Dailiname figūrą: 4 minučių mankšta

 (12)
Kai kalba pasisuka apie mankštą, atiranda milijonas priežasčių ir pasiteisinimų kodėl to nedarome. Viena pagrindinių – laiko stygius.
Pratimai
Pratimai
© Shutterstock nuotr.

Siūlome jums išbandyti 4 minučių trukmės mankštą, kuri padės sustiprinti raumenis ir pagerinti organizmo tonusą. Reguliariai darant šią mankštą, į keliais dydžiais mažesnę suknelę iškart neįtilpsite, bet tikrai sustangrinsite kūną ir numesite kelis nereikalingus kilogramus.

Geriausias laikas mankštai yra rytas, todėl siūlome tai daryti prieš rytinį dušą. Visai dienai pasikrausite energijos, pagreitinsite medžiagų apykaitą, o tai reiškia ir greitesnį kalorijų deginimą.

4 minučių mankštos planas:

1. Atsistokite tiesiai, kojas laikykite šiek tiek toliau vieną nuo kitos, maždaug pečių plotyje. Pakelkite ištiestas rankas iki pečių lygmens. Lėtai, ištiesusios nugarą leiskite savo sėdmenis žemyn iki tol, kol pajusite tempimą galiniuose kojų raumenyse. Leisdamos klubus žemyn į priekį tolygiai turi judėti ir jūsų korpusas iki tol, kol jūsų krūtinė maždaug susilygins su keliais. Tokioje padėtyje išbūkite 20 sekundžių. Pajutusios tempimą lėtai kelkite sėdmenis į viršų iki tol, kol stovėsite visiškai tiesiai. Kartokite pritūpimus 2 kartus.

2. Atsigulkite ant grindų, susikoncentruokite į vieną tašką ir neskubant pradėkite atsilenkimus keliant viršutinę kūno dalį, kol pasieksite maždaug 45 laipsnių kampą. Kojas laikykite sulenktas ir šiek tiek praskėstas. Kaklas ir galva turi išlikti vienoje linijoje. Pakilę iki 45 laipsnių pasistenkite išbūti apie 10 sekundžių ir tada lėtai leiskitės atgal į pradinę padėtį. Pratimą kartokite 6 kartus.

3. Atsistokite šonu prie kokios nors atramos (sienos ar kėdės). Viena ranka įsikibkite į ją, kitą laikykite ant liemens. Mokite tiesia koja į šoną 10 kartų, tada pakeiskite padėtį ir mokite kita koja tiek pat kartų. Šis pratimas treniruoja vidurinius sėdmenų ir vidinius šlaunų raumenis, tokiu būdu kojų raumenys stiprėja, o kojos plonėja.

4. Padėkite delnus ant žemės. Delnai turi būti pečių plotyje, veidas - žiūrėti žemyn. Kojas ir nugarą laikykite tiesioje linijoje. Kūną kelkite aukštyn, sustokite akimirkai, tada leiskitės žemyn, kol krūtinė beveik sieks grindis. Padarykite 5 atsispaudimus kiekvieną dieną.

Jei darysite šią mankštą kiekvieną dieną, jau po dviejų savaičių pamatysite akivaizdžius rezultatus. Todėl pradėkite jau nuo šiandien!

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Tyrimas: pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir nesubalansuota mityba veda prie dažnėjančių širdies ir kraujagyslių ligų. Naujausi tyrimai atskleidė, kad šių ligų gali padėti išvengti pilno grūdo produktais praturtinta mityba.

Ką daryti, kad prakaitavimas nevirstų košmaru? (2)

Artėjant gražiausioms metų šventėms visus nejučia įtraukia prieššventinio pasiruošimo bumas ir nesibaigianti vakarėlių virtinė. Vieniems tai sukelia džiaugsmingą šurmulį, kitiems – nerimą, kad vakarėlio metu aplinkiniai pastebės kruopščiai slepiamą bėdą – gausų prakaitavimą, kuris žliaugia veidu ar kaupiasi pažastyse net neužsiimant aktyvia fizine veikla. Tad ko imtis, kad šventinis vakarėlis nevirstų košmaru?

Štai jums įrodymai, kodėl nereikia paisyti svarstyklių skaičių! FOTO (8)

Ne paslaptis, kad riebalai sveria mažiau už raumenis, todėl, pavyzdžiui, 65 kilogramus sveriančios sportiško sudėjimo moters kūnas atrodys visai kitaip, nei treniruočių neragavusios.

