Garantuotas būdas, kaip atsikratyti mažiausiai 5 kilogramų

Jei jau išbandėte ne vieną dietą, bet niekas nepadeda, laikas laikytis kelių taisyklių (kitaip kasdienės mitybos strategijos), kurios garantuotai padės atsikratyti nereikalingų kilogramų.
© Shutterstock

Teigiama, kad šių gudrybių dėka galima atsikratyti 5 ir daugiau kilogramų antsvorio. Gali būti, kad tai jau yra jūsų namuose, tik nežinote, kaip tie daiktai gali jums padėti tirpdyti riebalus.

Lipnūs lapeliai

Ant jų galite užrašyti 5 priežastis, kodėl norite pakeisti mitybos įpročius. Pavyzdžiui, kad tapčiau energingesnė; kad įlįsčiau į senus džinsus. Kai tik pradės viršų imti silpnumas, valia norės jus palaužti, vertėtų akį užmesti į lapelius, užklijuotus ant šaldytuvo, darbo stalo, virtuvės spintelių. Porą galite prisiklijuoti piniginės viduje kad nesusigundytumėte bandele, gazuotais vaisvandeniais.

Mažos lėkštutės

Nedėkite maisto į didelę lėkštę nuspirkite tokią, kurios skersmuo būtų 510 centimetrų mažesnis. Mokslininkų paskaičiavimais, iš mažų lėkštučių žmogus suvalgo 22 procentais maisto mažiau. Penktadalis girdit?! Nemažai!

Trintuvė

Sutarkuoto maisto atrodys daugiau nei to, kurį pjaustysite juostelėmis ar griežinėliais. Todėl tarkuokite bulves, burokėlius, morkas, cukinijas...

Prieskoniai

Dėklas su įvairiausiais prieskoniais dar viena gudrybė, leisianti jums lengvai numesti 5 kilogramus. Mokslininkų įrodyta, kad prieskoniai (karis, imbieras, cinamonas, muskato riešutas) slopina apetitą. Pagardinus jais maistą, sotumo jausmas aplankys jus greičiau. Be to, aštrūs prieskoniai „nukenksmina" riebų maistą padeda deginti gautas kalorijas.

Nuotolinio valdymo pultelis

Jis jums pravers, kai į televizijos laidą įsiterps reklama, pavyzdžiui, siūlanti traškius vištų sparnelius, skanią sriubą ir panašiai. Galėsite mikliai perjungti kitą kanalą! Nes kad ir kokia soti būtumėte, bet maisto vaizdas (žurnale ar televizoriuje) vėl pažadina apetitą.

Nuotraukos rėmeliai

Ji jus įkvėps laikytis tikslo sulieknėti. Įrėminkite savo šeimos, mylimojo ar save (kai dar buvote puikios figūros) nuotrauką. Pasikabinkite matomiausioje namų vietoje. Nuotrauka jums primins, kad atsikratyti antsvorio vienas svarbiausių jūsų siekių šioje gyvenimo atkarpoje.

Ąsotis su vandeniu

Dietologai nustatė, kad išgerdamos vandens 2 stiklinėmis daugiau nei įprastai, sudeginsite 30 proc. kalorijų daugiau. Pasistatykite vandenį ant darbo stalo ar namie, įmeskite į ąsotį mėtos lapelių arba citrinos arba žaliosios citrinos (limetos) griežinėlių.

Nagų lakas

Jei šaldytuve tupi pyragiuko gabalas, o kameroje plombyriniai ledai, ir jų labai norite, imkite lakuoti nagus! Kol jie džius, galėsite žaisti kompiuteriu, naršyti internete, skaityti. Nė nepajusite, kaip saldumynų troškulys praeis. O geriausia išvis tokio maisto nepirkti.

Dienoraštis

Pažadus lengva sulaužyti ir užsigeisti nusidėti suvalgyti kokį kąsnelį kenksmingo figūrai maisto. Išvengti užkandžiavimų padės dienoraštis rašykite ten, ką ir kiek valgote, jei įmanoma, apskaičiuokite kalorijas. Prisiklijuokite kalorijų lentelę, neškitės ją į parduotuvę.

Nepermatoma dėžutė

Jei nusipirkote šokoladinių saldainių, nelaikykite matomoje vietoje, o padėkite į aukščiausią spintelės lentyną. O jei neturite kur slėpti, dėkite bent jau ant stalo ne į patrauklią, o į kokią nepermatomą dėžutę. Žodžiu, kad būtų kuo mažiau pagundų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.