Stipresniam moters orgazmui - dubens dugno raumenų pratimai, kuriuos galite daryti ir darbe

 (11)
Kodėl vis niekaip neprisiruošiate į sporto salę ar pabėgioti? Nes vis nerandate laiko tik tai konkrečiai veiklai. O intymių raumenų treniruotė ypatinga tuo, kad nereikės savo darbotvarkėje stumdyti darbų bei susitikimų, kad galėtumėte atlikti šiuos pratimus.
© Shutterstock

Moterys gali sustiprinti tarpvietės raumenis taip gaudamos net keletą naudų: prevenciją šlapimo nelaikymui ir seksualinio gyvenimo gerinimą. Kuri iš moterų atsisakytų stipresnio orgazmo?

Pirmoji nauda: šlapimo nelaikymo prevencija

Iš prigimties silpni moters tarpvietės raumenys metams bėgant sąlygoja šlapimo nelaikymą. Natūralu, kad nesportuojanti moteris yra fiziškai silpna. Sportuoti siekiant sustiprinti kojų, rankų ar pilvo raumenis atrodo natūralu, tačiau reta moteris susimąsto apie viduje esančius raumenis. Stiprinti dubens dugną svarbu visą gyvenimą. Taip bus užtikrinama, kad atėjus lemtingam apsisprendimui kurti šeimą, gimdymo procesas vyks sklandžiai, o po gimdymo atstatyti tarpvietės raumenis bus lengviau.

Didžiulę įtaką galimam šlapimo nelaikymui daro ne nuostata, kad mama ar močiutė turi šią problemą, bet realus domėjimasis prevencinėmis priemonėmis. Paprasti dubens dugno pratimai, kuriuos kiekviena gali atlikti tiesiog sėdėdama prie darbo stalo ar eidama pietauti, leidžia nepastebimai tvirtinti savo vidų taip apsaugant save nuo galimų didelių problemų.

Antroji nauda: seksualinio gyvenimo gerinimas

Dažna šiuolaikinių moterų bėda – anorgazmija. Paprastai kalbant – moters negalėjimas patirti pasitenkinimo lytinių santykių metu. Žinoma, tam įtakos gali turėti ir partneris, nejauki aplinka, silpna stimuliacija ir panašiai, tačiau įtaką taip pat gali turėti ir silpni tarpvietės raumenys.

Atlikdama pratimus, moteris sutvirtins dubens dugno raumenis, o tvirti raumenys pagerina seksualinius pojūčius. Sutraukinėjami raumenys stiprėja, o tam, kad moteris galėtų atlikti pratimus, nereikia jokių specialių pozų – galima sportuoti net stovint eilėje parduotuvėje.

Dubens dugno raumenys palaiko gimdą ir makštį taisyklingoje padėtyje, o nėštumo metu auganti gimda spaudžia dubens dugno raumenis ir raiščius, ištempia ir suminkština juos. Paties gimdymo metu raumenims tenkantis krūvis paskatina mažojo dubens organų nusileidimą ir taip sumažėja lytinis jautrumas sekso metu. Taip pat lytinių organų pakitimai sąlygoja šlapimo šalinimo problemas – bėgant metams raumenys dar labiau nusilpsta ir gali grėsti šlapimo nelaikymas.

Į pagalbą – tarpvietės raumenų pratimai

Per dieną užtenka atlikti tris-keturias tokių pratimų serijas ir jau po 2-3 mėnesių bus jaučiamas rezultatas. Jaunesnio amžiaus moterims rezultatai gali būti jaučiami ir per trumpesnį laiką, tačiau kad pratimai duotų teigiamą efektą, pirmiausia reikia pajusti raumenis, kuriuos reikia treniruoti, nes kai kuriais atvejais moterys sutraukia pilvo preso ir dubens raumenis, tačiau visai neapkrauna mažojo dubens raumenų.

Treniruokis pati

Pirma taisyklė - padėk pagrindus: reikia stebėti savo gyvenimo būdą, teisingai maitintis, reguliariai sportuoti, visaverčiai ilsėtis ir panašiai.

