Dieta nendrėms. Ką valgyti, kad priaugtum svorio?

 (12)
Nutukimo problemų kamuojamos visuomenės amžiuje visas dėmesys sutelktas į norinčius numesti svorio. Tačiau yra turinčių visiškai priešingų bėdų - taip, tai tie, kuriuos pravardžiuoja „skeletais".
© Shutterstock nuotr.

Nors kai kam tai ir neįprasta, tačiau nemažai daliai žmonių rūpi, kaip priaugti svorio. Dieta gali būti paskirta ne tik norinčioms atsikratyti antsvorio. Kūdos merginos taip pat kompleksuoja dėl savo išvaizdos. Per mažas kūno svoris sukelia ne vien kompleksų, bet ir sveikatos negalavimų, susijusių su virškinimo sistema, skydliaukės ar ginekologinėmis problemomis. Kartais tai gali tapti nervų sistemos sutrikimų priežastimi.

Žmogus gali būti per daug plonas dėl prastų mitybos ir/ar gyvenimo būdo įpročių. Be to, svorio trūkumas gali būti paveldimas. Jei liesumas nėra kai kurių patologijų pasekmė, situaciją galima nesunkiai išspręsti.

Štai ką rekomenduojame toms, kurioms reikalingas svorio prieaugis.

1. Patiekalų skaičių padidinti iki 4-6 kartų per dieną. Nepamiršti valgyti lėtai, kruopščiai kramtyti maistą.

2. Daugiau dėmesio skirti mitybai. Pagrindą turėtų sudaryti raumenis, o ne riebalus auginantys produktai. Tai yra grūdai, vaisiai, daržovės (ypač bulvės), pieno produktai, liesa mėsa. Įtraukti į dienos racioną riešutų, mėgstamiausias salotas gausiai pagardinti alyvuogių arba saulėgrąžų aliejumi. Patiekalus gardinkite apetitą skatinančiais prieskoniais: kalendra, petražolėmis, krapais, bazilikais, salierais.

3. Reguliariai mankštintis. Kiekvieną dieną reiktų skirti bent 20-30 minučių lengvai treniruotei. Pratimai pilvo, krūtinės, rankų ir kojų raumenims padės priaugti daugiau svorio (visos žinome, kad raumenys sveria daugiau nei riebalai). Tokia kasdienė mankšta padės „apvilkti" kaulus raumenimis.

Mitybos planas

Ankstyvi pusryčiai
2 stiklinės pieno ar jogurto,
2-3 arbatiniai šaukšteliai medaus.

Pusryčiai
Avižų arba grikių košė, pagardinta medumi ir smulkintais graikiniais riešutais,
Duonos riekė su sviestu,
Puodelis kakavos.

Pietūs
Tiršta daržovių sriuba su mėsos kukuliais,
Makaronai su sūriu ir kumpiu,
Pudingas arba ledai,
Kava su grietinėle.

Vakarienė
Ryžių sriuba su pienu,
Duonos riekė su sviestu,
Arbata su pienu.

Prieš miegą
Varškės sūris su uogiene arba razinomis.

Nors kai kurie juokaujdami pataria, kad turėtum valgyti bulves, mėsainius, pavalgius būtinai pagulėti, tai visiškai ne ta mitybos kryptis. Greitas maistas augina riebalus, o jums to nereikia, nors ir kaip giminaičiai, gnybdami į šoną, priekaištauja: "Kur tavo riebaliukai? Jetau, vieni kaulai ir skūra...".

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (5)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (8)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (9)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?

Naudingiausi kambariniai augalai nuo nemigos, galvos skausmo, virusų (5)

Namuose esanti įvairi technika - kompiuteriai, spausdintuvai, televizoriai, kondicionieriai ir t.t. - ora paverčia negyvu. Apsaugoti aplinką nuo žalingo poveikio bei palaikyti namuose švarų orą padės augalai-sanitarai.

Koks moters kvapas labiausiai atstumia vyrus? (44)

Sakote, saldus gėlių aromatas? O gal cukraus vata ar kadagiais dvelkiantis aromatas? Ne - yra kvapas, kuris labiausiai dirgina vyro uoslę.