Specialus meniu 40-metėms

 (6)
Jei norite užkirsti kelią daugelio su amžiumi susijusių susirgimų vystymuisi, reikia laikytis ypatingos dietos.
Pomidorai sumažina riziką susirgti vėžiu.
Pomidorai sumažina riziką susirgti vėžiu.
© Shutterstock nuotr.

Bent jau taip pataria Amerikos specialistai. Teisingas maisto produktų pasirinkimas neleis vystytis osteoporozei, širdies ligoms, krūties vėžiui ir padės susitvarkyti su klimakso simptomais.

Interneto portalas „FOX News" pateikia maisto produktų, skirtų brandaus amžiaus moterims, sąrašą. Jame yra vyšniniai pomidorai, kuriuose gausu likopino, sumažinančio tikimybę susirgti krūties, gimdos kaklelio vėžiu ir širdies ligomis.

Toliau sąraše yra linų sėmenys, kuriose gausu polinesočiųjų riebiųjų rūgščių Omega-3 ir lignino ląstelienos. Visa tai sumažina cholesterolio lygį. O Majo klinikoje atliktas eksperimentas parodė, jog 40 g sėmenų suvalgiusios menopauzę išgyvenančios moterys nebepatirdavo karščio antplūdžių, tai pat tai sumažindavo krūties vėžio susirgimo riziką. Tačiau gydytojai pataria linų sėmenų nevalgyti nėštumo metu.

Jei norite išsaugoti regą, sustiprinti imunitetą ir kaulus, užkirsti kelią osteopozozei ir su tuo susijusiems kaulų lūžiams, tyrėjai pataria atkreipti dėmesį į kopūsto lapus. Juose yra naudingo baltymo liuteino, vitamino C, kalcio ir vitamino K. Vitamino C bei panašių antioksidantų gausu ir spanguolių sultyse. Bet to, šios sultys yra puiki profilaktika šlapimo takų infekcijoms.

Sveiką nervų sistemą, normalaus estrogeno lygį organizme vyresnėms nei 40 metų moterims garantuoja lašiša ir kuprė. Jei norite sumažinti diabeto riziką, pagerinti raumenų audinį ir sulėtinti senėjimo procesą, į racioną verta įtraukti jogurtą, gaminamą iš avies pieno. Jame gausu baltymų ir beveik nėra cukraus. Taip pat visi šie produktai padės išvengti pogimdyvinės depresijos.

Ir paskutinis punktas - graikiniai riešutai. Jie apsaugos nuo krūties vėžio ir osteoporozės. Pasak naujausių tyrimų, jei kasdien valgysite po 50 g šių riešutų, jums pavyks sustabdyti vėžinių ląstelių dauginimąsi bei išsaugoti kaulų tvirtumą ir sveikatą.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Skanios

Tokio skonio niekur nerasite: 4 burnoje tirpstantys salotų receptai, kurie papuoš jūsų stalą (3)

Jau sugalvojai, kokiais patiekalais papuoši žiemos švenčių stalą? Jei ne, siūlome išbandyti naujų ir skanių salotų receptų.

Dieviško skonio dietiniai sausainiai, kurie nudžiugins visus lieknėjančius (8)

Ką valgyti, kad nesustorėtum? Šį klausimą sau užduoda kiekviena moteris, ypač kalbant apie kepinius.

Mišrainė, be kurios neįsivaizduojamos šios šventės – privalote tai paragauti! (2)

Šios ryžių ir kepenėlių salotos yra turbūt vienas tų patiekalų, kurie tiesiog privalo būti ant jūsų šventinio stalo pasitinkant Ugningojo Gaidžio metus!

Šios salotos – milijoną kartų skaniau už „Silkę pataluose“ (27)

Jei manėte, kad „Silkė pataluose“ yra mišrainių karalienė, turime nuvilti. Populiarias salotas nukarūnavo šis receptas.

