Kaip palengvinti TAS DIENAS?

 (17)
Įtariu, kas antra moteris mėnesinių laikotarpiu jaučiasi it pervažiuota plentvole. Visai nėra jėgų, o dar tas raižantis skausmas.
Svarbu išsiaiškinti, ar negalavimai per mėnesines nėra rimtesnės ligos priežastis.
Svarbu išsiaiškinti, ar negalavimai per mėnesines nėra rimtesnės ligos priežastis.
© Shutterstock nuotr.

Man jau sunkiai padeda karšta pūslė ant pilvo,visokie vaistai nuo skausmo. Ginekologė padarė tyrimus, bet kol jų lauksiu, susakė ir galimas priežastis:
ginekologinės: įmanomi variantai - endometriozė, gimdos kaklelio uždegimas, mioma, magnio trūkumas; psichologinės: nepasitenkinimas lytiniu gyvenimu, nereguliarūs santykiai, stresas, panikos priepuoliai.
O kol lauksiu tyrimų rezultatų, galiu ir paprastomis priemonėmis palengvinti savo moterišką dalią, kai vieši pusseserės iš Raudondvario (kodinis pavadinimas tarp mūsų, mergaičių, kai norime pasakyti apie tas dienas). Radau Woman.ru keletą patarimų.

Kritinių dienų dieta

Mėnesinių laikotarpiu derėtų atsisakyti:

  • vaisių,
  • raudono vyno,
  • mėsos bei riebalų,
  • itin šalto maisto,
  • pieno ir kiaušinių,
  • kavos ir gazuotų gėrimų,
  • žalių daržovių (geriau valgyti virtas),
  • druskos.

Patartina į valgiaraštį įtraukti:

  • ryte ir vakare - ramunėlių ar mėtų arbatą su medumi ir citrina,
  • raugintus pieno produktus - natūralų jogurtą, varškę, kefyrą, rūgpienį,
  • žuvį ir vištieną,
  • virtas daržoves,
  • vandenyje virtas košes (negardinti nei cukrumi, nei druska).

Apsivalymas

Kad pradėtumėte geriau jaustis, taigi - ir gyventi, turite atsikratyti negatyvo. Leiskite sau išreikšti neigiamas emocijas, aiškiai įvardinkite nuoskaudas, baimes, pyktį. Netgi parašykite nuoširdų laišką, nesigėdydami savo išgyvenimų, užplūdusių jausmų. Ir laiško nebūtina siųsti - jį sudeginkite ar suplėšykite į skutelius ir išmeskite. Paskui padarykite dar 4 sveikatinimo žingsnius:
- sudėliokite savo dienotvarkę (kiek dirbate ir ilsitės, kiek laiko skiriame sielos ugdymui bei kūno palepinimui),
- atsakykite sau, kodėl tų permainų norite būtent dabar ir ką galite padaryti,
- įvardinkite savo norus ir lūkesčius,
- nusiteikite pačiam geriausiam: savo ateitį įsivaizduokite pasakišką, iki smulkiausių detalių.

Vizualizacija

Toliau išvardintus pratimus reiktų daryti reguliariai, ne tik mėnesinių laikotarpiu. Geresnė savijauta padės užkirsti kelią negalavimams.
Raskite bent tris priežastis pasidžiaugti (kas privertė nusišypsoti? Kas padarė staigmeną? Už ką save galite pagirti?). Tinka net ir paprasčiausios smulkmenos. Toks pozityvus nuotaikos sureguliavimas padės geriau, o tai reiškia sumažins ir skausmus, nukreips jūsų mintis kitur.
Paskandinkite savo liūdesį. Jei turitenegatyvių, niūrių ir pesimistinių minčių, įsivaizduokite jas kaip murziną vandenį. Vardinkite visas blogas mintis, net ir darbus, kurių nelabai norite atlikti, tačiau kartais reikia. Taip pildykite vonią to juodulio, o paskui staiga atkimškite kamštį ir viską nuleiskite į kanalizaciją. Stebėkite, kaip viskas dingsta. O paskui vonią užpildykite tik teigiamomis mintimis ir emocijomis, savo lūkesčiais. Tą pratimą atlikite mažiausiai 2-3 kartus per savaitę.
Susikurkite jaukią užuovėją. Įsivaizduokite vietą, kur jausitės tikrai patogiai, maloniai ir ramiai. Gali būti sodyba, o gal koks paplūdimys, lova su baldakimu. Visą paveikslą dėliokite labai smulkiai, nepamiršdami detalių: bangų ošimo, gėlių kvapo, spalvų, garsų. Užfiksuokite šitą vaizdą - tai bus jūsų oazė. Kuo dažniau užsuksite į ją mintimis, tuo ramesnė ir užtikrintesnė būsite.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Skanios

Tokio skonio niekur nerasite: 4 burnoje tirpstantys salotų receptai, kurie papuoš jūsų stalą (3)

Jau sugalvojai, kokiais patiekalais papuoši žiemos švenčių stalą? Jei ne, siūlome išbandyti naujų ir skanių salotų receptų.