Baziniai pratimai yra vadinami Kėgelio pratimais - jie rekomenduojami visoms vyresnėms nei 25 metų moterims, o po gimdymo yra tiesiog būtini. Pratimai yra paprasti, tačiau labai veiksmingi; jie ne tik sustiprina lytinius organus, bet ir padeda sekso metu pajusti naujus potyrius ir padovanoti nepakartojamų įspūdžių sau ir partneriui. Taip pat jie padės greitai atsistatyti po gimdymo, pagerinti savo „moterišką sveikatą" bei viso organizmo būklę.

Štai patys paprasčiausi pratimai:

Pirmasis pratimas - „pažintis" su savo makšties raumenimis. Viskas, ko reikia, - įsitikinti, kad juos turite, kad jie gali susitraukti ir atsipalaiduoti. Tai galite padaryti lengvai - pabandykite sustabdyti šlapinimąsi. Pajautėte, kaip įsitempė vidiniai raumenys?

Antrasis pratimas: stipriai (visi kūno raumenys tuo metu turi būti visiškai atsipalaidavę) sutraukite intymius raumenis 8-10 sekundžių. Pirmą savaitę reikia atlikti 5-10 sutraukimų 6 kartus per dieną. Per 6 savaites sutraukimų skaičių reikia padidinti iki 50-ties (taip pat 6 kartus per dieną). Po to, norint palaikyti tonusą, kasdien galima atlikti apie 20-25 sutraukimus. Akivaizdu, kad šiam pratimui nereikia specialiai tam skirtos vietos arba laiko - tuo jis ir puikus. Važiuojate automobiliu ir mankštinatės.

Trečiasis pratimas: reikės makšties rutuliukų (jų yra kiekvienoje erotinių prekių parduotuvėje). Šiek tiek pateptus lubrikantu, kamuoliukus įstumkite į makštį ir bandykite išlaikyti juos iš pradžių bent 1 minutę, palaipsniui ilgindamos pratimo trukmę. Pratimą atlikite stovėdamos.

Ketvirtasis pratimas: šlapinantis bandykite sulaikyti šlapimo srovę sutraukiant mažojo dubens raumenis. Sulaikyti šlapimo srovę reikėtų 5-10 s., priklausomai nuo to, kaip Jums sekasi tai daryti. Keletą kartų pamėginus bus nesunku imtis ir pačios mankštos – būsite įsidėmėjusi, kuriuos raumenis reikia sutraukinėti. Verta pabrėžti, kad moteris, gebanti 5-10 s. sulaikyti šlapimo srovę ir ją paleisti iš naujo, ji turi tikrai tvirtus tarpvietės raumenis.

Penktasis pratimas: Norėdamos paįvairinti mankštą, galite atlikti ne tik pavienius pratimus, bet ir pratimų kompleksus, kurie būna skirti ir pradedančiosioms ir pažengusioms. Pavyzdžiui, Norvegijos profesorė Kari Bø sukūrė tarpvietės raumenų stiprinimo pratimų kompleksą „Pelvicore Technique“. Nemokamus vaizdo įrašus, kuriuose pratimų atlikimo techniką aiškina pati pratimų kūrėja, galima rasti internete.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Karštos

Analinio sekso pozos, kurios patiks ir moterims (433)

Toms poroms, kurios nori drauge mėgautis egzotiškesniais pojučiais, atrinkome moterims maloniausias analinio sekso pozas. Šalin senas ir dažnai neracionalias baimes ir pasimėgaukite kartu.

11 priežasčių, kodėl vis daugiaų moterų nenori gimdyti vaikų (185)

Visuomenė dažnai bando primesti savo laimės, gyvenimo prasmės suvokimą, todėl vaduotis iš tų pančių, kaip voratinklio gijų, tenka per kiekvieną šeimos susiėjimą.

Vyrų tinkamai neįvertinta moters kūno vieta, kuri padeda JAI pasiekti orgazmą (48)

Moterys jau nebeneigia, kad sportuodamos gali patirti kūniško malonumo ekstazę. Tačiau vyras gali išlydyti moterį, net nenumovęs jai kelnaičių.

