Dailiname figūrą: 4 minučių mankšta

 (12)
Kai kalba pasisuka apie mankštą, atiranda milijonas priežasčių ir pasiteisinimų kodėl to nedarome. Viena pagrindinių – laiko stygius.
Pratimai
Pratimai
© Shutterstock nuotr.

Siūlome jums išbandyti 4 minučių trukmės mankštą, kuri padės sustiprinti raumenis ir pagerinti organizmo tonusą. Reguliariai darant šią mankštą, į keliais dydžiais mažesnę suknelę iškart neįtilpsite, bet tikrai sustangrinsite kūną ir numesite kelis nereikalingus kilogramus.

Geriausias laikas mankštai yra rytas, todėl siūlome tai daryti prieš rytinį dušą. Visai dienai pasikrausite energijos, pagreitinsite medžiagų apykaitą, o tai reiškia ir greitesnį kalorijų deginimą.

4 minučių mankštos planas:

1. Atsistokite tiesiai, kojas laikykite šiek tiek toliau vieną nuo kitos, maždaug pečių plotyje. Pakelkite ištiestas rankas iki pečių lygmens. Lėtai, ištiesusios nugarą leiskite savo sėdmenis žemyn iki tol, kol pajusite tempimą galiniuose kojų raumenyse. Leisdamos klubus žemyn į priekį tolygiai turi judėti ir jūsų korpusas iki tol, kol jūsų krūtinė maždaug susilygins su keliais. Tokioje padėtyje išbūkite 20 sekundžių. Pajutusios tempimą lėtai kelkite sėdmenis į viršų iki tol, kol stovėsite visiškai tiesiai. Kartokite pritūpimus 2 kartus.

2. Atsigulkite ant grindų, susikoncentruokite į vieną tašką ir neskubant pradėkite atsilenkimus keliant viršutinę kūno dalį, kol pasieksite maždaug 45 laipsnių kampą. Kojas laikykite sulenktas ir šiek tiek praskėstas. Kaklas ir galva turi išlikti vienoje linijoje. Pakilę iki 45 laipsnių pasistenkite išbūti apie 10 sekundžių ir tada lėtai leiskitės atgal į pradinę padėtį. Pratimą kartokite 6 kartus.

3. Atsistokite šonu prie kokios nors atramos (sienos ar kėdės). Viena ranka įsikibkite į ją, kitą laikykite ant liemens. Mokite tiesia koja į šoną 10 kartų, tada pakeiskite padėtį ir mokite kita koja tiek pat kartų. Šis pratimas treniruoja vidurinius sėdmenų ir vidinius šlaunų raumenis, tokiu būdu kojų raumenys stiprėja, o kojos plonėja.

4. Padėkite delnus ant žemės. Delnai turi būti pečių plotyje, veidas - žiūrėti žemyn. Kojas ir nugarą laikykite tiesioje linijoje. Kūną kelkite aukštyn, sustokite akimirkai, tada leiskitės žemyn, kol krūtinė beveik sieks grindis. Padarykite 5 atsispaudimus kiekvieną dieną.

Jei darysite šią mankštą kiekvieną dieną, jau po dviejų savaičių pamatysite akivaizdžius rezultatus. Todėl pradėkite jau nuo šiandien!

Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sveikos

Gėda prisipažinti: bijau odontologų (3)

Įprasta manyti, kad taisyti dantis bijo tik vaikai, o suaugusieji tarsi neturi teisės to prisipažinti. Apie tai užsiminus, aplinkiniai skuba raminti: „suimk save į rankas“, „nėra čia ko bijoti“, „baimė egzistuoja tik tavo galvoje“ ir panašiai.

Kaip panaikinti blogą burnos kvapą?

Istoriniai faktai patvirtina, kad blogas kvapas žmones vargino jau seniai, tačiau anuomet nebuvo aiškios blogo kvapo priežastys ir žinomi veiksmingi būdai jam pašalinti. Mokslinių tyrimų objektu halitozė tapo tik 1940-1950 metais, kai buvo sukurtas osmoskopas, kvapo nustatymo ir matavimo prietaisas.

Kaip valgant nepriaugti svorio: pasinaudokite šiais patarimais ir džiaukitės rezultatais veidrodyje

Jeigu norite numesti svorį, ar jį pakoreguoti, turite būti sumanūs ir išradingi virtuvėje. Kitu atveju maistas pabos ir norėsite viską mesti. Šie patarimai puikiai tiks skubantiems, ar tiems, kurie nuolat nori užkandžiauti.

