30 kilogramų atsikračiusi Eglė: negaliu patikėti, kad kažkada galėjau atrodyti kitaip

 (62)
Eglė Večytė per metus atsikratė beveik 30 nepageidaujamų kilogramų. Žiūrėdama senas nuotraukas Eglė sako, jog jai pačiai sunku patikėti, kad ji taip atrodė. Tačiau ir dabar mergina nežada sustoti. Artimiausiu metu Eglė pasiryžusi atsikratyti dar 10 kg. Aš net neabejoju, kad jai tai pavyks, nes jai netrūksta nei jėgų, nei ryžto, o sportas ir tinkama mityba jau tapo jos gyvenimo dalimi.
Eglė Večytė
Eglė Večytė
© Asmeninio albumo nuotr.

5 dienos sporto klube

Visuomet įdomu sužinoti, kas žmogų paskatina tokiems itin daug jėgų, noro ir ryžto reikalaujantiems pokyčiams. Pasirodo, kartais reikia tiek mažai. Eglė pasakoja, jog jos brolis pradėjo lankyti sporto klubą.

„Kai brolis įsigijo sporto klubo abonementą, jam buvo suteikta galimybė pakviesti vieną asmenį, kuris galės 5 dienas sportuoti nemokamai. Tas asmuo buvau aš. Apsilankiau tame sporto klube ir pamačiau daug įdomių dalykų, treniruoklių, be to, didelį įspūdį paliko trenerių nuoširdumas ir tai, kaip suteikiama pagalba, kai jos tik prireikia“, - prisimena ji.

Eglė Večytė
Eglė Večytė
© Asmeninio albumo nuotr.

Ne veltui sakoma, jog svarbiausia pabandyti. Eglei užteko 5 dienų, jog ji susižavėtų sportu ir nuspręstų, kad nori sportuoti. Tada mokyklos baigimo proga tėvai Eglei įteikė 3 mėnesių abonementą. Prabėgus 3 mėnesiams Eglė įsigijo abonementą metams ir taip su sporto klubu „draugauja“ iki šiol. Ji sako, jog tikrai nežada sustoti, nes sportas jau tapo gyvenimo rutina.

Žinoma, mintys, jog reikia keistis, Eglę aplankydavo jau seniai, tačiau iš pradžių ji išbandė ne vieną dietą. „Pavyzdžiui, nevalgydavau visiškai jokių saldumynų ar miltinių produktų, tačiau dietos ilgai nesitęsdavo. Nežinau, kodėl daug anksčiau nepradėjau sportuoti, nes dieta tik laikinai gali padėti numesti svorio, o po to anksčiau ar vėliau vis tiek atsipalaiduoji ir visi numesti kilogramai grįžta su kaupu.“

Eglė Večytė
Eglė Večytė
© Asmeninio albumo nuotr.

Replikos dėl svorio mokykloje

Kadangi visuomenėje vyrauja liekno kūno kultas, niekam ne paslaptis, jog stambesni žmonės sulaukia replikų dėl savo išvaizdos. Eglė man pritaria ir sako: „Manau, kad kiekvienas stambesnis žmogus, nesvarbu, ar tai mergina, ar vaikinas, sulaukia replikų. Ne išimtis buvau ir aš. Mokykloje reikėjo mokėti save apginti ir neleisti savęs žeminti ar pravardžiuoti. Aš mokėdavau nenusileisti. Be to, turėjau nuostabias drauges, mes buvom penkių merginų grupelė ir save vadindavom „Fantastišku penketu“ (šypsosi). Su šiomis merginomis nesijaučiau kažkuo kitokia nei jos, mes visos viena kitą palaikėm ir vos tik ištikus nelaimei išklausydavom ir paguosdavom viena kitą.“

Eglė Večytė
Eglė Večytė
© Asmeninio albumo nuotr.

Eglė prasitaria, jog kiekvienas nemalonus žodis ją padarė stipria ir sugebančia kovoti už save. „Aš manau, kad negalima leisti, jog tau kiti „liptų ant galvos“, su patyčiomis reikia kovoti. Esu ne kartą išgirdusi, kad mane pavadina „storule“, o per fizinio lavinimo pamoką pasakydavo „Egle, judink savo lašinius“, aš netylėdavau ir atsakydavau, pavyzdžiui: „O tu judink savo kaulus“ (juokiasi). Aš visiems patariu nepasiduoti ir neleisti, kad juos žemintų, nes pirmiausia, ką turi daryti visi, tai mylėti save.“

Didžiausia motyvacija –rezultatai

„Jau po dviejų savaičių pastebėjau, kad pas mane atsirado daugiau jėgų, jaučiuosi žvalesnė. Anksčiau visuomet būdavau apsnūdusi, trūkdavo jėgų, o dabar jaučiuosi tiesiog puikiai! Žvali ir kupina jėgų“, - sako ji.

