Finansų vizualizavimas neleis svajonėms pasenti

Vienintelės mano santaupos - tušti tėčio alaus buteliai balkone, tad pats laikas būtų susirūpinti savo finansų optimizavimu.
Finansų vizualizavimas, kaip ir pyrago kepimas - be gero recepto skanus vargu ar pavyks.
Finansų vizualizavimas, kaip ir pyrago kepimas - be gero recepto skanus vargu ar pavyks.
© Shutterstock nuotr.

Aš, kaip sakoma vienoje reklamoje, esu dabartistė. Gyvenu šia diena, o rytojui mažai ir lieka. Tuo tarpu Liucija, kuri save išlaiko pati, puikiai susitvarko savo finansus.
Vakar prie arbatos puodelio su ja apie tai ir kalbėjomės. Ji tikino, kad yra būdas nesiimant drastiškų priemonių pakeisti mano piniginės storį. Ar bent jau to storio stabilumą.
Kaip pasakojo Liucija, yra dvi idėjų mokyklos, susijusios su finansinės ateities planavimu: svajonių vizualizacija ir finansinių tikslų nustatymas, o pats veiksmingiausias yra jų derinys. Nors kai kurie ekspertai ginčijasi, kad tikslų nustatymas yra veiksmingesnis, nei vizualizacija, šiuos abu dalykus dar prieš 70metų savo knygoje Mąstyk ir tapk turtingas" (Think and Grow Rich) aprašė Napoleonas Hillas. Leidinyje derinamas konkretaus tikslo nustatymas su vizualizacija.
Finansinių tikslų idėja nėra kažkokia „tikėkimės ir melskimės strategija", greičiau tai taktinis jūsų proto treniravimas, kad šis būtų pastabus įvairioms galimybėms, kurios gali padėti jums veiksmingiau pasiekti tikslus.
Pavyzdžiui, jei jūsų tikslas yra išsimokėti visų kreditinių kortelių skolas iki metų pabaigos, jūs tiksliai pasižymėjote, kiek esate skolinga už kiekvieną kortelę bei susijusias palūkanų normas, sugalvojote planą (pirmiausia sumokėsite skolą su didžiausiomis palūkanomis ar mažiausią skolą) ir tada, tik tada, jūs įsivaizduojate save tai padariusią, jūsų smegenys pripranta prie galimybių, tokių kaip papildomas darbas, kurį galite susirasti, ir kuris padės jums išsimokėti skolas. Vizualizacijos tikslas yra atverti jūsų smegenims naujas strategijas ir veiksmus, kurių jūs galite imtis.
Gimtadienis ar Naujieji metai yra pati puikiausia proga susidėlioti savo finansines vizijas. Tai gali tapti savotišku ritualu, skirtu palaikyti discipliną. Anot finansų patarėjų, tai neleidžiančia svajonėms ir tikslams pasenti. Juos užsirašius patartina peržvelgti bent jau kas antrą savaitę, kad įsitikintumėte, jog viskas vyksta pagal planą.
Jei manote, kad tam neturėsite pakankamai valios, savo planuokite kartu su draugėmis (mudvi su Liuska žadame po Naujųjų vykti į Egiptą, tad pradėsiu taupyti jau dabar). Kai kuriems žmonėms labai svarbu bičiulių ar  artimųjų palaikymas - ypač keičiant senus įpročius. Tuo pagrįsti ir su antsvorio netekimu ar mityba susijusių užsienio tinklalapių, tokių kaip Weight Watchers, veikimo principas. Jų sėkmė parodo, jog daugeliui žmonių grupės dinamika nepaprastai pakelia dvasią ir motyvuoja.
Merginos juokiasi, jog virš darbo stalo esu pasikabinusi savo svajonių namo Floridoje nuotrauką, bet girdėjau, jog ši taktika - ne iš piršto laužta. Mūsų vaizduotė yra nepaprasta jėga, tačiau tokius dalykus, kaip idealių atostogų lankstinukas, vertėtų ant darbo stalo pasidėti įpusėjus kelią- susitaupius atitinkamą pinigų sumą joms. Kita vertus, finansų patarėjai gan kontraversiškai žiūri į žymiąją knygą „Paslaptis" (The Secret), kuri skatina žmones įsivaizduoti sąskaitas, esančias jų pašto dėžutėse, kaip loterijos bilietus tam, kad jie mažiau telktų dėmesį į skolas ir daugiau į tai, kad jie yra finansiškai sėkmingi, ir taip pritrauktų daugiau tos sėkmės sau. 
Taip, gyvenimo būdo treneriai moko, kad tai, į ką sutelkiate dėmesį, yra tai, ko sulauksite. Tad jei jūs sutelkiate dėmesį į baimę - nesėkmę, bankrotą, meilės praradimą, atleidimą ir t.t. - jūs padidinate šansus, kad tie dalykai ir atsitiks. Svarbiausia, šansai nedidėja dėl kažkokio keistoko smegenų virpulio ore, jie didėja dėl to, kad jūsų smegenys yra tokios susitelkusios į šias pasekmes, jog joms nebepavyksta pamatyti alternatyvių kelių, padėsiančių jums to išvengti.
Tačiau jei kambaryje yra kobra, nepatartina jos įsivaizduoti kaip pudelio. Tai yra kobra ir su ja reikia elgtis, kaip su kobra. Būtent tai ir yra jūsų sąskaitos pašto dėžutėje. Jei jūs jų laiku ar visiškai neapmokėsite, jų įkandimas gali būti mirtinas!

