Tie, kurie pabandė maitintis pagal šią schemą, atsistoję ant svarstyklių iškart pastebėjo skirtumą

 (5)
Antsvorio problema – viena svarbiausių šiuolaikinėje visuomenėje. „Stebuklingų“ dietų skaičius auga, tačiau apkūnių žmonių nemažėja. Stengdamiesi sulieknėti, mes pradedame stipriai riboti racioną, užsirašome į sporto sales, tepamės kremais nuo celiulito...
Tie, kurie pabandė maitintis pagal šią schemą, atsistoję ant svarstyklių iškart pastebėjo skirtumą
© Shutterstock nuotr.

Kraujo grupių dieta – JAV naturopato Piterio Dadamo sukurta teorija apie tai, kad žmonių mityba turėtų būti subalansuota atsižvelgiant į jų kraujo grupes, kadangi skirtingų kraujo grupių žmonės skirtingai virškina maisto medžiagas.

Tačiau mažai kas tiki, kad išeitis gali slypėti teisingoje mityboje pagal kraujo grupę.

Dieta pagal kraujo grupę

Gydytojas atliko ne vieną istorinį ir medicininį tyrimą ir padarė išvadą, kad iš pradžių tolimi mūsų protėviai turėjo tą pačią kraujo grupę – I, o likusios išsivystė evoliucijos eigoje, atsiradus naujiems maisto šaltiniams.

Atrodė tai maždaug taip: kai žmogus-medžiotojas išmoko įdirbti žemę ir sėti, gavo priėjimą prie naujos rūšies maisto. Taip atsirado II kraujo grupė. Klimato sąlygų pasikeitimas ir gyvulininkystės plėtra prisidėjo prie III kraujo grupės atsiradimo. Na, o IV kraujo grupė, kaip mano mokslininkas, atsirado vos prieš pusantro tūkstančio metų, susimaišius II ir III grupėms.

I (0) kraujo grupė

Pasak Peterio D'Adamo, šios kraujo grupės atstovų racioną daugiausiai turi sudaryti mėsa ir žuvis. Juk medžioklė ir žvejyba buvo pagrindinis senovės žmonių užsiėmimas. Raudona mėsa, kepenys, žuvis, jūros produktai, daržovės, vaisiai (nerūgštūs), vaistažolių arbatos, raudonas vynas – visa tai teigiamai veikia I kraujo grupės žmonių organizmus.

Jeigu norite numesti svorio ar jo nepriaugti, reiktų labai sumažinti grūdines kultūras, ankštinius produktus, įvairių rūšių kopūstus, bulves, citrusinius vaisius, ledus. Nerekomenduojama gerti kavos ir stiprių gėrimų. O štai jūros dumbliai, raudona mėsa, špinatai, brokoliai ir ridikai kaip tik spartina riebalų deginimą.

II (A) kraujo grupė

Žmonėms su šia kraujo grupe geriausias pasirinkimas – vegetariška mityba. Toks maistas labai sveikatina jų organizmą ir padeda išvengti rimtų sveikatos problemų. Kartais galima sau leisti vištienos ar kalakutienos.

Kad papildomi kilogramai nukristų ir negrįžtų, būtina vengti mėsos, patiekalų iš pupelių, ledų, šokolado, cukraus, žemės riešutų sviesto. Daržovių salotas geriausia gardinti alyvuogių aliejumi arba sėmenų aliejumi. Drąsiai valgykite ananasus. II kraujo grupės žmonėms lieknėjimo procesą stabdo juodoji arbata ir gėrimai su soda.

III (B) kraujo grupė

Žmonėms su šia kraujo grupe iš tikrųjų pasisekė! Jiems galima valgyti praktiškai viską, tačiau tik protingais kiekiais. Vis dėlto, norint numesti svorio, būtina atsisakyti kviečių, kukurūzų, lęšių, pomidorų, žemės riešutų, sezamo sėklų, grikių, kiaulienos, pomidorų sulčių ir gėrimų su soda.

IV (AB) kraujo grupė

Pačią rečiausią kraujo grupę turintys žmonės blogai įsisavina baltymus. Gydytojas Peteris D'Adamas rekomenduoja maitintis saikingai, tačiau riboti racione raudoną mėsą, patiekalus iš pupelių, kukurūzus, grikius, saulėgrąžas, paprikas. Reiktų daugiau vartoti žalių daržovių, jūros produktų ir pieno produktų.

Tie, kurie jau pabandė maitintis pagal šią schemą, pasakoja, kad pradėjo jaustis kur kas geriau ir, atsistoję ant svarstyklių, pastebėjo skirtumą.

Šis mitybos planas atmeta bet kokį nesveiką maistą (bulvių traškučius, pusfabrikačius, stiprius alkoholinius gėrimus…) ir verčia žmogų atkreipti dėmesį į tai, kaip ir kuo jis maitinasi.

Tačiau ši mityba pagal kraujo grupes sulaukė daug kritikos ir neigiamų atsiliepimų. Todėl prieš sudarant savo mitybos planą rekomenduojame pasikonsultuoti su gydytoju ar mitybos specialistu.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gražios

Šios moterys džiaugiasi kiekvienu priaugtu kilogramu FOTO (6)

Esant tokiam dideliam mados bei popkultūros industrijos spaudimui, kyla didelė tikimybė, jog jūs susidarėte (o gal dar tik susidarysite) netinkamą gražaus kūno įvaizdį... Daugelis moterų nuolat galvoja apie tai, kaip tapti plonesnėmis, tačiau yra ir tokių, kurios daro viską, kad priaugtų svorio.

