Per šventes priaugote svorio? Siūlome 11 PAČIŲ EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ

 (5)
Jei šiais metais jūsų Kalėdų ir Naujųjų metų stalas buvo itin dosnus, o besibaigiant šventiniam maratonui pastebėjote, kad nebeužsisegate savo mėgstamiausių džinsų, suskubkite taisyti padėti. Siūlome jums 11 pačių efektyviausių dietų. Išsirinkite jums labiausiai tinkančią ir patinkančią bei tirpdykte kilogramus.
Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© shutterstock

Sriubos dieta (per 7 dienas – 5 kg)

Tai savaitės trukmės dieta, kurios rezultatai pribloškia net didžiausius skeptikus. Per savaitę atsikratysite iki 5 kilogramų. Dar vienas jos pliusas – nereikės ieškoti įvairiausių retų produktų, dietos meniu – lengvai įsimenamas.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Shutterstock nuotr.

Kopūstų sriubos receptas: Supjaustykite 6 vidutines svogūno galvas, kelis pomidorus, 1 nedidelę kopūsto galvą, 2 žalias paprikas, 1 salierą. Užpilkite vandeniu, palaukite, kol užvirs ir dar pakaitinkite apie 10 minučių. Paskui ugnį sumažinkite ir virkite sriubą ant silpnos ugnies, kol daržovės suminkštės. Galite įdėti 1 kubelį daržovių sultinio, druskos, pipirų, kario ir aštraus padažo.

Čia rasite pilną valgiaraštį, kurio būtina griežtai laikytis!

Efektyvi „Drenažo“ dieta

Pagrindinė užduotis – iš organizmo pašalinti susikaupusius skysčius, todėl ši dieta vadinama „drenažo". Per savaitę valgydamos tam tiktą maistą, galite atsikratyti iki 3–4 kilogramų.

Svarbiausia – teks užmiršti druską, nes būtent ji sulaiko organizme vandenį. Aišku, kai kurioms patiekalai be druskos atrodys prėski, neskanūs, tačiau skonio receptorius galite apgauti, pagardindamos patiekalus citrinų sultimis, žalumynais, pipirais.

Arbata
Arbata
© Fotolia nuotr.

Atsisakiusios druskos, nepamirškite ir kitų dietos taisyklių: dažniau valgykite (iki 5 kartų per dieną), maistą troškinkite, virkite arba ruoškite ant garų, vienu sykiu suvalgykite 250–300 g maisto ir neužkandžiaukite po 18 val.

Ir dar – jei varysite lauk iš organizmo skysčius, tai dar nereiškia, kad jų turite gerti mažiau - vis tiek privalote vandens (ar nesaldintos arbatos) išgerti 2–2,5 l per dieną.

Jei sudomino „Drenažo“ dieta, jos valgiaraštį skaitykite čia:

Pomidorų sulčių dieta

Kur slypi šios dietos tirpstančių kilogramų paslaptis? Pomidorų sultyse, kurios turi mažai kalorijų ir yra papildytos naudingais mitybos elementais.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Shutterstock nuotr.

Magnis, kalcis, kalis, įvairios naudingos rūgštys yra atsakingos už medžiagų apykaitos procesus organizme. Todėl laikantis pomidorų dietos organizmas nepasiges naudingųjų medžiagų. Dienos racioną reikia paskirstyti per kelis valgymus.

Išsamų mitybos planą rasite čia:

Grikių dieta: valo organizmą ir degina riebalus

Grikių dieta padeda pasiekti gerų rezultatų, pastebimai sulieknėti – numesti nuo 5 iki 8 kilogramų per savaitę. Be to, grikiai valo organizmą, tokiu režimu galima maitintis nuo 1 iki 2 savaičių.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Shutterstock nuotr.

Grikių dieta normalizuoja svorį, taigi jei esate gana geros figūros, tačiau norite tapti dar laibesnė, tai ši dieta neveiks. O štai po švenčių, po žiemos ar po gimdymo priaugtus kilogramus ji kuo puikiausiai sutirpdys. Kuo ypatinga ši dieta? Grikiai užtikrina sotumą (taigi nejausite alkio) ir kartu valo organizmą. Badauti ir kankintis netenka, o svoris susitvarko. Žinoma, jei grikių kruopos jums nepatinka, tai iš tokio kankinimosi kažin ar bus naudos. Dieta turi nuteikti džiaugsmingai, emociškai motyvuoti. Beje, grikių kruopos turi būti neskaldytos, neperdirbtos.

