Dailiname figūrą: 4 minučių mankšta

 (12)
Kai kalba pasisuka apie mankštą, atiranda milijonas priežasčių ir pasiteisinimų kodėl to nedarome. Viena pagrindinių – laiko stygius.
Pratimai
Pratimai
© Shutterstock nuotr.

Siūlome jums išbandyti 4 minučių trukmės mankštą, kuri padės sustiprinti raumenis ir pagerinti organizmo tonusą. Reguliariai darant šią mankštą, į keliais dydžiais mažesnę suknelę iškart neįtilpsite, bet tikrai sustangrinsite kūną ir numesite kelis nereikalingus kilogramus.

Geriausias laikas mankštai yra rytas, todėl siūlome tai daryti prieš rytinį dušą. Visai dienai pasikrausite energijos, pagreitinsite medžiagų apykaitą, o tai reiškia ir greitesnį kalorijų deginimą.

4 minučių mankštos planas:

1. Atsistokite tiesiai, kojas laikykite šiek tiek toliau vieną nuo kitos, maždaug pečių plotyje. Pakelkite ištiestas rankas iki pečių lygmens. Lėtai, ištiesusios nugarą leiskite savo sėdmenis žemyn iki tol, kol pajusite tempimą galiniuose kojų raumenyse. Leisdamos klubus žemyn į priekį tolygiai turi judėti ir jūsų korpusas iki tol, kol jūsų krūtinė maždaug susilygins su keliais. Tokioje padėtyje išbūkite 20 sekundžių. Pajutusios tempimą lėtai kelkite sėdmenis į viršų iki tol, kol stovėsite visiškai tiesiai. Kartokite pritūpimus 2 kartus.

2. Atsigulkite ant grindų, susikoncentruokite į vieną tašką ir neskubant pradėkite atsilenkimus keliant viršutinę kūno dalį, kol pasieksite maždaug 45 laipsnių kampą. Kojas laikykite sulenktas ir šiek tiek praskėstas. Kaklas ir galva turi išlikti vienoje linijoje. Pakilę iki 45 laipsnių pasistenkite išbūti apie 10 sekundžių ir tada lėtai leiskitės atgal į pradinę padėtį. Pratimą kartokite 6 kartus.

3. Atsistokite šonu prie kokios nors atramos (sienos ar kėdės). Viena ranka įsikibkite į ją, kitą laikykite ant liemens. Mokite tiesia koja į šoną 10 kartų, tada pakeiskite padėtį ir mokite kita koja tiek pat kartų. Šis pratimas treniruoja vidurinius sėdmenų ir vidinius šlaunų raumenis, tokiu būdu kojų raumenys stiprėja, o kojos plonėja.

4. Padėkite delnus ant žemės. Delnai turi būti pečių plotyje, veidas - žiūrėti žemyn. Kojas ir nugarą laikykite tiesioje linijoje. Kūną kelkite aukštyn, sustokite akimirkai, tada leiskitės žemyn, kol krūtinė beveik sieks grindis. Padarykite 5 atsispaudimus kiekvieną dieną.

Jei darysite šią mankštą kiekvieną dieną, jau po dviejų savaičių pamatysite akivaizdžius rezultatus. Todėl pradėkite jau nuo šiandien!

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Išsiauškino, kiek dienų per gyvenimą praleidžiame sportuodami, sėdėdami, mylėdamiesi?

Kai 6 valandą ryto suskambėjęs žadintuvas mus pažadina tam, kad prieš darbą spėtume pusvalandį pabėgioti ar padaryti rytinę mankštą, dažnam iš mūsų atrodo, kad šios treniruotės užima gana daug mūsų dienos laiko, tačiau atliktas tyrimas rodo, kad sportui vidutiniškai žmonės skiria mažiau nei 1 proc. savo gyvenimo laiko.

Šis paprastas testas su stikline per akimirką atsakys, ar sergate pienlige (1)

Candida albicans yra grybelis, aptinkamas burnoje, gerklėje, virškinimo trakte ir makštyje. Kai mūsų imunitetas nusilspta, organizmas yra išbalansuotas po antibiotikų ar kitų vaistų vartojimo, candida bakterijos pradeda sparčiai daugintis.

5 maisto produktai, kurie sustiprins jūsų širdį (1)

Kiekvienais metais artėjant paskutiniam rugsėjo sekmadieniui, kuomet minima Pasaulinė širdies diena, įvairios sveikatos organizacijos kviečia atkreipti dėmesį į širdies ir kraujagyslių ligų prevenciją, aktyvesnį gyvenimo būdą. Dietologai ragina nepamiršti ir sveikos mitybos – tinkamai pasirinkti maisto produktai taip pat gali sustiprinti širdies veiklą.

Šis gėrimas – nepakeičiamas jūsų kepenims (4)

Kepenys yra antras didžiausias mūsų organas, atliekantis daug skirtingų funkcijų, todėl juo rūpintis labai svarbu. Kepenys reguliuoja mūsų antsvorį ir hormonų kiekį, dalyvauja virškinimo procese. Būtina tinkamai maitintis, kad jos gautų pakankamai reikalingų medžiagų.

