5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą

 (10)
Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?
© Shutterstock nuotr.

Metabolizmas - mūsų organizmo dirigentas. Egzistuoja trys jo rūšys: sulėtėjęs, pagreitintas ir normalus. Pirmosios grupės žmonės mažiausiai patenkinti tokia organizmo struktūra, nes bet koks šaukštelis papildomų riebalų, bet koks nukrypimas nuo dietos iš karto duoda rezultatą - papildomus kilogramus. Kai medžiagų apykaita lėta, kiekvieną gautą kaloriją organizmas paverčia į riebalus. Taigi, jei norite figūrą dailinti, teks kažkaip greitinti medžiagų apykaitą. Antrosios grupės žmonės - tikras priekaištas pirmosios grupės žmonėms: jie valgo, ką nori ir kiek nori, bet jiems niekas neina į kūną! Štai čia galima tik pavydėti... O štai trečiojo tipo žmonės turi protingai maitintis ir sportuoti, kad organizmo tonusas bei figūra būtų norimos būklės.

Žinoma, nustatyti savo metabolizmo tipą ne taip paprasta. Tačiau egzistuoja bendros taisyklės, bendri patarimai, kurie padės pagerinti medžiagų apykaitą ir suteiks budrumo, žvalumo, sveikatos.

1. Pagrindinė būtinybė - bėgioti arba vaikščioti gryname ore. Kūne esantys riebalai yra organizmo degalai. Deguonis, kurio mes gauname bėgiodamos ar vaikščiodamos, padeda deginti nereikalingas kalorijas ir poodines riebalų ląsteles. Kita vertus, nederėtų pamiršti, kad riebalai skaldomi tik esant normaliam fiziniam krūviui, todėl vaikščioti reikėtų sparčiu žingsniu.

2. Žalioji arbata padės pašalinti iš organizmo toksinus, kurie sulėtina medžiagų apykaitą, ir sumažins paburkimus. Arbatoje esantis kofeinas padeda greičiau sudeginti kalorijas ir pagerina širdies darbą. Dienos norma neturėtų viršyti 2-3 puodelių per dieną.

3. Puiki metabolizmą gerinanti priemonė yra cinamonas. Jis ypač tinka su uogomis ir vaisiais. Moksliniai tyrimai rodo, kad cinamonas sugeba medžiagų apykaitą pagreitinti 20 kartų! Užteks per dieną vos pusės šaukštelio šio prieskonio, kad organizmas greičiau įsisavintų cukrų, sumažindamas jo kiekį kraujyje. Kai nukrenta gliukozės lygis, tai dingsta ir apetitas.

4. Būtina sąlyga medžiagų apykaitai pagreitinti - visaverčiai pusryčiai. Tie, kas jų atsisako, verčia organizmą dirbti „energijos taupymo režimu", o tokio elgesio rezultatas - kalorijos nedeginamos.

5. Itin gerai pasitarnauja ir kokybiškas miegas. Kai žmogus pasiekia gilaus miego fazę, jo organizmas ima gaminti daugiau somatropino - ūgio hormono, kuris padeda pagerinti medžiagų apykaitą ir veikia smegenų ląstelių atsinaujinimo procesus. Somatropinas taip pat slopina alkio hormono grelino gamybą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (4)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (12)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (9)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?

Naudingiausi kambariniai augalai nuo nemigos, galvos skausmo, virusų (5)

Namuose esanti įvairi technika - kompiuteriai, spausdintuvai, televizoriai, kondicionieriai ir t.t. - ora paverčia negyvu. Apsaugoti aplinką nuo žalingo poveikio bei palaikyti namuose švarų orą padės augalai-sanitarai.

Koks moters kvapas labiausiai atstumia vyrus? (44)

Sakote, saldus gėlių aromatas? O gal cukraus vata ar kadagiais dvelkiantis aromatas? Ne - yra kvapas, kuris labiausiai dirgina vyro uoslę.

Kokias ligas išduoda nemalonus kūno kvapas? (14)

Ko gero kiekvienas mūsų yra patyręs, ką reiškia būtų tuo žmogumi, kuris skleidžia nemalonų kvapą patalpoje – galbūt po itin intensyvios treniruotės, o gal po to, kai pietums valgėte mėsainį su svogūnais.

Sisiojimo reikaliukai: kas rodo, kad turi rimtų problemų? (4)

Stebėdamos savo šlapimą galite išvengti įvairių sveikatos sutrikimų ir užkirsti kelią rimtoms ligoms.

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.