Šeši neįprasti svogūnų lukštų panaudojimo būdai (7)

Mažai kam žinoma, kad naudingi sveikatai ne tik svogūnai, bet ir jų lukštai, kurių sudėtyje yra ypatingojo antioksidanto – kvarcetino, pasižyminčio priešalerginiu poveikiu.

Kodėl man bet kokios kalbos apie raukšles atrodo juokingos (4)

Metams bėgant tampu vis vertingesnė, kaip geras vynas. Taip, aš senstu, bet mėgaujuosi šiuo procesu. Pirmąją gyvenimo dalį tavo veidas – tai, kokia gimei, antrąją – tai, ko esi verta.

Pavojinga bakterija, kuri gali sukelti šimtą negalavimų (2)

Helicobacter pylori yra infekciją organizme sukelianti bakterija, ypatingai greitai pasklindanti organizme, ypač jei nusilpusi žmogaus imuninė sistema.

Receptas, pasiskolintas iš Biblijos, išgydo nuo visų ligų? (4)

Paviešintas neva nuo visų ligų gydantis kelių tūkstančių metų senumo receptas kelia aistras. Vienoje Graikijos laidoje prieš keletą metų nuskambėjęs stebuklingo gėrimo receptas sukėlė didžiulį ažiotažą.

Alergija maistui – kartais pakanka tik bučinio

Šiandien apie alergijas kalbame dažnai – anksčiau ne taip dažnai pasitaikantis reiškinys jau tapo kasdienybe. Apie alergijas imame galvoti dažniau – parduotuvėse renkamės ne tik tai, ką mėgstame, bet tai, ką galime vartoti.

Prostatos vėžys – liga, bauginanti vyrus: mitai ir realybė (1)

Kiekviena rimtesnė liga yra apipinta mitų ir baimių. Prostatos vėžys – ne išimtis. Lietuvoje nuo prostatos vėžio kasmet miršta 500-600 vyrų. Skaičiai yra dideli, liga – dažna, todėl kiekvienas yra girdėjęs arba net dalijęsis įvairiais mitais apie prostatos vėžio profilaktiką, tai, kas sukelia šią ligą, kiek skausminga diagnostika ir kokie veiksmingiausi gydymo būdai.

KTU mokslininkas: česnakas nestiprina imuniteto

Atvėsę orai ir vis labiau persekiojančios peršalimo ligos daugelį verčia griebtis vaistų. Kauno technologijos universiteto (KTU) profesorius Petras Rimantas Venskutonis siūlo nepamiršti ir liaudies medicinos, o būtent gerosiomis savybėmis pagarsėjusio česnako.

Alergija nekviestiems namų svečiams – dulkių erkutėms: kaip su ja gyventi?

Namuose kiekvienas norime jaustis saugiai ir jaukiai. Deja, dažno laiką namie apkartina alergijos, kurių nepavyksta išvengti ir savoje aplinkoje. Tyrimai atskleidžia, kad alergija namų dulkių erkėms yra pati dažniausia kvėpavimo takų alergija Europoje. Vis dėlto sprendimų, kurie net ir alergiškiems žmonėms pagerina buvimo namuose kokybę, tikrai yra.

Jaunos moters istorija: tikrinausi dėl krūties vėžio pati, o susirgo mama

Spalį, kovos su krūties vėžiu mėnesį, apie šios ligos prevencijos svarbą bendram pokalbiui pakvietė Nacionalinė krūties ligų asociacija, Nacionalinio vėžio instituto medikai ir jauna moteris, kurios šeimoje krūties vėžys pasiglemžė vieną brangiausių žmonių – mamą.

4 geriausi būdai išvengti blogo burnos kvapo (1)

Žinote kas labiausiai gadina pasimatymą? Blogas burnos kvapas. Mėginant sužavėti kitoje stalo pusėje sėdinčią savo simpatiją, mažiausiai ko reikia, tai iš burnos sklindančio nosį laužiančio aromato. Blogiausia yra tai, kad daugelis žmonių net nesuvokia savo problemos.

10 maisto produktų, kuriuos be reikalo laikėme sveikuoliškais (1)

Spalio 16-ąją minima Pasaulinė maisto diena. Šią dieną siekiama informuoti visuomenę apie susidariusią paradoksinę situaciją pasaulyje, kai išsivysčiusios valstybės kovoja su maisto pertekliumi, o trečiosiose šalyse vyrauja badas.

Ar tikrai pavojinga vartoti šaldytus produktus? (2)

Parduotuvių lentynose matome platų šaldytų produktų asortimentą: greta uogų, daržovių galite rasti pusgaminius, kuriuos tereikia tik atšildyti ir iškepti ar išvirti.