Per šventes priaugote svorio? Siūlome 11 PAČIŲ EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ

 (5)
Jei šiais metais jūsų Kalėdų ir Naujųjų metų stalas buvo itin dosnus, o besibaigiant šventiniam maratonui pastebėjote, kad nebeužsisegate savo mėgstamiausių džinsų, suskubkite taisyti padėti. Siūlome jums 11 pačių efektyviausių dietų. Išsirinkite jums labiausiai tinkančią ir patinkančią bei tirpdykte kilogramus.
Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© shutterstock

Sriubos dieta (per 7 dienas – 5 kg)

Tai savaitės trukmės dieta, kurios rezultatai pribloškia net didžiausius skeptikus. Per savaitę atsikratysite iki 5 kilogramų. Dar vienas jos pliusas – nereikės ieškoti įvairiausių retų produktų, dietos meniu – lengvai įsimenamas.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Shutterstock nuotr.

Kopūstų sriubos receptas: Supjaustykite 6 vidutines svogūno galvas, kelis pomidorus, 1 nedidelę kopūsto galvą, 2 žalias paprikas, 1 salierą. Užpilkite vandeniu, palaukite, kol užvirs ir dar pakaitinkite apie 10 minučių. Paskui ugnį sumažinkite ir virkite sriubą ant silpnos ugnies, kol daržovės suminkštės. Galite įdėti 1 kubelį daržovių sultinio, druskos, pipirų, kario ir aštraus padažo.

Čia rasite pilną valgiaraštį, kurio būtina griežtai laikytis!

Efektyvi „Drenažo“ dieta

Pagrindinė užduotis – iš organizmo pašalinti susikaupusius skysčius, todėl ši dieta vadinama „drenažo". Per savaitę valgydamos tam tiktą maistą, galite atsikratyti iki 3–4 kilogramų.

Svarbiausia – teks užmiršti druską, nes būtent ji sulaiko organizme vandenį. Aišku, kai kurioms patiekalai be druskos atrodys prėski, neskanūs, tačiau skonio receptorius galite apgauti, pagardindamos patiekalus citrinų sultimis, žalumynais, pipirais.

Arbata
Arbata
© Fotolia nuotr.

Atsisakiusios druskos, nepamirškite ir kitų dietos taisyklių: dažniau valgykite (iki 5 kartų per dieną), maistą troškinkite, virkite arba ruoškite ant garų, vienu sykiu suvalgykite 250–300 g maisto ir neužkandžiaukite po 18 val.

Ir dar – jei varysite lauk iš organizmo skysčius, tai dar nereiškia, kad jų turite gerti mažiau - vis tiek privalote vandens (ar nesaldintos arbatos) išgerti 2–2,5 l per dieną.

Jei sudomino „Drenažo“ dieta, jos valgiaraštį skaitykite čia:

Pomidorų sulčių dieta

Kur slypi šios dietos tirpstančių kilogramų paslaptis? Pomidorų sultyse, kurios turi mažai kalorijų ir yra papildytos naudingais mitybos elementais.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Shutterstock nuotr.

Magnis, kalcis, kalis, įvairios naudingos rūgštys yra atsakingos už medžiagų apykaitos procesus organizme. Todėl laikantis pomidorų dietos organizmas nepasiges naudingųjų medžiagų. Dienos racioną reikia paskirstyti per kelis valgymus.

Išsamų mitybos planą rasite čia:

Grikių dieta: valo organizmą ir degina riebalus

Grikių dieta padeda pasiekti gerų rezultatų, pastebimai sulieknėti – numesti nuo 5 iki 8 kilogramų per savaitę. Be to, grikiai valo organizmą, tokiu režimu galima maitintis nuo 1 iki 2 savaičių.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Shutterstock nuotr.

Grikių dieta normalizuoja svorį, taigi jei esate gana geros figūros, tačiau norite tapti dar laibesnė, tai ši dieta neveiks. O štai po švenčių, po žiemos ar po gimdymo priaugtus kilogramus ji kuo puikiausiai sutirpdys. Kuo ypatinga ši dieta? Grikiai užtikrina sotumą (taigi nejausite alkio) ir kartu valo organizmą. Badauti ir kankintis netenka, o svoris susitvarko. Žinoma, jei grikių kruopos jums nepatinka, tai iš tokio kankinimosi kažin ar bus naudos. Dieta turi nuteikti džiaugsmingai, emociškai motyvuoti. Beje, grikių kruopos turi būti neskaldytos, neperdirbtos.

