5 figūros išlaikymo principai pagal garsų Holivudo dietologą

 (2)
Su žymiuoju fitneso guru Harley Pasternaku konsultuojasi pusė Holivudo: Lady Gaga, Jessica Simpson, Milla Jovovich. Kreipėsi į jį ir Katy Perry.
Katy Perry
© AP/Scanpix

Ne dabar, o dar prieš vestuves su Russellu Brandu, su kuriuo jau nebegyvena. Iš tos laimės, kad sutiko tokį vyrą, ji priaugo svorio. Tuoj pasklido kalbos, kad dainininkė laukiasi. Tačiau, kai paaiškėjo, jog šeimos pagausėjimo nebus, nereikalingi kilogramai tapo problema.

Ir tada K. Perry nusprendė išmėginti Pasternako „5 Factor Diet". Šios dietos laikosi: Eva Mendes, Alicia Keys, Lady Gaga, Megan Fox, Kate Beckinsale, Katy Perry, Amanda Seyfried.

Esmė - skaičius 5 reiškia elementus, kurių privalo būti kiekviename patiekale: baltymų, angliavandenių, ląstelienos, riebalų ir skysčių. Dietos pasekėjai laikosi 5 žingsnių: valgo 5 kartus per dieną ir patiekalus, kuriuose yra ne daugiau kaip 5 ingredientai. Nusikalsti galima vieną dieną per savaitę, kai galite valgyti viską, ką norite, rašo mail.ru.

O dabar smulkiau, kaip elgėsi Katy:

1. Valgė 5 kartus per dieną. Kai valgai mažiau ir dažniau, ranka nebesitiesa link nesveikų užkandžių, kadangi nebejaučiate alkio.

Katy Perry, pavyzdžiui, koncentravosi į baltymus: valgė mėsą, žuvį, kiaušinius ir daržoves, tačiau ne daugiau kaip 450 g baltyminių produktų per parą. Iš skysčių rinkosi žaliąją arbatą ir geriamąjį vandenį. Salotas gardino tik citrinų sultimis.

Žvaigždės pusryčiai būdavo grūdai su liesu pienu arba omletas; pietūs - kalakutiena su salierais, vištienos krūtinėlė, pomidorų sriuba arba salotos su tunu; vakarienė - jūros gėrybės, daržovės. Užkandžiai - vaisiai, liesi pieno produktai, grūdai.

2. Stengėsi gaminti maistą (bent jau pagrindiniams valgymams) iš 5 ingredientų, būtinai - naudingų.

3. Valgė daugiau šviežių produktų nei termiškai apdorotų. Remiantis H. Pasternaku, maisto ruošimas neturi trukti ilgiau nei 5 minutes. Aišku, tai labai siektina, bet ar visada įmanoma? Tačiau šviežių daržovių salotos vakarienei - visai geras pasirinkimas.

4. 5 kartus per savaitę po 25 minutes skyrė fitnesui. Apšilimas - bėgimo takelis arba šokdynė. Paskui 5 minutės - jėgos pratimai viršutinei kūno daliai (atsispaudimai ir pratimai su svarmenimis). 5 minutės - apatinei kūno daliai, klubams ir kojoms (pritūpimai, mostai, pratimai su treniruokliais). Tuomet skyrė dėmesį pagrindiniam dalykui - presui ir nugaros raumenims. Paskutinės 5 minutės - intensyviai kardiotreniruotei (bėgimas, šokiai ir šokdynė, tačiau intensyviau nei per apšilimą).

5. Kartą per savaitę pamiršdavo dietą - mėgaudavosi savo įprastu maistu. Be to, Katy spausdavosi ananasų sultis - jos padeda deginti riebalus. Žalioji arbata sumažina cukraus kiekį kraujyje, taigi numalšina alkio jausmą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.