10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį

 (8)
Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.
© Fotolia

1. Valgymas nereguliariai, priešokiais

2012 metais Jeruzalės hebrajų universiteto tyrimas parodė, kad pelės, šeriamos riebiu maistu nereguliariai, įgijo daugiau svorio nei pelės, kurios valgė tą patį maistą pagal griežtą grafiką. Tyrėjai įtaria, kad valgymas tuo pačiu laiku kiekvieną dieną išauklėja organizmą deginti daugiau kalorijų tarp valgių.

Kaip tai ištaisyti: susidarykite valgymo grafiką ir jo laikykitės!

2. Pesticidai produktuose

Cheminės medžiagos pesticiduose gali trukdyti jūsų organizmo energijos deginimo procesui ir apsunkinti svorio metimą. Kanados mokslininkai nustatė, kad žmonės, kurie valgė daugiausiai toksinų turinčius produktus, patyrė didesnį nei įprasta metabolizmo sulėtėjimą ir jiems buvo žymiai sunkiau numesti svorio.

Kaip tai ištaisyti: atidžiau žiūrėkite į etiketes ant vaisių ir daržovių, kuriuos perkate.

3. Neišsimiegojimas

2015 metų tyrimas parodė, kad žmonės, kurie miega mažiau, juda mažiau kitą dieną, o tai reiškia, jog jie sudegina mažiau kalorijų. Bet štai blogesnė naujiena: miego trūkumas dar ir sumažina energijos kiekį, kurį jūsų kūnas sunaudoja ilsintis.

Kaip tai ištaisyti: susidarykite poilsio grafiką ir jo laikykitės, kad gautumėte pakankamai poilsio.


4. Jūsų mėnesinės

Jūs prarandate geležies mėnesinių metu, o geležis padeda pernešti deguonį į raumenis. Jei jūsų geležies koncentracija per maža, raumenys negauna pakankamai deguonies, todėl jūsų energija krenta, taip pat sulėtėja ir medžiagų apykaita.

Kaip tai ištaisyti: pasirūpinkite maistu, kuriame apstu geležies: tinka grūdai, pupelės, špinatai, Pekino kopūstai ir brokoliai.

5. Valgote per mažai

Kai vengiate kaloringo maisto, jūsų kūnas persijungia į badavimo režimą, lėtėja jūsų medžiagų apykaita, nes kūnas taupo degalus, kuriuos gavo.

Kaip tai ištaisyti: sužinokite , kiek kalorijų jums iš tikrųjų reikia per parą. Jei padauginote, daugiau pajudėkite.

6. Ilgas sėdėjimas

Reikia tik 20 minučių sėdėjimo bet kokioje padėtyje, kad kūnas pradėtų slopinti metabolizmą.

Kaip tai ištaisyti: pabandykite daugiau judėti darbe.

7. Skrydžiai lėktuvu

Jūsų vidinis laikrodis tiesiogiai kontroliuoja ląstelių dalį, kuri išlaiko normalų metabolizmą. Kai jūs sutrikdote savo paros ritmą – pavyzdžiui, kertant laiko zonas, jūsų ląstelės nebeveikia taip, kaip turėtų, ir jūsų metabolizmas kenčia.

Kaip tai ištaisyti: stenkitės dar iki numatyto skrydžio iš lėto aklimatizuotis prie būsimos laiko juostos.

8. Negaunate pakankamai kalcio

Dar viena priežastis gerti pieną: kalcis vaidina svarbų vaidmenį reguliuojant riebalų apykaitą, kuri nustato, ar jums deginti kalorijas, ar kaupti juos barankų pavidalu ant juosmens. Dietos, kuriose yra daug kalcio, gali padėti jums sudeginti daugiau riebalų.

Kaip tai ištaisyti: varškė, jogurtai ir kiti pieno produktai pasirūpins, kad netaptumėte storuliuke.

9. Dehidratacija

Visi jūsų organizmo ląstelių procesai, įskaitant medžiagų apykaitą , priklauso nuo vandens. Jei dehidratuojate, sudeginate iki 2 procentų mažiau kalorijų.

Kaip tai ištaisyti: stenkitės visada turėti po ranka mineralinio vandens buteliuką ar stiklinę vandens.

10. Praleisti pusryčiai

Jei praleidžiate pusryčius, jūs ne tik norite persivalgyti per pietus. Jūs iš tikrųjų liepiate savo kūnui taupyti energiją, o tai reiškia, kad jis degina kalorijas lėčiau. Tai viena iš priežasčių, kurią nustatė „American Journal of Epidemiology” tyrimas: žmonės, kurie praleidžia pusryčius, yra 4,5 karto labiau linkę nutukti.

Kaip tai ištaisyti: valgyti pusryčius kiekvieną dieną nustatytu laiku.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (8)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?

Naudingiausi kambariniai augalai nuo nemigos, galvos skausmo, virusų (5)

Namuose esanti įvairi technika - kompiuteriai, spausdintuvai, televizoriai, kondicionieriai ir t.t. - ora paverčia negyvu. Apsaugoti aplinką nuo žalingo poveikio bei palaikyti namuose švarų orą padės augalai-sanitarai.

Koks moters kvapas labiausiai atstumia vyrus? (44)

Sakote, saldus gėlių aromatas? O gal cukraus vata ar kadagiais dvelkiantis aromatas? Ne - yra kvapas, kuris labiausiai dirgina vyro uoslę.

Kokias ligas išduoda nemalonus kūno kvapas? (14)

Ko gero kiekvienas mūsų yra patyręs, ką reiškia būtų tuo žmogumi, kuris skleidžia nemalonų kvapą patalpoje – galbūt po itin intensyvios treniruotės, o gal po to, kai pietums valgėte mėsainį su svogūnais.

Sisiojimo reikaliukai: kas rodo, kad turi rimtų problemų? (4)

Stebėdamos savo šlapimą galite išvengti įvairių sveikatos sutrikimų ir užkirsti kelią rimtoms ligoms.

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (25)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (9)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (30)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.