Drąsos kursai: kaip pradėti pokalbį

Linkstančios kojos, drebantis balsas ir jausmas, kad nieko įdomaus neturi pasakyti. Ar įmanoma įveikti bendravimo baubus?
Užtenka tiek nedaug, kad didžiausia drovuolė taptų vakarėlio siela.
© Shutterstock nuotr.

Po šiandieninio apsijuokimo prieš Rapolą galvoju pasislėpti po paskutiniu sniegu. Jaučiuosi beviltiška, bet tikiuos, kad tokių kaip aš yra daugiau. Gal kooperuokimės ir tapkime drąsesnės?

Visą ilgąją pertrauką kaupiausi prieiti prie Rapolo. Aiškiai mačiau, kaip sužaviu jį savo atmestinai valiūkišku bendravimu ir jis mane pakviečia kavos po pamokų. Tačiau, vos prasižiojus, prie jo pribėgo Dangė ir kažką sušnibždėjo į ausį. Jiedu sąmoksliškai nusikvatojo ir klausiamai atsisuko į mane. O ąš ką. Ką aš... sugebėjau tik išlementi: „Ir vėl tas skambutis...“. Ir vėl tas skambutis?! Ką dar absudiškesnio galėjai sugalvot, Ugne?! Ech. Gerai nors tiek, kad nėra nieko, ko negalima išmokti. Nuo šiandien mokysiuos pradėti pokalbį. Tikiuosi, jūs prisijungsit ir turėsit, ką pasakyti tuomet, kai man eilinį kartą pritrūks žodžių.

Testas

Yra begalės skirtingų žmonių asmenybės tipų. Tačiau nėra nei tinkamų, nei netinkamų asmenybės tipų, į kuriuos jums vertėtų arba nevertėtų lygiuotis. Jūs esate toks, koks jūs esate. Ir sutikite, kad net jei jūs esate drovus, vis tiek galite pradėti pokalbį ir jį tęsti net su pačiais komunikabiliausiais ir linksmiausiais žmonėmis.
Žodžiu, pradėsiu nuo klausimų sau (jei jau mano mama kalbasi su savimi be jokios priežasties, manau, šis atvejis tikrai pateisintinas). Tiesa ar ne, kad:
- jūs retai pirmas užkalbinate žmones (net ir gerus draugus);
- jums maloniau, kai jie į jus kreipiasi, ir net tuomet jūs sutrinkate;
- pokalbio metu jūs vengiate įsiterpti ir susierzinate, kai pokalbis pakrypsta į jus;
- jums nelengva bendrauti su nepažįstamaisiais ir jūs vengiate jų, jei tai tik yra įmanoma.

Jei į visus šiuos teiginius jūs atsakėte „tiesa“, ko gero, aš ne vienintelė apsimetanti, kad vakarėlio metu bendravimas su mobiliuoju yra įdomiausia pramoga. O, kad kaskart, kai man iš baimės bendrauti pradeda greičiau plakti širdis, susitraukia skrandis ir išmuša prakaitas, susiplautų po lėkštę! Bet taip nėra ir ši bėda daug svarbesnė už ruošimąsi matiekės kontrui. Pradedam!

Kvėpavimo pratimai

Pasirodo, kartais užtenka tik (ne)kvėpuoti. Paprasčiausias kvėpavimo pratimas yra suskaičiuoti iki keturių ir įkvėpti, tada užlaikyti kvėpavimą, kol suskaičiuosite iki keturių, ir iškvėpti (velniava, niekaip nuo tos matiekės nepabėgsi). Valdydami savo kvėpavimą, jūs galite nuraminti savo širdies plakimą ir bet kokią drovumo sukeltą baimę. Norėsite patikrinti savo sugebėjimus pradėti pokalbį, išmėginkite tai mažose grupėse. Kuo jūs būsite ramesnis, tuo lengviau tai bus.

