Dailiname figūrą: 4 minučių mankšta

 (12)
Kai kalba pasisuka apie mankštą, atiranda milijonas priežasčių ir pasiteisinimų kodėl to nedarome. Viena pagrindinių – laiko stygius.
Pratimai
© Shutterstock nuotr.

Siūlome jums išbandyti 4 minučių trukmės mankštą, kuri padės sustiprinti raumenis ir pagerinti organizmo tonusą. Reguliariai darant šią mankštą, į keliais dydžiais mažesnę suknelę iškart neįtilpsite, bet tikrai sustangrinsite kūną ir numesite kelis nereikalingus kilogramus.

Geriausias laikas mankštai yra rytas, todėl siūlome tai daryti prieš rytinį dušą. Visai dienai pasikrausite energijos, pagreitinsite medžiagų apykaitą, o tai reiškia ir greitesnį kalorijų deginimą.

4 minučių mankštos planas:

1. Atsistokite tiesiai, kojas laikykite šiek tiek toliau vieną nuo kitos, maždaug pečių plotyje. Pakelkite ištiestas rankas iki pečių lygmens. Lėtai, ištiesusios nugarą leiskite savo sėdmenis žemyn iki tol, kol pajusite tempimą galiniuose kojų raumenyse. Leisdamos klubus žemyn į priekį tolygiai turi judėti ir jūsų korpusas iki tol, kol jūsų krūtinė maždaug susilygins su keliais. Tokioje padėtyje išbūkite 20 sekundžių. Pajutusios tempimą lėtai kelkite sėdmenis į viršų iki tol, kol stovėsite visiškai tiesiai. Kartokite pritūpimus 2 kartus.

2. Atsigulkite ant grindų, susikoncentruokite į vieną tašką ir neskubant pradėkite atsilenkimus keliant viršutinę kūno dalį, kol pasieksite maždaug 45 laipsnių kampą. Kojas laikykite sulenktas ir šiek tiek praskėstas. Kaklas ir galva turi išlikti vienoje linijoje. Pakilę iki 45 laipsnių pasistenkite išbūti apie 10 sekundžių ir tada lėtai leiskitės atgal į pradinę padėtį. Pratimą kartokite 6 kartus.

3. Atsistokite šonu prie kokios nors atramos (sienos ar kėdės). Viena ranka įsikibkite į ją, kitą laikykite ant liemens. Mokite tiesia koja į šoną 10 kartų, tada pakeiskite padėtį ir mokite kita koja tiek pat kartų. Šis pratimas treniruoja vidurinius sėdmenų ir vidinius šlaunų raumenis, tokiu būdu kojų raumenys stiprėja, o kojos plonėja.

4. Padėkite delnus ant žemės. Delnai turi būti pečių plotyje, veidas - žiūrėti žemyn. Kojas ir nugarą laikykite tiesioje linijoje. Kūną kelkite aukštyn, sustokite akimirkai, tada leiskitės žemyn, kol krūtinė beveik sieks grindis. Padarykite 5 atsispaudimus kiekvieną dieną.

Jei darysite šią mankštą kiekvieną dieną, jau po dviejų savaičių pamatysite akivaizdžius rezultatus. Todėl pradėkite jau nuo šiandien!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (3)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (16)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (9)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.