Daugiau apie tai skaitykite čia:

Kleopatros dieta

Egipto valdovė laikėsi dietos, kurios principas – valgyti dažnai, bet labai nedideliais kiekiais. Taip pagreitinama medžiagų apykaita. Tikriausiai ir šiandienos mitybos specialistai bei dietologai neprieštarautų tokiai dietai. Juk badauti nereikės, tačiau svoris pamažu kris. Tai net gali tapti kasdiene mityba ir puikiu įpročiu.

Kleopatra
Kleopatra
© VidaPress nuotr.

Dietos metu nedraudžiama vartoti alkoholinių gėrimų ir kavos. Aišku, jei tik galite, geriau jų atsisakyti dėl sveikatos. Juk kiekvienai moteriai pirmiausia svarbu būti sveikai, o tik po lieknai ir sportiškai. Štai šiais maisto produktais galite mėgautis be sąžinės graužaties, tiesiog laikykitės principo – dažnai, bet po nedaug.

Išsamų Kleopatros dietos meniu rasite čia:

Kefyro dieta

Laikantis šios dietos per 12 dienų galima netekti nuo 7 iki 12 ir daugiau kilogramų. Pirmąsias tris dienas reikia gerti vien kefyrą (1,5 litro per dieną). Kitas tris dienas valgyti vištos krūtinėlę ( 1–3 vnt.). Dar kitas 3 dienas – valgyti vien obuolius (maždaug 1,5 kg per dieną). Paskutiniąsias 3 dietos dienas gerti sauso vyno (3 taurės per dieną), užkąsti kietuoju sūriu ir išgerti kasdien po 1 litrą kefyro.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Shutterstock nuotr.

Būtinai gerti negazuota vandenį (2 litrai per dieną) Panašu į Vaikulės dietą, bet ši geresnė, nes nuo ryžių kietėja viduriai, o nuo kefyro to tikrai nebus.

Visas šios dietos meniu čia:

Superdieta - per 3 savaites - 10 kg!

Tai nuosekli, protinga ir nesekinanti organizmo dieta. O svarbiausia – ji neleis kauptis riebalams. Šį mitybos planą pamėgo ir garsenybės, štai garsioji aktorė Meryl Streep, kuriai jau 65 metai, būtent dėl šios dietos išlaiko tobulas kūno linijas.

Meryl Streep
Meryl Streep
© Acme Films nuotr.

Ji laikosi specialios dietos, dėl kurios per tris savaites galima atsikratyti iki 10 kilogramų. Sunkiausios bus 1–2 dienos, todėl prireiks kantrybės ir užsispyrimo.

Išsamų šios dietos meniu rasite čia:

Organizmą valanti ir riebalus naikinanti dieta

Ši dieta tinka toms moterims, kurios nusikankino ieškodamos efektyvios dietos, nusivylė visomis mitybos sistemomis. Nesidairykite į trumpalaikes dietas, o imkitės šitos.

Kai kurios prisipažįsta, kad per 3 mėnesius, retkarčiais nukrypdamos nuo kurso, sutirpdė 10 kg riebalų. Kuo ypatinga ši dieta? Jūsų organizmas gaus visko, kas jam būtina. Dieta ilgalaikė, efektyvi, paremta moksliniais atradimais, taip pat turi kai kurių sveikos mitybos mokyklų bruožų.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Organizacijos nuotr.

Geriausia būtų, kad ši mitybos sistema taptų jūsų gyvenimo būdu. O per gimtadienius ir šventes leiskite sau nuodėmiauti, tarkim, suvalgyti picos, koldūnų, pyrago. Tačiau kad neužsikrėstumėte prasižengimų manija, patariame rinktis kokį nors vieną „nuodėmingą" patiekalą, o ne visus iš karto Jei priprasite laikytis šios dietos, ją pamėgsite, tai sveikata, nuotaika bei odos būklė nebedrums jums ramybės. Tai įvairių dietų sintezė, tačiau patartina vartoti ir vitaminų bei maisto papildų, gerti žolelių arbatų.

Išsamus mitybos planas čia:

Garsenybių pamėgta 3 dienų dieta

Net ir idealiausią figūrą turinčios moterys paiso, ką deda į burną. Taigi, kaip nuostabias kūno linijas išsaugo Claudia Schiffer, Laetitia Casta ar Gwyneth Paltrow?

Pirmoji apie 3 dienų dietą prakalbo Claudia Schiffer. Pasako jos, ši kūno detoksikacijos programa daro stebuklus ir padeda atsikratyti 3-5 kilogramų. Paprastai, kai nesilaiko dietos, Claudia Schiffer prieš pietus valgo tik vaisius: kriaušes, obuolius, persikus, vynuoges, greipfrutus, apelsinus, arbūzus ir t.t.