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Skanios

Tokio skonio niekur nerasite: 4 burnoje tirpstantys salotų receptai, kurie papuoš jūsų stalą (3)

Jau sugalvojai, kokiais patiekalais papuoši žiemos švenčių stalą? Jei ne, siūlome išbandyti naujų ir skanių salotų receptų.

Dieviško skonio dietiniai sausainiai, kurie nudžiugins visus lieknėjančius (8)

Ką valgyti, kad nesustorėtum? Šį klausimą sau užduoda kiekviena moteris, ypač kalbant apie kepinius.

Mišrainė, be kurios neįsivaizduojamos šios šventės – privalote tai paragauti! (2)

Šios ryžių ir kepenėlių salotos yra turbūt vienas tų patiekalų, kurie tiesiog privalo būti ant jūsų šventinio stalo pasitinkant Ugningojo Gaidžio metus!

Šios salotos – milijoną kartų skaniau už „Silkę pataluose“ (27)

Jei manėte, kad „Silkė pataluose“ yra mišrainių karalienė, turime nuvilti. Populiarias salotas nukarūnavo šis receptas.

Lietuvių skonis kinta: jau nori ryklienos ir fontane plaukiojančių omarų

Keturių restoranų virtuvės šefas Montvydas Kazlauskas prieš prieš naujo restorano atidarymo šventę sutiko papasakoti apie besikeičiantį lietuvių skonį.

Patarimai, kaip išvengti duonos pelėsio namuose

Dėl rudeninio oro ir jame tvyrančių bakterijų, dažnas namuose susiduria su nemalonia problema – supelijusia duona. Rudens drėgmė ir šildomos patalpos sukuria palankesnes sąlygas pelėsiui veistis ir plisti. Duonos ekspertas Tadas Aleknavičius pataria, kaip tinkamai laikyti duonos gaminius, kad šie nepelytų ir ilgiau išliktų švieži.

Naujametiniam stalui: soti ir gardi mišrainė su paslaptimi – nepasigailėsite pabandę (5)

Šventinis maistas turėtų būti ne tik skanus, bet ir originalus bei žadinti apetitą. Todėl jūsų naujametinį meniu tikrai paįvairins šios gardžios ir sočios salotos. Nepasigailėsite pabandę šią originalią mišrainę su paslaptimi.

Išbandę šį receptą, bulvių daugiau nenorėsite valgyti kitaip (12)

Orkaitėje keptos bulvės dažniausiai valgomos kaip garnyras. Tačiau tik ne šį kartą. Su tinkamais ingredientais bulvė gali tapti pačiu gardžiausiu pagrindiniu patiekalu.

Dievinu tokius pyragų receptus: greita, paprasta ir įspūdinga! (14)

Šis paprastai pagaminamas ypatingo skonio pyragas puikiai žinomas kaip "Zebras".

Užtepėlės vieno kąsnio sumuštinukams, kurios visuomet sulaukia didelio pasisekimo

Gardi, ką tik iškepta ir dar garuojanti duona bei naminės užtepėlės, nenuviliantis derinys, tinkamas tiek paprastam šeimos vakarui, tiek pavaišinti netikėtai į svečius užsukusius svečius.

Silkė pataluose kitaip: šį receptą būtinai išsaugokite artėjančioms žiemos šventėms (38)

Be „Silkės pataluose“ neįsivaizduojamos nė vienos žiemos šventės. Todėl mes siūlome šio patiekalo gerbėjus nudžiuginti dar gardesniu receptu - tikrai nenusivilsite! Toks „Silkės pataluose“ variantas patiko absoliučiai visiems, kurie tik bandė šį užkandį! Be to, ją ne tik lengva paruošti. Patiekalas atrodo labai stilingai.

Skaniausias mėsos pyragas su ypatingai puriu užklotu – niekada neatsivalgysite (18)

Mėsos ir bulvių derinio mėgėjai neretai pritrūksta idėjų, kokį dar patiekalą galima pagaminti iš šių pagrindinių dviejų ingredientų. Tai štai, mėsos pyragas su ypatingu užklotu pavergs jus nuo pirmojo kąsnio.

Greitas obuolių pyragas: tikras gardumėlis! (3)

Šio itin greitai paruošiamo gardaus pyrago receptą galite tobulinti iki išprotėjimo. Pavyzdžiui, į tešlą įmaišykite migdolų drožlių arba išmirkytų razinų.

Štai kaip reikia gaminti bet kokią mėsą: slapti ingredientai dieviškam patiekalui (4)

Išsirinkti gerą mėsos gabalą yra tikras menas: reikia anksti ryte ateiti į turgų, rasti pažįstamą mėsininką, įsižiūrėti, neskubant įsiuostyti...

Grikiai su kefyru – taip paprasta atsikratyti 4 kg dar nebuvo! (25)

Grikiai ir kefyras yra naudingi dietiniai produktai, kurie gali padėti lengvai atsikratyti nereikalingo viršsvorio, išvalyti organizmą nuo toksinų, pagerinti virškinimą.