7 veiksmingi būdai numesti svorį vaikštant

 (2)
Palaikydamos fizinį tonusą, gauname įvairiapusės naudos – ir kūnui, ir protui. Vienas didžiausių dažnų pasivaikščiojimų privalumų – sveikesnis ir ilgesnis gyvenimas.
© Shutterstock nuotr.

Jei nori palaikyti gerą formą, bet nemėgsti kasdien bėgioti, nereikalingų kilogramų atsikratyk vaikščiodama. Vaikščiojimas yra puiki treniruotė, patogi tuo, kad ją galima atlikti visur ir visada. Tačiau nepamiršk, kad reikia ir sveikai maitintis, kitaip visos pastangos sulieknėti nueis perniek.

Pateikiame kelis veiksmingus būdus, kaip galima numesti svorio vaikštant.

1. Vaikščiojimas su pertraukomis

Vaikščiodama padaryk trumpą pertraukėlę ir atlik 15 atsispaudimų, 40 pritūpimų ir 40 šuoliukų. Įtraukusi šiuos intensyvesnius pratimus į vaikščiojimo režimą, sudeginsi daugiau kalorijų ir greičiau pasieksi norimą rezultatą. Tai vienas iš veiksmingiausių būdų numesti svorį vaikštant.

2. Greitasis vaikščiojimas

Norint numesti svorį, labai svarbu vaikščiojimo greitis. Nors vaikštant ilgas distancijas gražią figūrą pasiekti galima greičiau, vaikščiojimo greitis irgi ne mažiau svarbus. Kad sudegintum daugiau kalorijų, stenkis vaikščioti greičiau. 5-6 dienas (arba kasdien) pabandyk eiti nuo 45 min iki 1 val., ir pamatysi rezultatą.

3. Atsipalaidavęs vaikščiojimas

Jei nori ne tik numesti svorio, bet ir sieki, kad kūnas bei protas atsipalaiduotų, išeik ilgam pasivaikščiojimui. Vaikščiodama deginsi kalorijas, imsi geriau jaustis ir aiškiau galvoti. Be to, vaikščiojimas padeda įveikti stresą ir pagerina nuotaiką.

4. Daugiafunkcis vaikščiojimas

Kai darbo grafikas intensyvus, kartais nelieka laiko net atsakyti į skambučius. Tai padaryti gali vaikščiodama! Vis dėlto tai nelabai rekomenduojama, nes kalbėdama neatsipalaiduosi ir neišvalysi proto. Tačiau kartais, kai laikas spaudžia, tai gali būti išeitis. 

5. Ilgas vaikščiojimas

Jei nori numesti svorio vaikščiodama, ilgam išėjimui išsiruošk bent 2 kartus per savaitę. Kuo ilgesnę distanciją nueisi, tuo labiau priartėsi prie savo tikslo. Pavyzdžiui, jei kasdien nužingsniuoji 5-6 kilometrus, pamėgink prie maršruto pridėti dar 3-4.

6. Socialinis vaikščiojimas

Pasikviesk pasivaikščioti draugę, mamą, sesę, brolį, vyrą ar kaimynę - bus daug smagiau ir linksmiau nei vienai. O jei jūsų tikslas panašus, susidarykite reguliarų grafiką ir sportuokite kartu. Ir santykiai taps artimesni, ir tuo pačiu pasigražinsite figūrą. Tai vienas iš geriausių būdų neprarasti motyvacijos sportuoti.

7. Vaikščiojimas po kalnus ar kalvas

Per atostogas kasdienį vaikščiojimą paįvairink išėjimu į kalnus. Pradžioje gali būti sunku, tačiau verta paprakaituoti. Išsiaiškink artimiausią maršrutą ir nebijok mesti iššūkio sau. Tai vienas iš veiksmingiausių būdų numesti svorį.

Jei nori numesti svorį vaikščiodama, išmėgink vieną ar kelis iš šių patarimų ir ilgainiui galėsi mėgautis rezultatu. Vaikščiojimas pataiso nuotaiką, padeda įveikti stresą, pagerinti atmintį ir dėmesį. Taip paprasta, o tokia didelė nauda!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.