, gulint ant žemės. Atsigulkit ant vieno šono, Sulenkit viršutinę koją ir tempkit ją paėmę už pėdos atgal. Tą patį padarykit atsigulus ant kito šono.

5. Atsigulkit ant nugaros, iškelkit vieną koją į viršų. Ir temkit ją į save, neatitraukiant nugaros nuo grindų.

Idėjos pusryčiams iš avokado

Pradėjus dieną su mankšta, pasigaminkite sau sveikus pusryčius.

Siūlome jums rytą pradėti nuo avokado, kuris yra puikus sveikųjų riebalų šaltinis. Daugybė tyrimų rodo, kad jis turi didelį teigiamą poveikį sveikatai ir tapo labai populiarus tarp sveikai besimaitinančių žmonių. Avokadas yra labai maistingas ir turi daugiau nei 20 įvairų vitaminų bei mineralų.

J. Leonavičiūte pataria: kaip <span style="color: #ff0000;">atsikratyti streso ir įtampos</span> nepakilus iš lovos
© Shutterstock nuotr.

Štai kelios pagrindinės priežastys, kodėl turėtumėte įtraukt avokadą į savo maisto racioną:

Jis turi daug organizmui reikalingų skaidulų
Avokadas mažina cholesterolio kiekį
Valgant kartu su kitomis daržovėmis ir vaisiais, avokadas padeda geriau įsisavinti maistingas medžiagas
Turi daug antioksidantų
Jis gali apsaugot nuo vėžio, palengvinti artrito simptomus
Pagalbininkas metant svorį
Tinkamai prinokęs avokadas yra labai skanus.

Pasidalinsiu keliais užkandžiais, kurie gaminami naudojant avokadą.
Perpjaukit avokadą per pusę, išimkit kauliuką ir įdėkit šaukštą grūdėtos varškės.

Pusę avokado sutrinkit, pagardinkit druska, pipirais, sumaišykit su keliomis krevetėmis ir tepkit ant pilno grūdo duonos.

Supjaustykit vieną avokadą kubeliais, įdėkit kelis šaukštelius tuno savo sultyse, pora virtų putpelių kiaušinių, kelis mažus pomidoriukus. Pagardinti druska, pipirais pagal skonį.

Pusė avokado, didelė sauja šviežių špinatų, bananas, pusė kriaušės, keli šaukštai graikiško jogurto, kokoso vandens 150 ml.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.