Lietuvių skonis kinta: jau nori ryklienos ir fontane plaukiojančių omarų

Keturių restoranų virtuvės šefas Montvydas Kazlauskas prieš prieš naujo restorano atidarymo šventę sutiko papasakoti apie besikeičiantį lietuvių skonį.

Patarimai, kaip išvengti duonos pelėsio namuose

Dėl rudeninio oro ir jame tvyrančių bakterijų, dažnas namuose susiduria su nemalonia problema – supelijusia duona. Rudens drėgmė ir šildomos patalpos sukuria palankesnes sąlygas pelėsiui veistis ir plisti. Duonos ekspertas Tadas Aleknavičius pataria, kaip tinkamai laikyti duonos gaminius, kad šie nepelytų ir ilgiau išliktų švieži.

Naujametiniam stalui: soti ir gardi mišrainė su paslaptimi – nepasigailėsite pabandę (5)

Šventinis maistas turėtų būti ne tik skanus, bet ir originalus bei žadinti apetitą. Todėl jūsų naujametinį meniu tikrai paįvairins šios gardžios ir sočios salotos. Nepasigailėsite pabandę šią originalią mišrainę su paslaptimi.

Išbandę šį receptą, bulvių daugiau nenorėsite valgyti kitaip (12)

Orkaitėje keptos bulvės dažniausiai valgomos kaip garnyras. Tačiau tik ne šį kartą. Su tinkamais ingredientais bulvė gali tapti pačiu gardžiausiu pagrindiniu patiekalu.

Dievinu tokius pyragų receptus: greita, paprasta ir įspūdinga! (14)

Šis paprastai pagaminamas ypatingo skonio pyragas puikiai žinomas kaip "Zebras".

Užtepėlės vieno kąsnio sumuštinukams, kurios visuomet sulaukia didelio pasisekimo

Gardi, ką tik iškepta ir dar garuojanti duona bei naminės užtepėlės, nenuviliantis derinys, tinkamas tiek paprastam šeimos vakarui, tiek pavaišinti netikėtai į svečius užsukusius svečius.

Silkė pataluose kitaip: šį receptą būtinai išsaugokite artėjančioms žiemos šventėms (38)

Be „Silkės pataluose“ neįsivaizduojamos nė vienos žiemos šventės. Todėl mes siūlome šio patiekalo gerbėjus nudžiuginti dar gardesniu receptu - tikrai nenusivilsite! Toks „Silkės pataluose“ variantas patiko absoliučiai visiems, kurie tik bandė šį užkandį! Be to, ją ne tik lengva paruošti. Patiekalas atrodo labai stilingai.

Skaniausias mėsos pyragas su ypatingai puriu užklotu – niekada neatsivalgysite (18)

Mėsos ir bulvių derinio mėgėjai neretai pritrūksta idėjų, kokį dar patiekalą galima pagaminti iš šių pagrindinių dviejų ingredientų. Tai štai, mėsos pyragas su ypatingu užklotu pavergs jus nuo pirmojo kąsnio.

Greitas obuolių pyragas: tikras gardumėlis! (3)

Šio itin greitai paruošiamo gardaus pyrago receptą galite tobulinti iki išprotėjimo. Pavyzdžiui, į tešlą įmaišykite migdolų drožlių arba išmirkytų razinų.

Štai kaip reikia gaminti bet kokią mėsą: slapti ingredientai dieviškam patiekalui (4)

Išsirinkti gerą mėsos gabalą yra tikras menas: reikia anksti ryte ateiti į turgų, rasti pažįstamą mėsininką, įsižiūrėti, neskubant įsiuostyti...

Grikiai su kefyru – taip paprasta atsikratyti 4 kg dar nebuvo! (25)

Grikiai ir kefyras yra naudingi dietiniai produktai, kurie gali padėti lengvai atsikratyti nereikalingo viršsvorio, išvalyti organizmą nuo toksinų, pagerinti virškinimą.