Prancūzių lieknumo paslaptys: kaip nestorėti valgant sūrį, šokoladą ir žąsų kepenėles (21)

Visoms moterims patinka, kaip gyvena prancūzės. Mums norisi perimti jų įpročius, kad išliktume lieknos, per daug nevargdamos ir netgi jausdamos malonumą.

„Nutella" kremą galima ne tik valgyti - juo dažo plaukus! (16)

Plaukų dažymas moterims yra gana jautri tema, nes ne visada sulaukiame tokio rezultato kokio tikimės, o netenkinančio rezultao nepavyksta iš karto atsikratyti. Stilistas Huda Kattanas siūlo nepavojingą ir labai saldų būdą pakeisti plaukų spalvą. Jums reikės „Nutella" kremo ir šiek tiek kondensuoto pieno.

5 madingiausi 2017 m. rankinių modeliai (2)

Rankinė - svarbi garderobo detalė, be kurios šiandien išsiverstų reta kuri. Nauji metai atnešė naujas rankinių tendencijas, tiesa, kai kurios dar užsilikusios iš praėjusių sezonų, tačiau ir joms būdingi nauji elementai.

Nori būti madinga? Prisiklijuok strazdanas! FOTO (28)

Nustokite kompleksuoti dėl strazdanų. Tai šių metų hitas, kurio trokšta visos mados tendencijas sekančios moterys.

Top modelių grožio patarimai, kurie pravers visoms moterims (4)

Mus žavi modelių grožis, tačiau vertėtų atsiminti, kad jos – kaip ir visos moterys. Tiesiog jos daugiau laiko skiria odos priežiūrai, savo grožio puoselėjimui. Joms tai – gyvenimo būdas ir darbo dalis.

JOS įrodė, kad bet kuri moteris gali būti apatinio trikotažo modeliu (83)

Ant kiekvieno mados žurnalo viršelio matome dailias moteris ir vyrus, tačiau realiame gyvenime toli gražu nesame tokie tobuli. Reklamos rinkos tyrėjai pagaliau pastebėjo, kad natūralus grožis žmonėms kelia daug daugiau emocijų nei blizgūs idealai.

7 įpročiai, kurie padės numesti 5 kg per savaitę neišeinant iš namų (6)

Nerandate laiko kelis kartus per savaitę lankytis sporto klube ar jogos treniruotėse? Visą laiką "suvalgo" vyras, vaikai, namai, darbas? O nereikalingi kilogramai limpa lyg musė prie medaus? Jeigu visa tai tinka jums, turime išeitį. Štai 7 būdai, kaip patobulinti savo figūrą neišeinant iš namų!

Įspūdingų formų moteris tatuiruotėmis išmargino visą savo kūną FOTO (32)

Nei nuoga, nei apsirengusi - taip galima pasakyti apie šią merginą. Vokietijoje gyvenanti Mara traukia akį ne tik dėl įspūdingos figūros, bet ir dėl gausybės tatuiruočių, kurios dengia beveik visą jos kūną.

Sėkmingos spalvos ir aksesuarai tavo zodiako ženklui 2017 metais (8)

Šiuolaikinės moters gyvenimas itin turtingas: šeima, karjera, draugai, pomėgiai. Niekaip neišsiversi, jei neatnaujinsi drabužinės turinio.

Kaip atrodo 50+ metų moterys skirtingose pasaulio šalyse (133)

Gyvenimo pusiaukelėje moterys ima dar labiau spinduliuoti žavesį, eleganciją ir pasitikėjimą savimi. Ir nors tikrasis grožis neturi amžiaus, matyt, tikroji patrauklumo priežastis, būnant 50-ies, yra meilė, gerumas ir šypsena.

7 grožio klaidos, dėl kurių atrodote senesnė ir pavargusi (7)

Bėgantys metai verčia keisti gražinimo įpročius: daugiau dėmesio skirti odos priežiūrai, atsisakyti per agresyvaus makiažo, rinktis kitas spalvas. Štai grožio klaidos, kurios ypač pakenks brandesnio amžiaus moterims, o jaunėles taip pat sendins.

Kodėl sportas nevertas Tavo kančių? (3)

Nuo Naujųjų metų „tradiciškai“ pasižadate sau lieti prakaitą sporto salėje ir skaičiuoti suvalgyto maisto kąsnius? Šis pažadas patenka tarp 10 dažniausiai sulaužomų kasmetinių pasižadėjimų, nes, paprastai tariant, esame linkę visais įmanomais būdais vengti to, kas nemalonu.

10 amžinai madingų daiktų, kurie nedulkės spintoje (4)

Jeigu planuojate įsigyti naują, ar atsikratyti senų dalykų, vertėtų peržvelgti sąrašą drabužių ir aksesuarų, kurie niekada neišeis iš mados.

5 grožio paslaptys, kurias turi žinoti kiekviena (3)

Greičiausiai būti gražiomis nori daugybė moterų. Be abejo rūpintis savimi reikia, tačiau ne viena siekdama grožio gerokai persistengia. Štai keli patarimai, kaip puoselėti išvaizdą ir išlaikyti natūralų grožį be gausybės priemonių.