Kaip pradėti pokalbį

Kai pasijusite esąs ramus tarp nepažįstamų žmonių, jums reiks pasiruošti pokalbiui:
- pasirinkite atvirus klausimus, nes žmonės mėgsta apie save kalbėtis (Žymiuosi: ką tu manai apie lietuvių mokytojos kuodą?);
- siekite kitus atvirus klausimus su pirmuoju, kad galėtumėte palaikyti pokalbį, jei jis ims rimti (Žymiuosi: pameni, tą kartą, kai jos kuodas įsipainiojo į užuolaidas?);
- pasirinkite pokalbiui paprastas atviras temas, įskaitant darbą, pastaruosius įvykius, orus, sportą, televizijos laidas ir filmus. Venkite politikos ir religijos, nes šios temos gali įaudrinti žmones. (Žymiuosi: kada, manai, prasidės deginimosi sezonas?)
- pradėdami pokalbį, įtraukite ir draugą, nes jis ar ji galės jums pagelbėti (Žymiuosi: Milda, ar nebijai, kad tavo emo oda įdegs?)
- papasakokite anekdotą, tačiau nepersistenkite (Žymiuosi: jokių nacių ir soliariumų temų!).

Savęs vertinimas

Viena iš kliūčių, su kuria susiduria drovūs žmonės bendraudami grupėje ar norėdami pradėti pokalbį, yra prastas savęs vertinimas (Ėėė, galbūt aš prastai vertinu KITUS!..Na, nesvarbu...). Pradėkite rūpintis savo išvaizda. Dėvėkite drabužius, kurie yra patogūs ir su kuriais jūs gražiai atrodote. Kai esate savimi patenkintas, jūs spinduliuojate pasitikėjimą, o tai gali jus įkvėpti rizikai patiems pradėti pokalbį.

Susipažinkite

Susipažindami su naujais žmonėmis dauguma drovių žmonių yra santūrūs ir dėl to jiems yra sunkiau pradėti pokalbį. Nebijokite leisti jam nurimti ar tekėti sava vaga.
Kai turėsite galimybę susipažinti su žmonėmis artimiau ar kurį laiką dalyvauti pokalbyje, jūs atsipalaiduosite ir mėgausitės tuo. Kaip ir bet kokią kitą veiklą, taip ir pradėti pokalbį reikia praktikuotis. Surizikuokite, užduokite klausimą ir leiskite kitiems kalbėti. Jūs turėsite galimybę susipažinti su jais ir atsipalaiduosite.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (23)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (8)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (29)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.

7 žingsniai lieknos talijos link (6)

Sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą... Na, tuomet žiema tinkamiausias laikas pradėti dailinti pilvo linijas. Be to, prieš šventes visos norime atrodyti dailiau, todėl pats metas susiimti!

Veiksmingi būdai numalšinti alkį be maisto (7)

Nuslopinti alkio pojūtį nėra sudėtinga, svarbu žinoti kelias gudrybes ir jomis naudotis. Tai padės sėkmingai laikytis dietos, sveikai maitintis ir neprisikimšti greitų užkandžių ištikus alkio priepuoliams.

Vaistažolės, kurios gerina seksualinį gyvenimą (4)

Nekalčiausia vaistažolių tinktūra, tinkamai naudojama, gali sužadinti norą mylėtis, todėl dėl vaistų vartojimo pasitarkite su savo... ne, ne gydytoju, o partneriu.

Tyrimas: pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir nesubalansuota mityba veda prie dažnėjančių širdies ir kraujagyslių ligų. Naujausi tyrimai atskleidė, kad šių ligų gali padėti išvengti pilno grūdo produktais praturtinta mityba.

Ką daryti, kad prakaitavimas nevirstų košmaru? (2)

Artėjant gražiausioms metų šventėms visus nejučia įtraukia prieššventinio pasiruošimo bumas ir nesibaigianti vakarėlių virtinė. Vieniems tai sukelia džiaugsmingą šurmulį, kitiems – nerimą, kad vakarėlio metu aplinkiniai pastebės kruopščiai slepiamą bėdą – gausų prakaitavimą, kuris žliaugia veidu ar kaupiasi pažastyse net neužsiimant aktyvia fizine veikla. Tad ko imtis, kad šventinis vakarėlis nevirstų košmaru?

Štai jums įrodymai, kodėl nereikia paisyti svarstyklių skaičių! FOTO (8)

Ne paslaptis, kad riebalai sveria mažiau už raumenis, todėl, pavyzdžiui, 65 kilogramus sveriančios sportiško sudėjimo moters kūnas atrodys visai kitaip, nei treniruočių neragavusios.