Claudia Shiffer
Claudia Shiffer
© (MAVRIXONLINE.COM nuotr.)

Taip pat nepamiršta daržovių, jas pagardina įvairiausiais sūriais. Modeliui visiškai nesvarbu, kad kai kurie vaisiai yra itin prisotinti fruktozės arba cukraus. Įžymybė viešai tvirtina, kad vaisiai ir daržovės – geriausias vitaminų ir reikalingų skysčių šaltinis. Aišku, ji visiškai teisi.

Ne išimtis ir garsenybės pietūs. Dažniausiai gražioji vokietė renkasi salotas iš daržovių su gabalėliu vištienos ar jautienos (jokiu būdu ne kiaulienos). Ji taip pat nuolat vartoja skysčius: vandenį, žaliąją arbatą, natūralias pomidorų sultis. C. Shiffer kasdien valgo tris kartus, tačiau vakarienės nepalieka vėlyvam metui, tai daro apie 18-19 val.

Nors gražioji manekenė griežtai reguliuoja mitybą, tačiau kartais imasi ir rimtesnių priemonių - laikosi trijų dienų dietos. Aišku, mums ji atrodo gana griežta ir sekinanti, tačiau C. Shiffer teigia, kad efektas garantuotas. Aišku, mes patariame pasikonsultuoti su gydytoju, jei sugalvosite laikytis šios dietos.

Dietos valgiaraštis čia:

Anticeliulitinė dieta

Ši dieta pagrįsta prielaida, kad žemesnį glikeminį indeksą turintys maisto produktai padeda numesti svorio. Tai greičiau ne dieta, o organizmą valanti mityba, kurios rezultatas – lygesnė ir stangresnė oda. Per 10 dienų jūs atsikratysite net iki 7 kilogramų ir pamiršite kalniukus, kurie darko jūsų šlaunų grožį.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Fotolia nuotr.

Šios dietos autorė – Nicole Ronsard, parašiusi knygą „Beyond Cellulite". Ji teigia, kad visas dienas teks griežtai atsisakyti druskos, cukraus, alkoholio, kofeino. Dar viena būtina sąlyga – išgerti per dieną ne mažiau kaip 1,5 litro vandens.

Apie šią dietą daugiau skaitykite čia:

Dieta be glitimo

Šios dietos principas yra iš savo valgiaraščio išbraukti maisto produktus, kurių sudėtyje yra glitimo baltymų (glitimo), dėl kurio lėtėja medžiagų apykaita. Ypač daug glitimo yra kviečių, rugių, avižų, miežių produktuose. Štai kodėl valgydamos košę mes gauname ne tik papildomos energijos, bet ir nereikalingų kilogramų.

Per šventes <span style="color: #ff0000;">priaugote svorio</span>? Siūlome <strong>11 PAČIŲ</strong> <strong>EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ</strong>
© Vida Press

Glitimo dietos naudą yra patyrusios ir pasaulio garsenybės. Pasirinkusios atitinkamą mitybą, neteksite svorio su minimaliomis pastangomis, išvalysite organizmą ir atsisakysite poreikio skaičiuoti kalorijas. Jums tiesiog reikia pašalinti maisto produktus, kuriuose yra glitimo.

Jei laikysitės šios dietos, turite žinoti, kokių produktų jums valgyti nevalia:

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gražios

Šios moterys džiaugiasi kiekvienu priaugtu kilogramu FOTO (5)

Esant tokiam dideliam mados bei popkultūros industrijos spaudimui, kyla didelė tikimybė, jog jūs susidarėte (o gal dar tik susidarysite) netinkamą gražaus kūno įvaizdį... Daugelis moterų nuolat galvoja apie tai, kaip tapti plonesnėmis, tačiau yra ir tokių, kurios daro viską, kad priaugtų svorio.

Prancūzių lieknumo paslaptys: kaip nestorėti valgant sūrį, šokoladą ir žąsų kepenėles (21)

Visoms moterims patinka, kaip gyvena prancūzės. Mums norisi perimti jų įpročius, kad išliktume lieknos, per daug nevargdamos ir netgi jausdamos malonumą.

„Nutella" kremą galima ne tik valgyti - juo dažo plaukus! (16)

Plaukų dažymas moterims yra gana jautri tema, nes ne visada sulaukiame tokio rezultato kokio tikimės, o netenkinančio rezultao nepavyksta iš karto atsikratyti. Stilistas Huda Kattanas siūlo nepavojingą ir labai saldų būdą pakeisti plaukų spalvą. Jums reikės „Nutella" kremo ir šiek tiek kondensuoto pieno.

