Dieta nendrėms. Ką valgyti, kad priaugtum svorio?

 (12)
Nutukimo problemų kamuojamos visuomenės amžiuje visas dėmesys sutelktas į norinčius numesti svorio. Tačiau yra turinčių visiškai priešingų bėdų - taip, tai tie, kuriuos pravardžiuoja „skeletais".
<span style="color: #ff0000;">Dieta nendrėms.</span> Ką valgyti, kad priaugtum svorio?
© Shutterstock nuotr.

Nors kai kam tai ir neįprasta, tačiau nemažai daliai žmonių rūpi, kaip priaugti svorio. Dieta gali būti paskirta ne tik norinčioms atsikratyti antsvorio. Kūdos merginos taip pat kompleksuoja dėl savo išvaizdos. Per mažas kūno svoris sukelia ne vien kompleksų, bet ir sveikatos negalavimų, susijusių su virškinimo sistema, skydliaukės ar ginekologinėmis problemomis. Kartais tai gali tapti nervų sistemos sutrikimų priežastimi.

Žmogus gali būti per daug plonas dėl prastų mitybos ir/ar gyvenimo būdo įpročių. Be to, svorio trūkumas gali būti paveldimas. Jei liesumas nėra kai kurių patologijų pasekmė, situaciją galima nesunkiai išspręsti.

Štai ką rekomenduojame toms, kurioms reikalingas svorio prieaugis.

1. Patiekalų skaičių padidinti iki 4-6 kartų per dieną. Nepamiršti valgyti lėtai, kruopščiai kramtyti maistą.

2. Daugiau dėmesio skirti mitybai. Pagrindą turėtų sudaryti raumenis, o ne riebalus auginantys produktai. Tai yra grūdai, vaisiai, daržovės (ypač bulvės), pieno produktai, liesa mėsa. Įtraukti į dienos racioną riešutų, mėgstamiausias salotas gausiai pagardinti alyvuogių arba saulėgrąžų aliejumi. Patiekalus gardinkite apetitą skatinančiais prieskoniais: kalendra, petražolėmis, krapais, bazilikais, salierais.

3. Reguliariai mankštintis. Kiekvieną dieną reiktų skirti bent 20-30 minučių lengvai treniruotei. Pratimai pilvo, krūtinės, rankų ir kojų raumenims padės priaugti daugiau svorio (visos žinome, kad raumenys sveria daugiau nei riebalai). Tokia kasdienė mankšta padės „apvilkti" kaulus raumenimis.

Mitybos planas

Ankstyvi pusryčiai
2 stiklinės pieno ar jogurto,
2-3 arbatiniai šaukšteliai medaus.

Pusryčiai
Avižų arba grikių košė, pagardinta medumi ir smulkintais graikiniais riešutais,
Duonos riekė su sviestu,
Puodelis kakavos.

Pietūs
Tiršta daržovių sriuba su mėsos kukuliais,
Makaronai su sūriu ir kumpiu,
Pudingas arba ledai,
Kava su grietinėle.

Vakarienė
Ryžių sriuba su pienu,
Duonos riekė su sviestu,
Arbata su pienu.

Prieš miegą
Varškės sūris su uogiene arba razinomis.

Nors kai kurie juokaujdami pataria, kad turėtum valgyti bulves, mėsainius, pavalgius būtinai pagulėti, tai visiškai ne ta mitybos kryptis. Greitas maistas augina riebalus, o jums to nereikia, nors ir kaip giminaičiai, gnybdami į šoną, priekaištauja: "Kur tavo riebaliukai? Jetau, vieni kaulai ir skūra...".

Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sveikos

Ką daryti, jei nuo streso pradeda augti svoris? Mitybos specialisto patarimai

Visus stresas veikia skirtingai. Vieni nervindamiesi džiūsta kaip slyvos, o kiti, atvirkščiai – pradeda pilnėti.

K. Middleton pareiškimas sukėlė susirūpinimą: ką hercogienė bando nuslėpti? (10)

Kiekviena šeima turi savo paslapčių. Tačiau ne visas jas pasiseka nuslėpti nuo viešumos. Didžiosios Britanijos karališkoji šeima po kaulelį narstoma jau daug dešimtmečių. Todėl nieko nuostabaus, kad kiekvieną kartą žiniasklaida iš spintos ištraukia vis naujų skeletų.

Kaip palengvinti mėnesinių skausmus ir PMS simptomus

Priešmenstruacinis sindromas (PMS) vargina apie 75 proc. planetos moterų. Tyrimais įrodyta, kad stiprus PMS, kankinantis 30-40 metų moteris, nepriklauso nuo to, kiek kartų jos yra gimdžiusios.

6 profesionalaus trenerio taisyklės, kaip padailinti kūno linijas ir gyventi sveikai

Profesionalus atletas ir treneris, „JC Sport“ klubo įkūrėjas, nuo 2007-ųjų Lietuvoje gyvenantis Jeanas Claude‘as Edorhas dalijasi taisyklėmis, kurių laikantis jausitės puikiai kasdien ir padailinsite savo kūno linijas.