Daugiau apie tai skaitykite čia:

Kleopatros dieta

Egipto valdovė laikėsi dietos, kurios principas – valgyti dažnai, bet labai nedideliais kiekiais. Taip pagreitinama medžiagų apykaita. Tikriausiai ir šiandienos mitybos specialistai bei dietologai neprieštarautų tokiai dietai. Juk badauti nereikės, tačiau svoris pamažu kris. Tai net gali tapti kasdiene mityba ir puikiu įpročiu.

Kleopatra
Kleopatra
© VidaPress nuotr.

Dietos metu nedraudžiama vartoti alkoholinių gėrimų ir kavos. Aišku, jei tik galite, geriau jų atsisakyti dėl sveikatos. Juk kiekvienai moteriai pirmiausia svarbu būti sveikai, o tik po lieknai ir sportiškai. Štai šiais maisto produktais galite mėgautis be sąžinės graužaties, tiesiog laikykitės principo – dažnai, bet po nedaug.

Išsamų Kleopatros dietos meniu rasite čia:

Kefyro dieta

Laikantis šios dietos per 12 dienų galima netekti nuo 7 iki 12 ir daugiau kilogramų. Pirmąsias tris dienas reikia gerti vien kefyrą (1,5 litro per dieną). Kitas tris dienas valgyti vištos krūtinėlę ( 1–3 vnt.). Dar kitas 3 dienas – valgyti vien obuolius (maždaug 1,5 kg per dieną). Paskutiniąsias 3 dietos dienas gerti sauso vyno (3 taurės per dieną), užkąsti kietuoju sūriu ir išgerti kasdien po 1 litrą kefyro.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Shutterstock nuotr.

Būtinai gerti negazuota vandenį (2 litrai per dieną) Panašu į Vaikulės dietą, bet ši geresnė, nes nuo ryžių kietėja viduriai, o nuo kefyro to tikrai nebus.

Visas šios dietos meniu čia:

Superdieta - per 3 savaites - 10 kg!

Tai nuosekli, protinga ir nesekinanti organizmo dieta. O svarbiausia – ji neleis kauptis riebalams. Šį mitybos planą pamėgo ir garsenybės, štai garsioji aktorė Meryl Streep, kuriai jau 65 metai, būtent dėl šios dietos išlaiko tobulas kūno linijas.

Meryl Streep
Meryl Streep
© Acme Films nuotr.

Ji laikosi specialios dietos, dėl kurios per tris savaites galima atsikratyti iki 10 kilogramų. Sunkiausios bus 1–2 dienos, todėl prireiks kantrybės ir užsispyrimo.

Išsamų šios dietos meniu rasite čia:

Organizmą valanti ir riebalus naikinanti dieta

Ši dieta tinka toms moterims, kurios nusikankino ieškodamos efektyvios dietos, nusivylė visomis mitybos sistemomis. Nesidairykite į trumpalaikes dietas, o imkitės šitos.

Kai kurios prisipažįsta, kad per 3 mėnesius, retkarčiais nukrypdamos nuo kurso, sutirpdė 10 kg riebalų. Kuo ypatinga ši dieta? Jūsų organizmas gaus visko, kas jam būtina. Dieta ilgalaikė, efektyvi, paremta moksliniais atradimais, taip pat turi kai kurių sveikos mitybos mokyklų bruožų.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Organizacijos nuotr.

Geriausia būtų, kad ši mitybos sistema taptų jūsų gyvenimo būdu. O per gimtadienius ir šventes leiskite sau nuodėmiauti, tarkim, suvalgyti picos, koldūnų, pyrago. Tačiau kad neužsikrėstumėte prasižengimų manija, patariame rinktis kokį nors vieną „nuodėmingą" patiekalą, o ne visus iš karto Jei priprasite laikytis šios dietos, ją pamėgsite, tai sveikata, nuotaika bei odos būklė nebedrums jums ramybės. Tai įvairių dietų sintezė, tačiau patartina vartoti ir vitaminų bei maisto papildų, gerti žolelių arbatų.

Išsamus mitybos planas čia:

Garsenybių pamėgta 3 dienų dieta

Net ir idealiausią figūrą turinčios moterys paiso, ką deda į burną. Taigi, kaip nuostabias kūno linijas išsaugo Claudia Schiffer, Laetitia Casta ar Gwyneth Paltrow?

