Dviejų vaikų mama MASTURBAVOSI GIMDYMO metu: visos turėtų daryti tą patį

 (41)
Fotografės Angelos Gallo išpažintis kai kuriuos gali sugluminti. Dviejų vaikų mama derina, rodosi, nesuderinamus ir netgi šventvagiškus dalykus - gimdymą ir masturbaciją.
<span style="color: #ff0000;">Dviejų vaikų mama</span> <strong>MASTURBAVOSI GIMDYMO</strong> metu: visos turėtų daryti tą patį
© Shutterstock nuotr.

Moteris pasakoja, kaip sąrėmių metu ji jautėsi išsekusi, bejėgė ir pasimetusi. Tą akimirką ji nusprendė patenkinti save ranka...

Daugelį toks pareiškimas gali sukrėsti. Nes tokiomis temomis didžioji visuomenės dalis nėra pratusi kalbėtis. Tačiau menininkė tvirtina, kad klitorio stimuliavimas malšina gimdymo skausmus. Tai ir buvo viena iš priežasčių, kodėl ji nusprendė pasidalinti savo istorija.

Pirmasis fotografės gimdymas, kurio metu ji nesimasturbavo, truko 45 valandas. Antrasis, kai ji tenkino save, užtruko 6 valandas.

Pasak jos, gimdyti be skausmų galima ir be vaistų pagalbos. Tereikia gimdymo metu pajusti orgazmą.

Savo antrosios atžalos A. Gallo susilaukė be medicininių intervencijų. Pirmasis fotografės gimdymas, kurio metu ji nesimasturbavo, truko 45 valandas. Antrasis, kai ji tenkino save ranka, užtruko vos 6 valandas ir buvo neskausmingas.

<span style="color: #ff0000;">Dviejų vaikų mama</span> <strong>MASTURBAVOSI GIMDYMO</strong> metu: visos turėtų daryti tą patį
© Shutterstock nuotr.

Moteris noriai dalinasi savo istorija ir pataria kitoms gimdyvėms taip pat nebijoti tenkinti save.

„Gimdymas ir seksas veikia taip pat. Hormonai, pojūčiai, pakitusi smegenų veikla ir visi receptoriai... Viskas taip stipriai susipynę. Mūsų vulvos susitraukinėja, kraujas plūsteli į dubens sritį, mes dejuojame, giliai kvėpuojame, prakaituojame. Jaučiame ypatingus jausmus šventoje intymioje erdvėje, - pasakoja A. Gallo. - Moterys visame pasaulyje patiria orgazminį gimdymą. Norėjau pati tuo įsitikinti!“

Masturbacija padėjo man ištverti skausmus. Klitorio stimuliacija veikė kaip geriausi nuskausminamieji.

Pasak jos, antrasis kūdikio gimimas sukėlė daug stipresnių pojūčių nei pirmagimis.

„Sąrėmiai buvo intensyvūs. Jausmingi. Galingi. Trankė kaip elektra. Labai ryškiai pamenu vieną momentą. Kai kaklelis buvo beveik atsivėręs, pasijutau neįtikėtinai trapi, beviltiška ir priblokšta. Vyras pasiūlė man pasimylėti. Ir nors aš to padaryti negalėjau, jis tiesiog perskaitė mano mintis. Masturbacija padėjo man ištverti skausmus. Klitorio stimuliacija veikė kaip geriausi nuskausminamieji. Taip pat, kaip ir gydančios mano vyro rankos ir jo rūpestis, kuris man taip pat be galo padėjo“, - pasakojo moteris.

<span style="color: #ff0000;">Dviejų vaikų mama</span> <strong>MASTURBAVOSI GIMDYMO</strong> metu: visos turėtų daryti tą patį
© Vida Press

Orgazminio gimdymo pradininkė Debra Pascali-Bonaro pabrėžia, kad daugelyje kultūrų gimdymas siejamas tik su skausmu, o ne malonumu. Todėl šiuo faktu daugelis bjaurisi ir netoleruoja.

Tačiau tos, kurios gimdydamos išbandė spenelių, makšties, klitorio stimuliaciją, bučinius, intymumą, švelnumą, žino, kad visa tai tampa labai naudingais hormonų sąjungininkais.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (23)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (8)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (29)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.

7 žingsniai lieknos talijos link (6)

Sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą... Na, tuomet žiema tinkamiausias laikas pradėti dailinti pilvo linijas. Be to, prieš šventes visos norime atrodyti dailiau, todėl pats metas susiimti!

Veiksmingi būdai numalšinti alkį be maisto (7)

Nuslopinti alkio pojūtį nėra sudėtinga, svarbu žinoti kelias gudrybes ir jomis naudotis. Tai padės sėkmingai laikytis dietos, sveikai maitintis ir neprisikimšti greitų užkandžių ištikus alkio priepuoliams.

Vaistažolės, kurios gerina seksualinį gyvenimą (4)

Nekalčiausia vaistažolių tinktūra, tinkamai naudojama, gali sužadinti norą mylėtis, todėl dėl vaistų vartojimo pasitarkite su savo... ne, ne gydytoju, o partneriu.

Tyrimas: pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir nesubalansuota mityba veda prie dažnėjančių širdies ir kraujagyslių ligų. Naujausi tyrimai atskleidė, kad šių ligų gali padėti išvengti pilno grūdo produktais praturtinta mityba.

Ką daryti, kad prakaitavimas nevirstų košmaru? (2)

Artėjant gražiausioms metų šventėms visus nejučia įtraukia prieššventinio pasiruošimo bumas ir nesibaigianti vakarėlių virtinė. Vieniems tai sukelia džiaugsmingą šurmulį, kitiems – nerimą, kad vakarėlio metu aplinkiniai pastebės kruopščiai slepiamą bėdą – gausų prakaitavimą, kuris žliaugia veidu ar kaupiasi pažastyse net neužsiimant aktyvia fizine veikla. Tad ko imtis, kad šventinis vakarėlis nevirstų košmaru?

Štai jums įrodymai, kodėl nereikia paisyti svarstyklių skaičių! FOTO (8)

Ne paslaptis, kad riebalai sveria mažiau už raumenis, todėl, pavyzdžiui, 65 kilogramus sveriančios sportiško sudėjimo moters kūnas atrodys visai kitaip, nei treniruočių neragavusios.