DIETA: naikina celiulitą ir mažina kilogramus + Moterų atsiliepimai

 (5)
Jei pavargote kovoti su antsvoriu, kasdien sukate galvą, kaip atsikratyti tų kelių kilogramų (ypač jei planuojate atostogas), svarstyklės kasdien jus liūdina, metas kažką keisti. Nors dietų pasirinkimas labai platus, tačiau patikimiausia pasikliauti kitų moterų komentarais ir patarimais, kad išsirinktumėte jums labiausiai tinkančią.
© Shutterstock nuotr.

Skaitykite 5braskės.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!

Visas dienas (dietos galima laikytis net 10 dienų) teks griežtai atsisakyti druskos, cukraus, alkoholio, kofeino. Išgerti per dieną ne mažiau kaip 1,5 litrus vandens.

PIRMĄJĄ dieną (ir visas nelygines dienas) galima valgyti tik šviežius vaisius ir daržoves.

Pusryčiai: įvairūs vaisiai (nerekomenduojami bananai ir vynuogės).

Pietūs: daržovių salotos su nedideliu kiekiu alyvuogių aliejaus (jokių druskų ir padažų!). Galite salotas pagardinti migdolais, saulėgrąžomis, moliūgo ir sezamo sėklomis.

Vakarienė: kaip ir pietūs arba pirma vaisiai, paskui – salotos. Išbraukite iš valgiaraščio pieno produktus! Į salotas Nicole rekomenduoja dėti kviečių ar kitokių daigintų grūdų.

ANTROJI diena – valgyti tik vaisius (išskyrus bananus ir vynuoges). Jei alkis labai kankins, suvalgykite kelis gabalėlius juodos duonos, pomidorą ar išsivirkite avižinės košės (su vandeniu). 

KETVIRTOJI diena (ir visas lygines, išskyrus antrąją) – galima valgyti viską tą patį, kaip ir nelyginėmis dienomis. Skirtumas – dalį daržovių rekomenduojama valgyti virtas (geriausia ant garų) ir jau pridėti nedaug kruopų (ryžių, grikių, avižų arba lęšių). Galima, tačiau ne itin patariama, salotas gardinti liesu jogurtu.

Dietos pradžioje svarbu iš pradžių valgyti šviežius produktus (vaisiai), o paskui – virtus (daržovės).

N. Ronsard pataria iš vaisių rinktis ananasus, greipfrutus, apelsinus, mandarinus, mangus, kivius, obuolius, kriaušes ir pan. Pačios Nicole mėgiamiausi: mangas, ananasas, kivis ir papaja.

Internete radome, ką apie šią anticeliulitinį mitybos planą mano ją išmėginusios moterys:

„Dieta man labai tiko. Per 5 dienas ištirpo 4 kg! Rytais valgau greipfrutą, paskui iki pietų valgau obuolius, pietums suvalgau sriubos dydžio lėkštę salotų iš kopūstų, pomidorų, agurkų, saulėgrąžų, alyvuogių aliejaus su juoda duona.  Iki 18 valandos valgau kriaušes, obuolius arba apelsinus. Porą kartų netgi suvalgiau kelis gabalėlius juodojo šokolado. Vakarais 1 valandą užsiimu aerobika. Man ši dieta idealiai tiko, nes mėgstu vaisius ir daržoves. Šiuo metu, kai turime tiek savų vaisių ir daržovių, jos ypač palankų laikytis!"

„Aš atsikračiau 6 kilogramų, tačiau dar papildyčiau dietą keliais pastebėjimais. Porcijos turi būti tokios, kad iš tikrųjų pasisotintumėte. Tarp valgymų turi būti ne mažiau nei 2 valandų tarpas. Kruopas vartokite kaip garnyrą prie daržovių, o ne kaip pagrindinį patiekalą. Sezamai, migdolų riešutai ir saulėgrąžos – irgi kaip prieskonis salotoms, bet ne pagrindinis patiekalas."

„Dieta veikia stulbinančiai, tačiau aš ištvėriau vos 5 dienas (manau, kad man būtent tiek ir užteko iki norimo rezultato). Taip pat dietos metu nepatartina organizmo alinti dideliu fiziniu krūviu – rekomenduojamas tik energingas ėjimas 40–50 minučių per dieną".

„Dieta iš tikrųjų veikia! Man 24 metai, iki dietos svėriau 55 kg. Visas tas 10 dienų valgiau daug vaisių ir daržovių. Numečiau iki 52 kg, o celiulitas VISIŠKAI išnyko. Po manęs šios dietos laikėsi dar dvi draugės ir abi numetė po 5 kg, išnaikino celiulitą."

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.