Dieta pagal Zodiako ženklus

 (29)
Jei mėgstate skaniai pavalgyti (o kas gi nemėgsta!), o išbandytos dietos nepadeda, gal metas kreiptis į žvaigždes?
Žuvų ženklo moteriai patartina valgyti jūros gėrybės.
Žuvų ženklo moteriai patartina valgyti jūros gėrybės.
© Shutterstock nuotr.

Astrologija gali padėti susigaudyti, kad galbūt jūs valgote visai ne tuos maisto produktus, užtat jums taip sunkiai sekasi atsikratyti antsvorio.

Siūlome dietą kiekvienam Zodiakui ženklui. Pabandom pasitikrinti - o gal jau seniai mėgstate tai, ką siūlo horoskopas? 

AVINAS
Siūloma savo valgiaraštį paįvairinti košėmis bei daržovėmis, kurių svarbiausi - kopūstai, ridikėliai, morkos ir burokėliai. Iš žalumynų rinkitės petražoles, krapus ir svogūnų laiškus.
Tačiau tai nereiškia, jog turite atsisakyti mėsos, tačiau pirmenybę teikite avienai, ėrienai, ožkos mėsai.
Jūsų desertas - greipfrutas ir arbūzas. O privengti reikėtų gyvulinės kilmės riebalų, kavos, aštraus ir marinuoto maisto, taip vakarienės po 18 valandos.

JAUTIS
Būtent jie iš visų ženklų išsiskiria ypatinga aistra maistui. Jaučiai mėgsta skaniai pavalgyt, yra tikri gurmanai. Astrologai jiems siūlo valgyti lėtai, mažais kąsneliais, gerai maistą sukramtyti ir niekur neskubėti. Kad kuo mažiau skųstumėtės virškinimo sutrikimais, jums vertėtų vartoti maisto, turinčio vitaminų A, E, taip pat - jodo.
Iš daržovių valgykite žirnius, špinatus, pomidorus, iš vaisių bei uogų - obuolius, bananus, avokadus, persikus, kriaušes, persimonus, avietes ir braškes.
Mėsa - tiktai jautiena. Prieskoniai - įvairiausi.

DVYNIAI
Šio Zodiako ženklo atstovės iš savo valgiaraščio jokiu būdu neturėtų išbraukti baltymų: kiaušinių, sūrio, riešutų, varškės.
Priimtinos daržovės - raudonieji kopūstai, pupelės, salierai. Be abrikosų ir granatų, dar žvaigždės siūlo valgyti slyvas, razinas, džiovinus abrikosus, kurie itin naudingi Dvyniams.
Jei negalite ištverti, nesuvalgiusios mėsos, rinkitės tiktai paukštieną.

VĖŽYS
Tapsite žymiai lieknesnės ir dailesnės, jei liausitės piktnaudžiauti marinuotais maisto produktais, tačiau pradėsite gerti daugiau skysčių.
Geriausiai jums tiktų krabų mėsa, kopūstai, bulvės, agurkai, kokosai, vynuogės ir arbūzai.

LIŪTAS
Kaip tikriems plėšrūnams, Liūtams geriausia maitintis paukščių mėsa - vištiena ir kalakutiena.
Jiems draugėn tinka alyvuogės, cukinijos ir baklažanai. O štai iš vaisių pirmenybę vertėtų teikti ananasams, apelsinams ir mandarinams. Neatsisakykite ir produktų, kuriuose gausu baltymų ir vitaminų C ir E.

MERGELĖ
Jos retai kada turi antsvorio, tačiau neprošal būtų į valgiaraštį įtraukti abrikosus, granatus, obuolius ir visus įmanomus žalumynus.
Jei norite mėsos, valgykite tik veršieną, o šalia į lėkštę įsipjaustykite raudonųjų kopūstų, salierų, įsidėkite pupelių. Atsisakykite aštraus bei sunkiai virškinamo maisto.

