Stebuklus daranti VANDENS DIETA – paprastas būdas sulieknėti be badavimo

 (13)
Kas yra išbandę vandens dietą, tikrai gerai žino, kad šis lieknėjimo metodas veiksmingas, tad galima jo laikytis visą gyvenimą.
Stebuklus daranti <strong>VANDENS DIETA</strong> – paprastas būdas <span style="color: #ff0000;">sulieknėti be badavimo</span>
© Shutterstock nuotr.

Apie paprasto vandens naudą nuo seno žino visi. Tai gaivinantis skystis mūsų organizmui. Pasinaudokite šiais patarimais ir pajusite, kaip darosi lengviau kvėpuoti, atsiranda daugiau energijos, gerėja nuotaika. Dažniau šypsokitės ir būkite sveikos!

Atsibudus iš karto išgeriame 2 stiklines šilto vandens. Kieno skrandis sveikas, nėra virškinimo sutrikimų, įspauskite pusę citrinos sulčių, bus dar daugiau naudos.

Pusryčiai (8 – 9 val.). Praėjus 20 min. po 2 stiklinių vandens. Valgant gerti negalima, geriama tik 20 min. iki valgio ir praėjus valandai po valgio. Vandenyje virta avižinė košė su smulkintais graikiniais riešutais (3 riešutai arba 6 puselės): 4 šaukštus avižinių kruopų sumaišykite su riešutais, užpilkite verdančiu vandeniu taip, kad vanduo visiškai apsemtų avižas, uždenkite dangtį, po 10 – 15 min. atidenkite, vanduo turi būti visiškai susigėręs. Įberkite žiupsnelį cinamono, įdėkite šaukštelį skysto medaus, įspauskite truputį citrinos sulčių. Viską išmaišykite – vertinga košė išvirusi. Joje yra visko, kas būtina plaukų, nagų ir odos grožiui, be to, skanu. Po pusryčių 2 val. nieko nevalgome ir negeriame.

Košė
Košė
© Shutterstock nuotr.

Užkandis (10 – 11 val.). Išgeriame 2 stiklines vandens, po antros stiklinės palaukiame 20 min. Tada galima suvalgyti obuolį (geriau žalią), liesos varškės arba jogurto. Užkandę 2 val. nevalgome, valandą negeriame.

Pietūs (12 – 13 val.). Išgeriame 2 stiklines vandens, po antros stiklinės palaukiame 20 min. Pietums galima valgyti angliavandenių, bet tik lėtai įsisavinamų. Pavyzdžiui, makaronai iš nevalytų kviečių miltų su pomidorų padažu, grikiai su sojos padažu, vištiena arba antiena su rudaisiais ryžiais, orkaitėje keptos daržovės. Rinkitės pagal skonį, svarbiausia – jokių riebalų. Druskos dėti nepatartina, nebent vos vos ant jau pagaminto patiekalo. Po pietų nevalgome ir negeriame 2 val.

Makaronai
Makaronai
© Fotolia nuotr.

Pavakariai (14 – 15 val.). Išgeriame 1 – 2 stiklines vandens, palaukiame 20 min. Išsikepkite obuolių tai labai skanu ir sveika. Perpjaukite žalius obuolius perpus, išpjaukite sėkleles, pabarstykite puseles cinamonu. Į skardą įpilkite truputį vandens, sudėkite obuolių puseles, pašaukite skardą į 200 laipsnių karštumo jau įkaitintą orkaitę, kepkite 15 min. Paskui pabarstykite obuolius smulkintais riešutais, apliekite medumi. Paskui negerkite 2 val.

Kepti obuoliai
Kepti obuoliai
© Shutterstock nuotr.

Vakarienė (17 – 18 val.). Išgeriame 1 – 2 stiklines vandens, po antros stiklinės palaukiame 20 min. Vakarienei reikia suvalgyti baltymų. Jei nejaučiate labai stipraus alkio, tegu tai bus varškė ar omletas iš kiaušinių baltymų. Jei norite pavalgyti sočiau, išsikepkite orkaitėje vištą ar antį su daržovėmis arba ištroškinkite garuose. Po vakarienės, apie 19 val. – puikus laikas pasportuoti. Treniruoklių salė, bėgimas, ėjimas, jėgos pratimai, kardiotreniruotės – kas tik jums labiausiai patinka. Treniruodamiesi gerkite daugiau vandens, tik atsiminkite, kad po 20 val. vandens geriau negerti, antraip ryte bus paburkimų.

Purus omletas su špinatais
Purus omletas su špinatais
© Fotolia nuotr.

Po treniruotės išgerkite stiklinę kefyro, išsivalykite dantis. Organizmas valgio nereikalaus, o jei užsinorėsite ką sukrimsti, žinokite – tai emocinis alkis, nepasiduokite pagundoms. Pagalvokite apie skanią košę, kuri jūsų laukia ryte.

Štai ir viskas. Ši mitybos sistema apima daugelio sistemų ir dietų elementus. Jos nesuku laikytis, nes nereikia badauti, valgoma 5 kartus per dieną, be to, laikomasi dviejų litrų vandens per dieną taisyklės, saikingai vartojama druskos, maistas neperkepamas. Kas nemėgsta obuolių, gali valgyti kitokių vaisių, svarbiausia – suvalgyti vaisius iki vakarienės ir su niekuo jų nemaišyti. Taip pat rekomenduojami sveiki, nekaloringi patiekalai, kuriuos be vargo pasigaminsite namuose. Mažas kalorijų skaičius, mažas kiekis riebalų maiste padės nenutukti.