Eglė Večytė
Eglė Večytė
© Asmeninio albumo nuotr.

Visos moterys mėgsta puoštis ir nori atrodyti puikiai, todėl Eglė pasakoja vieną iš įsimintiniausių įvykių: „Pamenu, kai po pusės metų, kai buvau jau atsikračiusi 16 kg, nuėjau su drauge į drabužių parduotuvę ir pamačiau labai gražią suknelę, tačiau ji buvo gana aptempta. Tuo metu aš supratau, jog dar prieš pusę metų aš nebūčiau net pažiūrėjus į šią suknelę! O tada aš ją pasimatavau ir ji man puikiai tiko! Draugai man dažnai pasakydavo komplimentų, kaip gražiai dabar atrodau. Tai būdavo pati didžiausia motyvacija, nes ir pati sau atrodžiau graži ir buvo taip džiugu matyti savo pokyčius.“

Patarimai norinčios sulieknėti

Visoms, norinčioms sulieknėti, Eglė sako, jog „svarbiausia turėti noro ir ryžto. Jei tai turite, tada pirmyn ir po kiek laiko tikrai pamatysite, koks tai malonus jausmas. Nepamirškite, jog sportuojant reikia prižiūrėti ir mitybą, nes vieno kažkurio (sporto arba mitybos) neužtenka, viskas turi būti kartu.

Eglė Večytė
Eglė Večytė
© Asmeninio albumo nuotr.

„Dėl maisto priežiūros galiu pasakyti, jog tai nėra sunku ir tai nereikalauja daug pinigų. Rytais reikia valgyti baltyminį maistą, aš rinkdavausi košes, makaronus, kiaušinius, varškę ir pan. Svarbu valgyti priešpiečius, pavyzdžiui, vaisius ar kokius džiūvėsius. Pietums rinktis vištieną arba žuvį, svarbiausia, kad šalia būtų daug daržovių. Taip pat dažnai valgydavau ir įvairius troškinius. Nepraleiskit pavakarių, valgykit džiovintus vaisius ar riešutus. O vakarienei rinkitės jogurtą, džiūvėsius ar javainius. Svarbiausia - neužkandžiaukit! Ir tikrai nebus nuodėmė, jeigu valgysit šiek tiek saldumynų, žinoma, reikia valgyti su saiku“, - šypsosi ji.

Pabaigoje Eglė visoms merginoms dar kartą pataria: „Nepraraskit ryžto ir siekit visko, ko norit, nes po to pamatysite, koks tai puikus jausmas, bet svarbiausia mylėkit save.“

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Sisiojimo reikaliukai: kas rodo, kad turi rimtų problemų? (2)

Stebėdamos savo šlapimą galite išvengti įvairių sveikatos sutrikimų ir užkirsti kelią rimtoms ligoms.

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (23)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (8)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (29)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.

7 žingsniai lieknos talijos link (6)

Sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą... Na, tuomet žiema tinkamiausias laikas pradėti dailinti pilvo linijas. Be to, prieš šventes visos norime atrodyti dailiau, todėl pats metas susiimti!

Veiksmingi būdai numalšinti alkį be maisto (7)

Nuslopinti alkio pojūtį nėra sudėtinga, svarbu žinoti kelias gudrybes ir jomis naudotis. Tai padės sėkmingai laikytis dietos, sveikai maitintis ir neprisikimšti greitų užkandžių ištikus alkio priepuoliams.

Vaistažolės, kurios gerina seksualinį gyvenimą (4)

Nekalčiausia vaistažolių tinktūra, tinkamai naudojama, gali sužadinti norą mylėtis, todėl dėl vaistų vartojimo pasitarkite su savo... ne, ne gydytoju, o partneriu.

Tyrimas: pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir nesubalansuota mityba veda prie dažnėjančių širdies ir kraujagyslių ligų. Naujausi tyrimai atskleidė, kad šių ligų gali padėti išvengti pilno grūdo produktais praturtinta mityba.

Ką daryti, kad prakaitavimas nevirstų košmaru? (2)

Artėjant gražiausioms metų šventėms visus nejučia įtraukia prieššventinio pasiruošimo bumas ir nesibaigianti vakarėlių virtinė. Vieniems tai sukelia džiaugsmingą šurmulį, kitiems – nerimą, kad vakarėlio metu aplinkiniai pastebės kruopščiai slepiamą bėdą – gausų prakaitavimą, kuris žliaugia veidu ar kaupiasi pažastyse net neužsiimant aktyvia fizine veikla. Tad ko imtis, kad šventinis vakarėlis nevirstų košmaru?