DARYK. Kaip namuose atskirti erdves? (foto)

 (3)
Vis daugiau jaunų žmonių renkasi butus-studijas, o jose suplanuoja atskiras  funkcionalias erdves. Jų atskyrimas gali praversti ir loftuose.
DARYK. Kaip namuose <span style="color: #ff0000;">atskirti</span> erdves? (foto)
© Shutterstock nuotr.

Kuo anksčiau skirdavome? Spinta, lentyna arba užuolaidomis. Skirtuko klasika - pastatomos „armonikinės" širmos. Tobulėjant skoniui ir išradingumui, atsiranda vis daugiau būdų „padalinti" atskiras erdves.
Štai pateiksime keletą nuotraukų ir vizualizacijų:

Lentyna arba komoda. Nebūtina lentynos ar stelažo aklinai užpildyti - palikite erdvės, oro, kad namai kvėpuotų, o ne atrodytų, kad viską sukišote, ką galėjote. Fotografijų albumai, vaza, skulptūrėlės, priderintos spalvos prie interjero stilistikos - štai ir turite funkcionalią pertvarą.

Sofa arba fotelis. Dažnai atskiria virtuvę nuo svetainės/valgomojo. O jei dar pasirinksite ryškią spalvą, tai taps tuo reikalingu interjero akcentu, kuris suteiks erdvei individualumo, išskirtinumo.



Kolonos.
Jei namo lubos aukštos, jas greičiausiai neišvengiamai prilaikys kolonos. Prie jų pastatytas vazonas su augalu ar komoda taps atskirų zonų „siena".

Kilimas. Keista, tačiau jis turi magiškų galių „sutraukti", sutelkti aplinkinius daiktus. Tokiu būdu sukuriama atskira sala. Pavyzdžiui, taip galite svetainėje sutelkti atskirą poilsio kampelį.

Stalas. Dažniausiai juo „įrėminama" valgomojo zona. Tačiau baro stalas gali būti skirtukas tarp virtuvės ir svetainės.

Augalai. Keli vienodi vazonai su augalais (tarkim, zamiokulku, trijuoste sanservjera, fikusu) bus gyva, žalia širma.

Apšvietimas. Toršeras, tikslinis apšvietimas, lubose įmontuotos lemputės irgi gali kaip kilimas sutelkti „po savimi" tai, ką norite.

Pakopos, laiptai. Kelios pakopos, paaukštinimas, atskirs svetainėje darbo zoną arba valgomajį. Laiptai, vedantys į antrą aukštą ir protingai įkomponuoti, bus ir akcentas, ir skirtukas.

Židinys. Viduryje patalpos įrengtas židinys skleis šilumą, taip pat skirs norimas erdves vieną nuo kitos.

Užuolaidos. Paprasta, jauku ir gražu. Spalva gali tapti akcentu.

Indauja. Panašiai, kaip lentyna ar komoda, dalija erdvę į atskiras zonas.

Shutterstock nuotr.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Skanios

Tokio skonio niekur nerasite: 4 burnoje tirpstantys salotų receptai, kurie papuoš jūsų stalą (1)

Jau sugalvojai, kokiais patiekalais papuoši žiemos švenčių stalą? Jei ne, siūlome išbandyti naujų ir skanių salotų receptų.

Dieviško skonio dietiniai sausainiai, kurie nudžiugins visus lieknėjančius (7)

Ką valgyti, kad nesustorėtum? Šį klausimą sau užduoda kiekviena moteris, ypač kalbant apie kepinius.

Mišrainė, be kurios neįsivaizduojamos šios šventės – privalote tai paragauti! (2)

Šios ryžių ir kepenėlių salotos yra turbūt vienas tų patiekalų, kurie tiesiog privalo būti ant jūsų šventinio stalo pasitinkant Ugningojo Gaidžio metus!

Šios salotos – milijoną kartų skaniau už „Silkę pataluose“ (26)

Jei manėte, kad „Silkė pataluose“ yra mišrainių karalienė, turime nuvilti. Populiarias salotas nukarūnavo šis receptas.