Dieviško skonio dietiniai sausainiai, kurie nudžiugins visus lieknėjančius (8)

Ką valgyti, kad nesustorėtum? Šį klausimą sau užduoda kiekviena moteris, ypač kalbant apie kepinius.

Mišrainė, be kurios neįsivaizduojamos šios šventės – privalote tai paragauti! (2)

Šios ryžių ir kepenėlių salotos yra turbūt vienas tų patiekalų, kurie tiesiog privalo būti ant jūsų šventinio stalo pasitinkant Ugningojo Gaidžio metus!

Šios salotos – milijoną kartų skaniau už „Silkę pataluose“ (26)

Jei manėte, kad „Silkė pataluose“ yra mišrainių karalienė, turime nuvilti. Populiarias salotas nukarūnavo šis receptas.

Lietuvių skonis kinta: jau nori ryklienos ir fontane plaukiojančių omarų

Keturių restoranų virtuvės šefas Montvydas Kazlauskas prieš prieš naujo restorano atidarymo šventę sutiko papasakoti apie besikeičiantį lietuvių skonį.

Patarimai, kaip išvengti duonos pelėsio namuose

Dėl rudeninio oro ir jame tvyrančių bakterijų, dažnas namuose susiduria su nemalonia problema – supelijusia duona. Rudens drėgmė ir šildomos patalpos sukuria palankesnes sąlygas pelėsiui veistis ir plisti. Duonos ekspertas Tadas Aleknavičius pataria, kaip tinkamai laikyti duonos gaminius, kad šie nepelytų ir ilgiau išliktų švieži.

Naujametiniam stalui: soti ir gardi mišrainė su paslaptimi – nepasigailėsite pabandę (5)

Šventinis maistas turėtų būti ne tik skanus, bet ir originalus bei žadinti apetitą. Todėl jūsų naujametinį meniu tikrai paįvairins šios gardžios ir sočios salotos. Nepasigailėsite pabandę šią originalią mišrainę su paslaptimi.

Išbandę šį receptą, bulvių daugiau nenorėsite valgyti kitaip (12)

Orkaitėje keptos bulvės dažniausiai valgomos kaip garnyras. Tačiau tik ne šį kartą. Su tinkamais ingredientais bulvė gali tapti pačiu gardžiausiu pagrindiniu patiekalu.

Dievinu tokius pyragų receptus: greita, paprasta ir įspūdinga! (14)

Šis paprastai pagaminamas ypatingo skonio pyragas puikiai žinomas kaip "Zebras".

Užtepėlės vieno kąsnio sumuštinukams, kurios visuomet sulaukia didelio pasisekimo

Gardi, ką tik iškepta ir dar garuojanti duona bei naminės užtepėlės, nenuviliantis derinys, tinkamas tiek paprastam šeimos vakarui, tiek pavaišinti netikėtai į svečius užsukusius svečius.

Silkė pataluose kitaip: šį receptą būtinai išsaugokite artėjančioms žiemos šventėms (38)

Be „Silkės pataluose“ neįsivaizduojamos nė vienos žiemos šventės. Todėl mes siūlome šio patiekalo gerbėjus nudžiuginti dar gardesniu receptu - tikrai nenusivilsite! Toks „Silkės pataluose“ variantas patiko absoliučiai visiems, kurie tik bandė šį užkandį! Be to, ją ne tik lengva paruošti. Patiekalas atrodo labai stilingai.

Skaniausias mėsos pyragas su ypatingai puriu užklotu – niekada neatsivalgysite (18)

Mėsos ir bulvių derinio mėgėjai neretai pritrūksta idėjų, kokį dar patiekalą galima pagaminti iš šių pagrindinių dviejų ingredientų. Tai štai, mėsos pyragas su ypatingu užklotu pavergs jus nuo pirmojo kąsnio.

Greitas obuolių pyragas: tikras gardumėlis! (3)

Šio itin greitai paruošiamo gardaus pyrago receptą galite tobulinti iki išprotėjimo. Pavyzdžiui, į tešlą įmaišykite migdolų drožlių arba išmirkytų razinų.

Štai kaip reikia gaminti bet kokią mėsą: slapti ingredientai dieviškam patiekalui (4)

Išsirinkti gerą mėsos gabalą yra tikras menas: reikia anksti ryte ateiti į turgų, rasti pažįstamą mėsininką, įsižiūrėti, neskubant įsiuostyti...

Grikiai su kefyru – taip paprasta atsikratyti 4 kg dar nebuvo! (25)

Grikiai ir kefyras yra naudingi dietiniai produktai, kurie gali padėti lengvai atsikratyti nereikalingo viršsvorio, išvalyti organizmą nuo toksinų, pagerinti virškinimą.