5 madingiausi 2017 m. rankinių modeliai (2)

Rankinė - svarbi garderobo detalė, be kurios šiandien išsiverstų reta kuri. Nauji metai atnešė naujas rankinių tendencijas, tiesa, kai kurios dar užsilikusios iš praėjusių sezonų, tačiau ir joms būdingi nauji elementai.

Nori būti madinga? Prisiklijuok strazdanas! FOTO (28)

Nustokite kompleksuoti dėl strazdanų. Tai šių metų hitas, kurio trokšta visos mados tendencijas sekančios moterys.

Top modelių grožio patarimai, kurie pravers visoms moterims (4)

Mus žavi modelių grožis, tačiau vertėtų atsiminti, kad jos – kaip ir visos moterys. Tiesiog jos daugiau laiko skiria odos priežiūrai, savo grožio puoselėjimui. Joms tai – gyvenimo būdas ir darbo dalis.

JOS įrodė, kad bet kuri moteris gali būti apatinio trikotažo modeliu (83)

Ant kiekvieno mados žurnalo viršelio matome dailias moteris ir vyrus, tačiau realiame gyvenime toli gražu nesame tokie tobuli. Reklamos rinkos tyrėjai pagaliau pastebėjo, kad natūralus grožis žmonėms kelia daug daugiau emocijų nei blizgūs idealai.

7 įpročiai, kurie padės numesti 5 kg per savaitę neišeinant iš namų (6)

Nerandate laiko kelis kartus per savaitę lankytis sporto klube ar jogos treniruotėse? Visą laiką "suvalgo" vyras, vaikai, namai, darbas? O nereikalingi kilogramai limpa lyg musė prie medaus? Jeigu visa tai tinka jums, turime išeitį. Štai 7 būdai, kaip patobulinti savo figūrą neišeinant iš namų!

Įspūdingų formų moteris tatuiruotėmis išmargino visą savo kūną FOTO (32)

Nei nuoga, nei apsirengusi - taip galima pasakyti apie šią merginą. Vokietijoje gyvenanti Mara traukia akį ne tik dėl įspūdingos figūros, bet ir dėl gausybės tatuiruočių, kurios dengia beveik visą jos kūną.

Sėkmingos spalvos ir aksesuarai tavo zodiako ženklui 2017 metais (8)

Šiuolaikinės moters gyvenimas itin turtingas: šeima, karjera, draugai, pomėgiai. Niekaip neišsiversi, jei neatnaujinsi drabužinės turinio.

Kaip atrodo 50+ metų moterys skirtingose pasaulio šalyse (133)

Gyvenimo pusiaukelėje moterys ima dar labiau spinduliuoti žavesį, eleganciją ir pasitikėjimą savimi. Ir nors tikrasis grožis neturi amžiaus, matyt, tikroji patrauklumo priežastis, būnant 50-ies, yra meilė, gerumas ir šypsena.

7 grožio klaidos, dėl kurių atrodote senesnė ir pavargusi (7)

Bėgantys metai verčia keisti gražinimo įpročius: daugiau dėmesio skirti odos priežiūrai, atsisakyti per agresyvaus makiažo, rinktis kitas spalvas. Štai grožio klaidos, kurios ypač pakenks brandesnio amžiaus moterims, o jaunėles taip pat sendins.

Kodėl sportas nevertas Tavo kančių? (3)

Nuo Naujųjų metų „tradiciškai“ pasižadate sau lieti prakaitą sporto salėje ir skaičiuoti suvalgyto maisto kąsnius? Šis pažadas patenka tarp 10 dažniausiai sulaužomų kasmetinių pasižadėjimų, nes, paprastai tariant, esame linkę visais įmanomais būdais vengti to, kas nemalonu.

10 amžinai madingų daiktų, kurie nedulkės spintoje (4)

Jeigu planuojate įsigyti naują, ar atsikratyti senų dalykų, vertėtų peržvelgti sąrašą drabužių ir aksesuarų, kurie niekada neišeis iš mados.

5 grožio paslaptys, kurias turi žinoti kiekviena (3)

Greičiausiai būti gražiomis nori daugybė moterų. Be abejo rūpintis savimi reikia, tačiau ne viena siekdama grožio gerokai persistengia. Štai keli patarimai, kaip puoselėti išvaizdą ir išlaikyti natūralų grožį be gausybės priemonių.