SVARSTYKLĖS
Jos labiausiai mėgsta saldumynus, todėl jų vartojimą teks riboti lygiai taip pat, beje, kaip ir marinuoto maisto. Nereikia šluoti visko, kas guli ant stalo. Pirmenybę teikite naudingumui - užuot sušlamštusios daug kalorijų turintį pyragaitį ar sumuštinį, geriau skrandin įsimeskite obuolį ar bananą (avokadų, spranguolių, vyšnių, persikų, aviečių, persimonų, juodųjų serbentų). O geriausia šio ženklo atstovėms tapti vegetarėmis.

SKORPIONAS
Jiems naudingos jūros gėrybės ir žuvies delikatesai. Jūsų mitybos pagrindą turi sudaryti produktai, kuriuose gausu geležies, proteinų, taip pat vitaminų B, C ir E. Saikingai vartokite druskos, pieno produktų ir aštrių prieskonių.
Iš vaisių rinkitės greipfrutus ir arbūzus, ir daržovių - morkas, paprikas, moliūgą, ridikėlius ir svogūnus.

ŠAULYS
Kaip nė vienam kitam ženklui, Šauliams galima be apribojimų valgyti maistą iš žirnių ir pupelių, kopūstų ir artišokų.
Iš mėsos rūšių pirmenybę teikite kiaulienai, tačiau ir ją vertėtų keisti sojos mėsa.
Vartokite į sveikatą žalumynus, mangų vaisius ir datules.

OŽIARAGIS
Šio ženklo atstovių maiste turi būti gausu geležies, fosforo, kalcio, baltymų. Ypač naudingi Ožiaragiams burokėliai ir baklažanai.
Jei gaminsite mėsos patiekalus, pirkite ėrieną. Ir, žinoma, neužmirškite apie žalių daržovių bei prieskonių naudą jūsų organizmui.

VANDENIS
Įpratote pusryčiams valgyti bandelę ar pyragaitį? Vadinasi, teks jums juos keisti dribsniais nei stikline pieno.
Per pietus paskanaukite jūros gėrybių, o vakarienei puikiausiai tiks stiklinė kefyro. Kad nesijaustumėte alkanos, valgykite salotas bei vaisius, ypač melioną, aivą. Daržovių sąraše lyderio pozicijas atiduokite burokėliams ir baklažanams.

ŽUVYS
Kas jau kas, o šios moterys turėtų dievinti jūros gėrybes. Kai kepsite žuvį, neužmirškite kmynų, kario, peletrūno, imbiero, pipirų, česnako.
Iš jūros kopūstų galima pasigaminti įvairiausių salotų. Taip pat neužmirškite savo valgiaraščio papildyti datulėmis, mangų vaisiais ir artišokais.
Ko derėtų atsisakyti? Kepto ir konservuoto maisto.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Skanios

Tokio skonio niekur nerasite: 4 burnoje tirpstantys salotų receptai, kurie papuoš jūsų stalą (3)

Jau sugalvojai, kokiais patiekalais papuoši žiemos švenčių stalą? Jei ne, siūlome išbandyti naujų ir skanių salotų receptų.

Dieviško skonio dietiniai sausainiai, kurie nudžiugins visus lieknėjančius (8)

Ką valgyti, kad nesustorėtum? Šį klausimą sau užduoda kiekviena moteris, ypač kalbant apie kepinius.

Mišrainė, be kurios neįsivaizduojamos šios šventės – privalote tai paragauti! (2)

Šios ryžių ir kepenėlių salotos yra turbūt vienas tų patiekalų, kurie tiesiog privalo būti ant jūsų šventinio stalo pasitinkant Ugningojo Gaidžio metus!

Šios salotos – milijoną kartų skaniau už „Silkę pataluose“ (27)

Jei manėte, kad „Silkė pataluose“ yra mišrainių karalienė, turime nuvilti. Populiarias salotas nukarūnavo šis receptas.