Pirmoji apie 3 dienų dietą prakalbo Claudia Schiffer. Pasako jos, ši kūno detoksikacijos programa daro stebuklus ir padeda atsikratyti 3-5 kilogramų. Paprastai, kai nesilaiko dietos, Claudia Schiffer prieš pietus valgo tik vaisius: kriaušes, obuolius, persikus, vynuoges, greipfrutus, apelsinus, arbūzus ir t.t.

Claudia Shiffer
Claudia Shiffer
© (MAVRIXONLINE.COM nuotr.)

Taip pat nepamiršta daržovių, jas pagardina įvairiausiais sūriais. Modeliui visiškai nesvarbu, kad kai kurie vaisiai yra itin prisotinti fruktozės arba cukraus. Įžymybė viešai tvirtina, kad vaisiai ir daržovės – geriausias vitaminų ir reikalingų skysčių šaltinis. Aišku, ji visiškai teisi.

Ne išimtis ir garsenybės pietūs. Dažniausiai gražioji vokietė renkasi salotas iš daržovių su gabalėliu vištienos ar jautienos (jokiu būdu ne kiaulienos). Ji taip pat nuolat vartoja skysčius: vandenį, žaliąją arbatą, natūralias pomidorų sultis. C. Shiffer kasdien valgo tris kartus, tačiau vakarienės nepalieka vėlyvam metui, tai daro apie 18-19 val.

Nors gražioji manekenė griežtai reguliuoja mitybą, tačiau kartais imasi ir rimtesnių priemonių - laikosi trijų dienų dietos. Aišku, mums ji atrodo gana griežta ir sekinanti, tačiau C. Shiffer teigia, kad efektas garantuotas. Aišku, mes patariame pasikonsultuoti su gydytoju, jei sugalvosite laikytis šios dietos.

Dietos valgiaraštis čia:

Anticeliulitinė dieta

Ši dieta pagrįsta prielaida, kad žemesnį glikeminį indeksą turintys maisto produktai padeda numesti svorio. Tai greičiau ne dieta, o organizmą valanti mityba, kurios rezultatas – lygesnė ir stangresnė oda. Per 10 dienų jūs atsikratysite net iki 7 kilogramų ir pamiršite kalniukus, kurie darko jūsų šlaunų grožį.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Fotolia nuotr.

Šios dietos autorė – Nicole Ronsard, parašiusi knygą „Beyond Cellulite". Ji teigia, kad visas dienas teks griežtai atsisakyti druskos, cukraus, alkoholio, kofeino. Dar viena būtina sąlyga – išgerti per dieną ne mažiau kaip 1,5 litro vandens.

Apie šią dietą daugiau skaitykite čia:

Dieta be glitimo

Šios dietos principas yra iš savo valgiaraščio išbraukti maisto produktus, kurių sudėtyje yra glitimo baltymų (glitimo), dėl kurio lėtėja medžiagų apykaita. Ypač daug glitimo yra kviečių, rugių, avižų, miežių produktuose. Štai kodėl valgydamos košę mes gauname ne tik papildomos energijos, bet ir nereikalingų kilogramų.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Vida Press

Glitimo dietos naudą yra patyrusios ir pasaulio garsenybės. Pasirinkusios atitinkamą mitybą, neteksite svorio su minimaliomis pastangomis, išvalysite organizmą ir atsisakysite poreikio skaičiuoti kalorijas. Jums tiesiog reikia pašalinti maisto produktus, kuriuose yra glitimo.

Jei laikysitės šios dietos, turite žinoti, kokių produktų jums valgyti nevalia:

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Gražios

Kokios basutės bus madingos šią vasarą? FOTO

Jau dabar ne viena mūsų uždarus batelius iškeistume į atviras basutes. Tačiau kokias įsigyti? 2016 m.l vasarą vyrauja natūralumo tendencija, tad dauguma madingų sandalų tarsi pačių pasigaminti. Šį kartą apžvelgiame patogių plokščiapadžių tendencijas.

Kiek iš tiesų sveria garsenybės? FOTO (6)

Iš daugybės garsenybių nuotraukų spaudoje sunku nuspėti, kiek sveria įžymios moterys. Vienur jos liaunutės it šakaliukai, kitur atrodo akivaizdžiai papilnėjusios. Kartais tai tik drabužių kuriamos iliuzijos, o kartais ir pakitusio gyvenimo būdo rezultatas. Kiek iš tiesų sveria žvaigždės?

