Greitos kaukės, panaikinančios paakių maišelius (+akių gimnastika)

 (1)
Maišeliai po akimis – odos senėjimo požymis. Buvęs stangrumas dingsta, o šio proceso pasekmė – oda susiklosto, kaip drapiruotos užuolaidos, arba atsiranda maišeliai paakiuose.
© Shutterstock nuotr.

Jei maišeliai nėra sutrikusios vidaus organų veiklos padarinys, tai jų susidarymui galite užbėgti už akių, darydamos tam tikrus pratimus:

1. Stipriai užsimerkite, paskui plačiai atsimerkite. Taip darykite 5 - 6 kartus su 30 sekundžių intervalais.

2. Stipriai užsimerkite, stengdamasi neraukyti veido, skaičiuokite iki 5, o atsimerkusios pažiūrėkite į viršų, suskaičiuokite iki 5 ir atpalaiduokite akių raumenis. Taip darykite 3-5 kartus.

3. Laikydamos galvą tiesiai, sušnairuokite į kairę pusę, suskaičiuokite iki 5 ir pažiūrėkite tiesiai, užmerkite akis keletui sekundžių. Paskui pakartokite šnairavimą į dešinę. Atlikite seriją 3-4 kartus.

4. Markstykitės kaip įmanoma greičiau: kai suskaičiuosite iki 10, stipriai užsimerkite, neraukydamos veido. Po 4-6 sekundžių atsimerkite ir ramiai atsipalaidavusi žiūrėkite į tašką tolumoje kokias 3-5 sekundes. Atpalaiduokite akių raumenis. Pratimą pakartokite 3-5 kartus.

5. Laikydamos galvą tiesiai, akis vartykite žemyn aukštyn, dešinėn kairėn.

6. Sukite ratus akimis pagal laikrodžio, o paskui - prieš laikrodžio rodyklę.

Akių gimnastiką rekomenduojama atlikti 2-3 kartus per savaitę. Po pratimų gerai būtų 5-10 minučių ant akių palaikyti ramunėlių ar petražolių nuovire suvilgytus vatos diskelius. Paskui leiskite akims pailsėti.

Kiekvieną kartą akių pratimus bus vis lengviau daryti, nes akių raumenys pamažu tvirtės (ir mažins maišelius ar užkirs galimybę jiems susidaryti).

Jei maišeliai po akimis atsirado ne dėl vidaus organų ligų, tai juos bus nesudėtinga panaikinti. Geri trintukai - pratimų kompleksas, poilsis, kokybiškas miegas, sveika mityba ir tinkamų skysčių vartojimas.

Padės ir liaudies priemonės. Taigi kaukės paakiams:

1. 2 šaukštelius tarkuotos žalios bulvės dėkite į kelis marlės sluoksnius ir uždėkite ant maišelių. Laikykite 10-15 minučių. Nuėmusios kaukę, labai švelniai liesdamos, patepkite paakius kremu (kryptis - nuo išorinio akių kampo iki vidinio). Po 10-15 minučių vatos diskeliu, suvilgytu šaltoje arbatoje, nuvalykite kremą ta pačia kryptimi.

2. Naudinga kaukė - sumaišykite po 2 šaukštelius tarkuotos žalios bulvės, miltų ir pieno.

3. Petražolių lapelius smulkiai supjaustykite, uždėkite ant akių maišelių, uždenkite drėgnu vatos diskeliu. Laikykite 10-15 minučių.

4. 1 šaukštelį smulkiai pjaustytų petražolių sumaišykite su 2 šaukšteliais grietinės, tepkite kaukę ant maišelių ir uždėkite drėgnus vatos diskelius. Laikykite 10-15 minučių.

5. Arbatos pakelius užplikykite verdančiu vandeniu, atšaldykite kameroje ir laikykite ant paakių 10 minučių.


Shutterstock nuotr.

6. Su paburkimais susidoroja tokia kaukė: 2 šaukštelius tarkuotos žalios bulvės sumaišykite su smulkintomis petražolėmis. Dėkite masę į marlę ir kraukite ant paakių. Kaukę nuimkite po 10-15 minučių, odą švelniai patepkite riebiu kremu. Dėkite kaukę ryte ir vakare.

7. Skaldyto ledo gabaliukus sudėkite į plastikinį maišelį, o šiuos - ant paakių. Laikykite 5 minutes.

Patarimai, kurie padės išvengti maišelių paakiuose:

1. Neraukykite kaktos ir nosies.
2. Neprisimerkite, jei esate trumparegė, - geriau nešiokite akinius ar kontaktinius lęšius.
3. Neišdarinėkite keistų grimasų - geriau maloniai šypsokitės.
4. Nepamirškite sričių aplink akis patepti maitinamuoju kremu ar kosmetiniu pieneliu. Judesius atlikite taisyklingai: nuo vidinio akių kampo iki smilkinio, kai tepate viršutinį voką, ir nuo smilkinio iki vidinio akių kampučio, kai tepate apatinį.


Shutterstock nuotr.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.