Primename, kad kiekvieno iš mūsų organizmas individualus, todėl prieš laikydamiesi bet kokios dietos, pirmiausiai pasitarkite su mitybos specialistu ar gydytoju.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gražios

15 fantastiškų prancūziško manikiūro idėjų FOTO (11)

Daugiau yra mažiau! Šį kartą tuo įsitikinome žvelgdamos į šiuos lakuotus nagučius. Iš pirmo žvilgsnio labai paprastas ir niekuo neišsiskiriantis lakavimo būdas atrodo tikrai skoningai bei subtiliai.

Karšti treneriai: su jais norėtų paprakaituoti kiekviena moteris FOTO (41)

Mane nupurto nuo minties apie sportą. Tačiau judėti vis tiek reikia. Ar įmanoma treniruojantis jausti malonumą?

Koks vestuvinis žiedas jums tinka labiausiai? (2)

Vestuviniai žiedai laikomi santuokinės ištikimybės simboliu. Pagal krikščioniškas tradicijas vestuviniai žiedai turi būti paprasti, neperkrauti įvairiomis detalėmis. Aišku, vestuvinių žiedų pasirinkimas reikalauja nemažai laiko ir pastangų, todėl pakalbėkime apie tai, kokie vestuviniai žiedai tinkami įvairiems žmonėms.

Šios moterys džiaugiasi kiekvienu priaugtu kilogramu FOTO (7)

Esant tokiam dideliam mados bei popkultūros industrijos spaudimui, kyla didelė tikimybė, jog jūs susidarėte (o gal dar tik susidarysite) netinkamą gražaus kūno įvaizdį... Daugelis moterų nuolat galvoja apie tai, kaip tapti plonesnėmis, tačiau yra ir tokių, kurios daro viską, kad priaugtų svorio.

Prancūzių lieknumo paslaptys: kaip nestorėti valgant sūrį, šokoladą ir žąsų kepenėles (22)

Visoms moterims patinka, kaip gyvena prancūzės. Mums norisi perimti jų įpročius, kad išliktume lieknos, per daug nevargdamos ir netgi jausdamos malonumą.

„Nutella" kremą galima ne tik valgyti - juo dažo plaukus! (16)

Plaukų dažymas moterims yra gana jautri tema, nes ne visada sulaukiame tokio rezultato kokio tikimės, o netenkinančio rezultao nepavyksta iš karto atsikratyti. Stilistas Huda Kattanas siūlo nepavojingą ir labai saldų būdą pakeisti plaukų spalvą. Jums reikės „Nutella" kremo ir šiek tiek kondensuoto pieno.

5 madingiausi 2017 m. rankinių modeliai (2)

Rankinė - svarbi garderobo detalė, be kurios šiandien išsiverstų reta kuri. Nauji metai atnešė naujas rankinių tendencijas, tiesa, kai kurios dar užsilikusios iš praėjusių sezonų, tačiau ir joms būdingi nauji elementai.

Nori būti madinga? Prisiklijuok strazdanas! FOTO (28)

Nustokite kompleksuoti dėl strazdanų. Tai šių metų hitas, kurio trokšta visos mados tendencijas sekančios moterys.

Top modelių grožio patarimai, kurie pravers visoms moterims (4)

Mus žavi modelių grožis, tačiau vertėtų atsiminti, kad jos – kaip ir visos moterys. Tiesiog jos daugiau laiko skiria odos priežiūrai, savo grožio puoselėjimui. Joms tai – gyvenimo būdas ir darbo dalis.

JOS įrodė, kad bet kuri moteris gali būti apatinio trikotažo modeliu (83)

Ant kiekvieno mados žurnalo viršelio matome dailias moteris ir vyrus, tačiau realiame gyvenime toli gražu nesame tokie tobuli. Reklamos rinkos tyrėjai pagaliau pastebėjo, kad natūralus grožis žmonėms kelia daug daugiau emocijų nei blizgūs idealai.

7 įpročiai, kurie padės numesti 5 kg per savaitę neišeinant iš namų (6)

Nerandate laiko kelis kartus per savaitę lankytis sporto klube ar jogos treniruotėse? Visą laiką "suvalgo" vyras, vaikai, namai, darbas? O nereikalingi kilogramai limpa lyg musė prie medaus? Jeigu visa tai tinka jums, turime išeitį. Štai 7 būdai, kaip patobulinti savo figūrą neišeinant iš namų!

Įspūdingų formų moteris tatuiruotėmis išmargino visą savo kūną FOTO (32)

Nei nuoga, nei apsirengusi - taip galima pasakyti apie šią merginą. Vokietijoje gyvenanti Mara traukia akį ne tik dėl įspūdingos figūros, bet ir dėl gausybės tatuiruočių, kurios dengia beveik visą jos kūną.

Sėkmingos spalvos ir aksesuarai tavo zodiako ženklui 2017 metais (8)

Šiuolaikinės moters gyvenimas itin turtingas: šeima, karjera, draugai, pomėgiai. Niekaip neišsiversi, jei neatnaujinsi drabužinės turinio.

Kaip atrodo 50+ metų moterys skirtingose pasaulio šalyse (133)

Gyvenimo pusiaukelėje moterys ima dar labiau spinduliuoti žavesį, eleganciją ir pasitikėjimą savimi. Ir nors tikrasis grožis neturi amžiaus, matyt, tikroji patrauklumo priežastis, būnant 50-ies, yra meilė, gerumas ir šypsena.

7 grožio klaidos, dėl kurių atrodote senesnė ir pavargusi (7)

Bėgantys metai verčia keisti gražinimo įpročius: daugiau dėmesio skirti odos priežiūrai, atsisakyti per agresyvaus makiažo, rinktis kitas spalvas. Štai grožio klaidos, kurios ypač pakenks brandesnio amžiaus moterims, o jaunėles taip pat sendins.