Darydamos tai vonioje, dvigubai padidinate vėžio riziką (18)

Naujausi medicinos tyrimai rodo, kad šis daugelio pamėgtas ritualas vonioje gali net dvigubai padidinti riziką susirgti vėžiu.

Štai kodėl jums reikia nedelsiant išmesti tokias bulves! (2)

Dauguma žmonių bulves vadina antrąja duona. Ir tikrai ne be reikalo. Kiekvienos šeimos namuose bulvės sudaro bene pagrindinį maisto racioną.

Gerklės skausmas gali signalizuoti apie ypač rimtas ligas

Ruduo skaičiuoja dar tik pirmąsias dienas, tačiau peršalimo ligos pradeda savo plitimo sezoną. Permainingas rudeninis oras bei nepakankamas rūpinimasis savo ir šeimos narių sveikata dažnai nulemia vieną nemaloniausių bei sunkiausiai prognozuojamų sveikatos sutrikimų – gerklės skausmą.

Psichologas atskleidė, kaip mūsų senoliai įvarė kompleksą dabartiniams „kelių gaideliams“ (11)

Kai išgirsti frazę „kelių gaidelis“, iškart supranti, kad kalbama apie vairuotoją, kuris rizikuoja savo ir kitų saugumu, nepaiso kelių eismo taisyklių, viršija greitį, kelia paniką, keiksnoja kitus vairuotojus. Toks chuliganiškas elgesys kelyje yra susijęs ne tik su psichologinėmis problemomis, bet ir kaimo kultūra, paveldėta dar iš mūsų senolių.

Medikai nustebę dėl pasikeitusio suaugusiųjų elgesio (apklausa) (6)

Atkeliavęs ruduo gatves nuspalvina krentančiais lapais ir pripildo į mokslo šventoves skubančių vaikų juoko. Deja, bet šis magiškas metų laikotarpis vaikams yra bene pavojingiausias metuose.

Ar aliuminio folija kenksminga ruošiant maistą? Atsako specialistai

Žiniasklaidoje pateikta daug prieštaringos informacijos. Kai kuriuose straipsniuose teigiama, kad maistas, paruoštas folijoje, pavojingas sveikatai. Ar tokia informacija pagrįsta?

Chlorofitas: šį kambarinį augalą į laiptines išnešame be reikalo (6)

Sunku rasti namus, kuriuose nebūtų žaliavęs šis augalas. Kambarinis chlorofitas ilgainiui tapo nemadinga ir neišvaizdi gėlė, iš namų išgyvendinta į laiptines, o galiausiai visai išnešta prie konteinerių ir pamiršta. Visai be reikalo.

G. Karaliūnaitė: jei būčiau žinojusi, šiandien viską būčiau dariusi kitaip... (34)

Lygiai prieš dešimt metų į siaubingą avariją pateko atlikėja Gintarė Karaliūnaitė. Nelaimė įvyko dėl galvijų šeimininko neapsižiūrėjimo. Labiausiai nukentėjo keleivio sėdynėje miegojusi G. Karaliūnaitė – dėl daugybinių veido lūžių ji atsidūrė reanimacijoje. Automobilį vairavęs tuometinis moters draugas ir sūnus nenukentėjo visai.

„Meistro ir Margaritos“ prakeikimas. Nuo to laiko, kai buvo nufilmuotas serialas, mirė 18 aktorių

Michailo Bulgakovo romanas „Meistras ir Margarita“ – kultinis dvidešimtojo amžiaus kūrinys. Jį skaitė ir iki šiol tebeskaito žmonės visame pasaulyje. Visi nekantriai laukė šio kūrinio ekranizacijos, ir su malonumu žiūrėjo Vladimiro Bortko sukurtą televizijos serialą, kuris ekranuose pasirodė 2005 metais.

Neieškokite stebuklingų eliksyrų ir atjaunėjimo būdų: šie 5 Tibeto pratimai pakeis jūsų gyvenimą (15)

Pagal Tibeto vienuolių filosofiją, jaunystės ir sveikatos šaltinis slepiasi mūsų pačių organizme. Tik daugelis žmonių dėl nežinojimo nesinaudoja šiuo gamtos dovanotu potencialu. Jie ieško eliksyrų ir įvairiausių atjaunėjimo būdų, net neįtardami, kad ilgaamžiškumo paslaptis slypi mūsų pačių viduje.

100-metės ilgaamžiškumo paslaptys: gydytojai man sakė to nedaryti, bet jie jau mirę, o aš – ne (25)

Šios moterys išgyveno II pasaulinį karą, apraudojo Titaniką, stebėjo Eifelio bokšto statybą, pergyveno netgi savo anūkus. Ilgiausiai gyvenusios planetos moterys atskleidė savo ilgaamžiškumo paslaptis.