Lietuvių skonis kinta: jau nori ryklienos ir fontane plaukiojančių omarų

Keturių restoranų virtuvės šefas Montvydas Kazlauskas prieš prieš naujo restorano atidarymo šventę sutiko papasakoti apie besikeičiantį lietuvių skonį.

Patarimai, kaip išvengti duonos pelėsio namuose

Dėl rudeninio oro ir jame tvyrančių bakterijų, dažnas namuose susiduria su nemalonia problema – supelijusia duona. Rudens drėgmė ir šildomos patalpos sukuria palankesnes sąlygas pelėsiui veistis ir plisti. Duonos ekspertas Tadas Aleknavičius pataria, kaip tinkamai laikyti duonos gaminius, kad šie nepelytų ir ilgiau išliktų švieži.

Naujametiniam stalui: soti ir gardi mišrainė su paslaptimi – nepasigailėsite pabandę (5)

Šventinis maistas turėtų būti ne tik skanus, bet ir originalus bei žadinti apetitą. Todėl jūsų naujametinį meniu tikrai paįvairins šios gardžios ir sočios salotos. Nepasigailėsite pabandę šią originalią mišrainę su paslaptimi.

Išbandę šį receptą, bulvių daugiau nenorėsite valgyti kitaip (12)

Orkaitėje keptos bulvės dažniausiai valgomos kaip garnyras. Tačiau tik ne šį kartą. Su tinkamais ingredientais bulvė gali tapti pačiu gardžiausiu pagrindiniu patiekalu.

Dievinu tokius pyragų receptus: greita, paprasta ir įspūdinga! (14)

Šis paprastai pagaminamas ypatingo skonio pyragas puikiai žinomas kaip "Zebras".

Užtepėlės vieno kąsnio sumuštinukams, kurios visuomet sulaukia didelio pasisekimo

Gardi, ką tik iškepta ir dar garuojanti duona bei naminės užtepėlės, nenuviliantis derinys, tinkamas tiek paprastam šeimos vakarui, tiek pavaišinti netikėtai į svečius užsukusius svečius.

Silkė pataluose kitaip: šį receptą būtinai išsaugokite artėjančioms žiemos šventėms (38)

Be „Silkės pataluose“ neįsivaizduojamos nė vienos žiemos šventės. Todėl mes siūlome šio patiekalo gerbėjus nudžiuginti dar gardesniu receptu - tikrai nenusivilsite! Toks „Silkės pataluose“ variantas patiko absoliučiai visiems, kurie tik bandė šį užkandį! Be to, ją ne tik lengva paruošti. Patiekalas atrodo labai stilingai.

Skaniausias mėsos pyragas su ypatingai puriu užklotu – niekada neatsivalgysite (18)

Mėsos ir bulvių derinio mėgėjai neretai pritrūksta idėjų, kokį dar patiekalą galima pagaminti iš šių pagrindinių dviejų ingredientų. Tai štai, mėsos pyragas su ypatingu užklotu pavergs jus nuo pirmojo kąsnio.

Greitas obuolių pyragas: tikras gardumėlis! (3)

Šio itin greitai paruošiamo gardaus pyrago receptą galite tobulinti iki išprotėjimo. Pavyzdžiui, į tešlą įmaišykite migdolų drožlių arba išmirkytų razinų.

Štai kaip reikia gaminti bet kokią mėsą: slapti ingredientai dieviškam patiekalui (4)

Išsirinkti gerą mėsos gabalą yra tikras menas: reikia anksti ryte ateiti į turgų, rasti pažįstamą mėsininką, įsižiūrėti, neskubant įsiuostyti...

Grikiai su kefyru – taip paprasta atsikratyti 4 kg dar nebuvo! (25)

Grikiai ir kefyras yra naudingi dietiniai produktai, kurie gali padėti lengvai atsikratyti nereikalingo viršsvorio, išvalyti organizmą nuo toksinų, pagerinti virškinimą.