Vyro sėdmenys - jo charakterio ir ydų veidrodis (34)

Pasirodo, kad vyro charakterį išduoda ne tik lūpos, akys, smakras, bet ir ta vieta iš kurios kojos dygsta.

Miegamajame darosi nuobodu? 10 patarimų kaip patobulinti savo seksualinį gyvenimą (7)

Vienuoliktą vakaro jus labiau domina per televiziją rodomos laidos, nei aistringos akimirkos su savo antrąja puse? Ir net jeigu atsiduodate kūniškiems malonumams, seksas atrodo toks nuspėjamas. Susijaudinimas ir aistra – dingę be žinios...

Urologas B. Dainys: kodėl daugėja vyrų negalinčių patirti orgazmo ir kaip tai spręsti (13)

Orgazmo nebuvimas – tai nemaloni tiesa, kurią slepia su šia problema susiduriantys vyrai. „Kasdien mano kabinete pasirodo vis daugiau vyrų kamuojamų uždelstos ejakuliacijos sutrikimo dėl vartojamų antidepresantų. Bet tai ne vienintelė priežastis, kodėl vyras gali nepatirti orgazmo,“ – teigia garsus urologas, medicinos mokslų daktaras Balys Dainys.

Moters atsakas su sutuoktiniais mylėtis tinginčioms žmonoms: 5 priežastys, kodėl turėtum TAI daryti kasnakt (260)

„Jeigu vyras nori ir gali mylėtis, reikia džiaugtis, o ne 5Braškėms skųstis." - taip atsakė vienas skaitytojas į moters laišką dėl per dažai norinčio mylėtis vyro. O ką apie tai mano moterys?

Nuo išlepusių moterų pavargęs vyras: oralinis seksas mums nėra prizas ar paslauga (180)

Kodėl vis dar yra moterų manančių, kad vyras oralinį seksą turėtų gauti kaip apdovanojimą - mėgautis juo retai, bet jaustis pelnytai užsitarnavus?

Padėkite, mano vyras nori mylėtis kasdien! Ką daryti? (221)

Mūsų skaitytoja prisipažino, kad ją erzina vyro poreikis itin dažnai mylėtis. Ką jai patartumėte?

7 auksinės taisyklės stipresniam vyro orgazmui (22)

Moteriai, kuri trokšta vyro atmintin įsirėžti ilgam, o kaip ideali meilužė – amžinai, vertėtų žinoti, kaip valdyti vyro orgazmą.

Įsimylėjau gerokai už mane jaunesnį vyrą ir štai ko išmokau (54)

Jau nustojome stebėtis, kai vyresnis vyras susižavi gerokai jaunesne moterimi. Tačiau jaunesni vyrai vis dažniau įsižiūri į vyresnes moteris. O gal jos moka juos suvystyti?

Patarimai vyrams, kurie padės pailginti lytinį aktą (56)

Lytinio akto trukmė – svarbus veiksnys seksualiniame poros gyvenime. Neišmintingai elgiasi moterys, jei prisižiūrėjusios filmų, iš mylimojo reikalauja sekso visą naktį.

Netikėti tyrimo apie masturbaciją rezultatai moterys tai daro dažniau?! (147)

Masturbacija – tai dalykas, apie kurį moterys kalbėti nemėgsta. Vis dėlto, įdomu tai, jog moterys vidutiniškai bent kartą per savaitę masturbuojasi, rodo naujas tyrimas.

Moteris priaugo 20 kg ir neatsigina gerbėjų: dabar žinau, kodėl vyrams patinka stambesnės moterys (200)

Nesu perkarusi, nors anksčiau buvau labai liesa. Kai padėjau dirbti sėdimą darbą, svoris padidėjo apie 20 kg. Iš pradžių man tai kėlė siaubą. O tuometinis vaikinas pareiškė, kad labiau jam patikau, kai buvau liesa...

Lietuvės pasakė, ką vyrai lovoje daro blogai (+10 patarimų vyrams) (226)

Kiekvienas vyras nori būti nepakartojamas lovoje, bet štai kokia nelinksma naujiena: apytikriai pusė vyrų yra niekam tikę meilužiai, ir dauguma jų apie tai nenutuokia.