Lietuvių skonis kinta: jau nori ryklienos ir fontane plaukiojančių omarų

Keturių restoranų virtuvės šefas Montvydas Kazlauskas prieš prieš naujo restorano atidarymo šventę sutiko papasakoti apie besikeičiantį lietuvių skonį.

Patarimai, kaip išvengti duonos pelėsio namuose

Dėl rudeninio oro ir jame tvyrančių bakterijų, dažnas namuose susiduria su nemalonia problema – supelijusia duona. Rudens drėgmė ir šildomos patalpos sukuria palankesnes sąlygas pelėsiui veistis ir plisti. Duonos ekspertas Tadas Aleknavičius pataria, kaip tinkamai laikyti duonos gaminius, kad šie nepelytų ir ilgiau išliktų švieži.

Naujametiniam stalui: soti ir gardi mišrainė su paslaptimi – nepasigailėsite pabandę (5)

Šventinis maistas turėtų būti ne tik skanus, bet ir originalus bei žadinti apetitą. Todėl jūsų naujametinį meniu tikrai paįvairins šios gardžios ir sočios salotos. Nepasigailėsite pabandę šią originalią mišrainę su paslaptimi.

Išbandę šį receptą, bulvių daugiau nenorėsite valgyti kitaip (12)

Orkaitėje keptos bulvės dažniausiai valgomos kaip garnyras. Tačiau tik ne šį kartą. Su tinkamais ingredientais bulvė gali tapti pačiu gardžiausiu pagrindiniu patiekalu.

Dievinu tokius pyragų receptus: greita, paprasta ir įspūdinga! (14)

Šis paprastai pagaminamas ypatingo skonio pyragas puikiai žinomas kaip "Zebras".

Užtepėlės vieno kąsnio sumuštinukams, kurios visuomet sulaukia didelio pasisekimo

Gardi, ką tik iškepta ir dar garuojanti duona bei naminės užtepėlės, nenuviliantis derinys, tinkamas tiek paprastam šeimos vakarui, tiek pavaišinti netikėtai į svečius užsukusius svečius.

Silkė pataluose kitaip: šį receptą būtinai išsaugokite artėjančioms žiemos šventėms (38)

Be „Silkės pataluose“ neįsivaizduojamos nė vienos žiemos šventės. Todėl mes siūlome šio patiekalo gerbėjus nudžiuginti dar gardesniu receptu - tikrai nenusivilsite! Toks „Silkės pataluose“ variantas patiko absoliučiai visiems, kurie tik bandė šį užkandį! Be to, ją ne tik lengva paruošti. Patiekalas atrodo labai stilingai.

Skaniausias mėsos pyragas su ypatingai puriu užklotu – niekada neatsivalgysite (18)

Mėsos ir bulvių derinio mėgėjai neretai pritrūksta idėjų, kokį dar patiekalą galima pagaminti iš šių pagrindinių dviejų ingredientų. Tai štai, mėsos pyragas su ypatingu užklotu pavergs jus nuo pirmojo kąsnio.

Greitas obuolių pyragas: tikras gardumėlis! (3)

Šio itin greitai paruošiamo gardaus pyrago receptą galite tobulinti iki išprotėjimo. Pavyzdžiui, į tešlą įmaišykite migdolų drožlių arba išmirkytų razinų.

Štai kaip reikia gaminti bet kokią mėsą: slapti ingredientai dieviškam patiekalui (4)

Išsirinkti gerą mėsos gabalą yra tikras menas: reikia anksti ryte ateiti į turgų, rasti pažįstamą mėsininką, įsižiūrėti, neskubant įsiuostyti...

Grikiai su kefyru – taip paprasta atsikratyti 4 kg dar nebuvo! (25)

Grikiai ir kefyras yra naudingi dietiniai produktai, kurie gali padėti lengvai atsikratyti nereikalingo viršsvorio, išvalyti organizmą nuo toksinų, pagerinti virškinimą.