Jei rūpi jūsų sveikata, palengvinkite savo mitybą ir nekankinkite organizmo „tuščiomis“ kalorijomis

Mityba vasarą nereikalauja daug pasiaukojimo, juk atėjus vasaros karščiams visad lengviau kontroliuoti savo apetitą, kadangi organizmui nereikia papildomų kalorijų. Tokiu atveju verta rinktis lengvus patiekalus ir daugiau skysčių. Dažnai tokia mityba padeda ne tik atsikratyti papildomų kilogramų, bet ir pagerinti savo savijautą. Štai keletas patarimų, kaip galima suplanuoti puikią vasarinę dietą.

Norite sulieknėti? Žiūrėkite į veidrodį, ne į svarstykles (2)

Visą žiemą kaip juodas jautis arėte sporto salėje, kad vasarą galėtumėte pasidžiaugti tobulomis kūno linijomis. Tačiau pasiekus norimą rezultatą ir pagaliau pradėjus ilsėtis nuo svarelių netrukus veidrodyje pamatai ne visai tai, ko tikėjaisi. Kodėl?

Gydytojas pasisakė apie sparčiai populiarėjantį gydymą su soda (4)

„Nusvyra rankos, kai valstybės finansuojamų brangių efektyvių vaistų žmogus atsisako ir imasi savigydos – per savaitę paciento vėžio žymenų tyrimo rezultatai tapo tokie, kokius per tris mėnesius pasiekia agresyviai progresuojanti liga", – sako Nacionalinio vėžio instituto Mokslinių tyrimų centro onkoimunologas dr. Marius Strioga.

Kokie požymiai rodo, kad maistas tau žalingas?

Liepos 8 diena minima Tarptautinė alergijos diena, kuria siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į šių dienų vieną iš dažniausių civilizacijos ligų – alergiją. Dažnu atveju nemaloni kūno reakcija pasireiškia pieno produktams. Tačiau kaip atskirti – tai alergija, ar maisto netoleravimas? Ar tik gydytojas gali nustatyti, kad esi alergiškas tam tikram maisto produktui?

112 kg svėręs vaikinas bėgiodavo tik vėlai vakare, nes dieną bijodavo patyčių (3)

Kas nori – tas pasiekia. Tai savo pavyzdžiu įrodė Raimondas Jokubauskas, atsikratęs 40 kilogramų antsvorio. 5braškės primena jo kardinalių pokyčių istoriją.

Paaiškėjo, kodėl vieniems žmonėms uodai gelia dažniau nei kitiems (5)

Žygiai, iškylos gamtoje, net vakarienės lauke neatsiejamos nuo uodų įkandimų.

Ar mano vyras – sociopatas? (3)

Su psichologinį smurtą vartojančiais vyrais susiduria ne viena planetos moteris. Viena skaitytoja kreipėsi į specialistus su pagalbos prašymu dėl jo keisto elgesio.

Skysčiai žalingesni už pyragaitį +kalorijų lentelė (1)

Turbūt visos žinome, kad kalorijų neturi tik vanduo, o visi kiti gėrimai nėra jau tokie nekaltučiai. Be to, „skystos" kalorijos dar ir gudresnės nei „kietosios". Skysčiai figūrai gali pridaryti daugiau žalos už tortus ir šokoladus.

Kaip atpažinti melanomą? Brangi kiekviena minutė!

Pasaulio sveikatos organizacija skelbia, kad apie 75 % jaunų žmonių, reguliariai besilankančių soliariumuose, patiria padidėjusią pavojingiausios odos vėžio formos – melanomos – riziką. Ankstyvoji ligos diagnostika leidžia tikėtis geresnių gydymo ir gyvenimo prognozių.

5 gardžios ir sveikos sriubos, kurios padės sulieknėti (2)

Šiuolaikinei moteriai aktualiausia tema yra kaip sulieknėti ir atrodyti stulbinančiai! Alinančios dietos, sportas be poilsio dienų bei noras numesti svorį kuo greičiau, tai pagrindė klaida, kurią daro moterys.

Skausminga podagra: kaip išvengti šios ligos ir miegoti ramiai? (4)

Podagra – lėtinė šlapimo rūgšties apykaitos sutrikimo sukelta liga. Ji seniau vadinta karalių liga, nes kamuodavo sočiai valgyti ir gerti sau leidžiančius žmones.

„Auksinis pienas“ – stebuklingas gėrimas, kuris pakeis jūsų gyvenimą (16)

„Auksinis pienas“ – labai sveikas gėrimas, todėl jo išgerti kas vakarą patartina kiekvienam.