Laiko patikrinti močiutės grožio patarimai pavers tave tikra gražuole (5)

Norint spindėti sveiku grožiu, nebūtina pirkti brangias kosmetines priemones. Puiki išvaizda vyresniame amžiuje dažniausiai būna kruopštaus darbo tobulinant savo gyvenimo būdą ir įpročius rezultatas. Senuose močiutės užrašuose galima rasti labai naudingų patarimų.

Ypatinga dieta, kurios besilaikydama V. Beckham tapo liekna nendre (2)

Dažnai minima dantų pastos reklamose minima rūgščių ir šarmų pusiausvyra organizme (pH) svarbi ne tik burnos ertmės sveikatai, tačiau taip pat ir visam žmogaus organizmui. Paprastai normaliu šios pusiausvyros rodikliu laikomas pH 7,2-7,4.

Stulbinamai atrodanti 60-metė išdavė savo jaunystės triuką, kuris kainuoja vos 2 svarus (82)

Neįtikėtinai jaunai atrodanti Yazemeenah Rossi yra „Marks & Spencer“, „JD Williams“ ir daugelio kitų prekės ženklų modelis.

Prabangiausiame metų pokylyje - nuostabios vakarinės suknios

Kiekvienais metais Kanų kino festivalio metu Žydrojoje pakrantėje vyksta vienas prašmatniausių labdaros renginių "amfAR". Čia surinktos lėšos skiriamos kovai su AIDS.

Žaismingos vasariškos šukuosenos vos per kelias minutes!

Penkios minutės - tiek laiko praleisti prie veidrodžio yra mažiau nei mažai, jei ruošiesi į vakarėlį ar pasimatymą. Tačiau skubantį į darbą ar vėluojant į svarbų susitikimą, galima laisvai apsisukti ir per akimirką atgauti prekinę išvaizdą.

Legendinis kefyro kokteilis, kuris ištirpdys net 6 kg! (7)

Nusipurtyti nereikalingų kilogramų padeda ne tik dietos ar specialūs patiekalai, bet ir tam tikri gėrimai. Bene vienas efektyviausių – legendinis kefyro kokteilis.

Maudymosi kostiumėliai pagal figūros tipą (11)

Vasara jau ne už kalnų. Karštas oras, saulė, atostogos, paplūdimys, jūra... Laikas išsirinkti maudymosi kostiumėlį, tačiau neapsisprendžiate, kokio norėtumėte, nežinote, koks Jums tiktų?

Galbūt dietos laikotės bereikalingai? Ši lentelė jums pasakys visą tiesą (21)

Moterys visą gyvenimą yra nepatenkintos dėl savo svorio. O svarstyklės visada rodo ne tai, ką norėtume matyti. Tačiau galbūt jūs klystate ir dietos laikotės bereikalingai ir jūsų idealus svoris yra ne toks, koks manote?

Užteks leisti pinigus pedikiūrui – idealias pėdas galite turėti ir namų sąlygomis (11)

Sutikite, sueižėję ir pageltę kieti kulnai sugadins net ir pačių dailiausių kojų vaizdą. Todėl ypatingai prieš basučių sezoną reikia atkreipti į tai dėmesį ir suskubti spręsti šią problemą.

Vyrai apibūdino, kaip pagal juos atrodo TOBULA MOTERIS (24)

Sakoma, kad „grožis yra žiūrinčiojo akyje“ (kiekvienas grožį supranta savaip). Tačiau atlikus naują tyrimą, paaiškėjo, kad vis dėlto egzistuoja moters grožio idealas.

NETEKO PUSĖS SAVO SVORIO: sunku patikėti, kad tai ta pati moteris! (11)

Vos prieš trejus metus Michellė Pardo svėrė 140 kilogramų. Tokią riebalų masę ant savo kūno ji užsiaugino valgydama greitojo maisto užkandinėse. Tai, kaip ši mergina atrodo šiandien, yra išties neįtikėtina.

Madingiausi šio sezono džinsai (14)

Šį pavasarį džinsai pačiose mados aukštumose. Ne tik kelnės, bet ir denimo sijonai, suknelės, marškiniai ar kombinezonai. Būsite dar stilingesnė, jei derinsite kelis džinsinius drabužius. Žinoma, įvaizdį pradėkite kurti nuo džinsinių kelnių.

NAIKINAME CELIULITĄ GULĖDAMOS: ką daryti, kad jis išnyktų? (2)

Kuri iš mūsų sąžiningai vaikšto į anticeliulitinius masažus, daro pritūpimus ir trina užpakalį kavos tirščiais? Tokiems darbams per dažnai nepakanka nei laiko, nei sveikatos. O veidrodyje vaizdelis nedžiugina...