To jūsų ginekologas niekada nepasakys: kaip naikinti grybelį, bakterijas ir nemalonų kvapą (9)

Anksčiau ar vėliau moteris priversta kreiptis į gydytoją dėl simptomų, apie kuriuos nepatogu kalbėtis garsiai. Paraudimas, niežulys, lytinių organų patinimas, nemalonaus kvapo išskyros...

Antpilai ir žolelių mišiniai nuo kirminų: kai kurie gyvena ne žarnyne, o raumenyse, odoje (4)

Kuri iš jūsų kada nors esate susimasčiusi, kad galbūt turite kirminų? Kiekvieno žmogaus organizme tūno daugybė bakterijų ir gyvių, o kai kurie kirminai netgi nematomi plika akimi ir gyvena ne žarnyne, o raumenyse, odoje.

Moteris įmetė savo apatinius į džiovyklą salotoms. Žinote, kas nutiko, kai juos išėmė? (36)

Jei savo šviesius apatinius netyčia išplovėte su juodomis vyro kojinėmis ar savo rožiniu megztuku, nemeskite jų į šiukšlių dėžę - meskite į džiovyklą salotoms!

Jaunos žmonos video laiškas: tokių vaizdų vaikai neturėtų matyti (45)

Dviejų vaikų mamos Emmos Murphy vido laiškas išties sukrečia. Jauna moteris prisipažino ilgai galvojusi, ar viešinti šį video. Tačiau galiausiai nusprendė prabilti dėl savo šeimos ir vaikų.

Štai kodėl gali išnykti baltas nago pusmėnulis: nepraleisk pavojingų simptomų (5)

Ar kada nors susimąstėte, jog prie nago šaknies esanti balta pusmėnulio pavidalo sritis yra itin svarbi?

Skauda sąnarius? Neklausykite giminių patarimų!

Vasarą bėgiojame, važinėjame dviračiais, žaidžiame lauko žaidimus ir kitaip aktyviai leidžiame laisvalaikį. Tačiau neretai kelių ar alkūnių skausmas apkartina šias pramogas. Ortopedas traumatologas neigia įsigalėjusį stereotipą, kad sąnarių problemos daugiausia kankina tik vyresnio amžiaus žmones ir teigia, kad kiekvienam žmogui skausmas kyla dėl skirtingų ir labai individualių priežasčių, todėl su kaimynais ir giminėmis apie tai pataria nesikonsultuoti – maža tikimybė, kad bus naudos.

Ką turėtumėte žinoti prieš savo pirmąjį prisitraukimą gyvenime?

Jei pasiryžote sportuoti – sveikiname! Tačiau vien ryžto nepakanka. Norint stiprinti savo raumenis ir atlikti tam tikrus pratimus, reikia tam iš anksto pasiruošti.

Gėda prisipažinti: bijau odontologų (4)

Įprasta manyti, kad taisyti dantis bijo tik vaikai, o suaugusieji tarsi neturi teisės to prisipažinti. Apie tai užsiminus, aplinkiniai skuba raminti: „suimk save į rankas“, „nėra čia ko bijoti“, „baimė egzistuoja tik tavo galvoje“ ir panašiai.

Kaip panaikinti blogą burnos kvapą?

Istoriniai faktai patvirtina, kad blogas kvapas žmones vargino jau seniai, tačiau anuomet nebuvo aiškios blogo kvapo priežastys ir žinomi veiksmingi būdai jam pašalinti. Mokslinių tyrimų objektu halitozė tapo tik 1940-1950 metais, kai buvo sukurtas osmoskopas, kvapo nustatymo ir matavimo prietaisas.

Kaip valgant nepriaugti svorio: pasinaudokite šiais patarimais ir džiaukitės rezultatais veidrodyje

Jeigu norite numesti svorį, ar jį pakoreguoti, turite būti sumanūs ir išradingi virtuvėje. Kitu atveju maistas pabos ir norėsite viską mesti. Šie patarimai puikiai tiks skubantiems, ar tiems, kurie nuolat nori užkandžiauti.

Jei rūpi jūsų sveikata, palengvinkite savo mitybą ir nekankinkite organizmo „tuščiomis“ kalorijomis

Mityba vasarą nereikalauja daug pasiaukojimo, juk atėjus vasaros karščiams visad lengviau kontroliuoti savo apetitą, kadangi organizmui nereikia papildomų kalorijų. Tokiu atveju verta rinktis lengvus patiekalus ir daugiau skysčių. Dažnai tokia mityba padeda ne tik atsikratyti papildomų kilogramų, bet ir pagerinti savo savijautą. Štai keletas patarimų, kaip galima suplanuoti puikią vasarinę dietą.