Greita ir efektyvi DIETA: atsikratyk 2 kg iki Naujųjų metų

Po švenčių jaučiu, kad pilvas braška, net bijau pasimatuoti suknelę, kurią pasiruošiau Naujų metų sutiktuvėms. gerai, kad drauge pasidalino stebuklingos dietos receptu. Manau, kad netekti kelių kilogramų dar tikrai spėsiu.
© Shutterstock nuotr.

Taigi po Kūčių ir Kalėdų valgymo maratono itin susirūpinau  gal priaugau kokius  kilogramus? Gal aš nebe tokia patraukli? O Naujųjų metų vakarėlis jau visai ant nosies. Todėl griebsiuosi šitos 4 dienų dietos.

1 diena – organizmo valymas

galima gerti tik šviežiai spaustas vaisių bei daržovių sultis be cukraus. Ryte  burokėlių ir morkų sultys suteiks jėgų ir „apšildys" skrandžio veiklą. O per visą dieną galite eksperimentuoti, spausdamos įvairiausių vaisių ir daržovių derinius. Vienintelis apribojimas  per dieną išgerkite ne daugiau kaip 1,5 litro sulčių. Be to, vandens ir nesaldintos žaliosios arbatos galite gerti neribotai.

2 diena  baltoji: rauginti pieno produktai

Jūsų maistas  varškė ir kefyras. Imkite 0,5 kg liesos varškės, 1,5 litro kefyro (1 proc riebumo) ir dalinam visą tai į 5 lygias dalis. Kas 2,53 valandas suvalgykite varškės su kefyru, o likus pusvalandžiui iki valgio ir praėjus valandai po jo išgerkite 1 stiklinę vandens arba žaliosios arbatos.

3 diena  žalioji: salotos

Per dieną suvalgykite apie 1,5 kg žalių lapinių daržovių, pagardintų 2 šaukštais alyvuogių aliejaus. valgymų turi būti 56, porcijos – lygios.

Jei reikiamo rezultato dar nepasiekėte, padarykite kelių dienų pertrauką (juk Naujuosius metus būtina tinkamai pasitikti) ir vėl pirmyn prie dietos. Ją kartokite ta pačia tvarka.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.