J. Leonavičiūtė atskleidžia VANDENS DIETĄ, kuri padės greitai įtilpti į savo mėgstamą suknelę

 (52)
Artėja Valentino diena ar kita svarbi proga, o jūs nebeįtelpate į savo seksualiąją suknelę? Galite šią bėdą dar suspėti ištaisyti.
Jolanta Leonavičiūtė
Jolanta Leonavičiūtė
© Klubas.lt (M.Jurkutės nuotr.)

Numesti kažkiek svorio per trumpą laiko tarpą nėra lengva, bet įmanoma. Pirmiausiai, ką reikėtų pradėti daryti, tai treniruotis. Ir tam skirti daugiau laiko nei esate įpratusios. Netgi tokie paprasti dalykai, kaip vietoj lifto lipti laiptais, turės įtaką svorio metimui.

Į parduotuvę eikite pėstute, o ne važiuokite automobiliu. Jei turite šunį, išeikite dažniau su juo pasivaikščioti. Visa ši papildoma veikla padės sudeginti daugiau kalorijų.

Kai renkatės sporto programą, nedarykite tų pratimų, kurie jums nėra prie širdies. Daugiau laiko bei dėmesio skirkite tiems, kuriuos atliekate labai noriai ir su dideliu užsidegimu. Tuomet pratimo pakartojimų skaičius bus didesnis ir kalorijos deginamos su didesne energija ir šypsena. Be to, renkantis pratimus, nepamirškite, kad jie turi apimti visas jūsų kūno dalis.

Metant svorį, labai svarbus yra miegas. Leiskite sau pailsėti, atgauti jėgas naujai dienai.

Kitas be galo svarbus akcentas - tai dietos, skirtos greitesniam svorio metimui. Valykite organizmą sultimis, pagamintomis iš šviežių vaisių bei daržovų. Pasišalins nereikalingi toksinai, dėl ko jausitės žvalesnė, sveikesne. Kadangi vaisiai turi nemažai cukraus, todėl didesnį dėmesį skirkite daržovėms.

Dar viena puiki dieta - vandens dieta. Prieš kiekvieną valgymą išgerkit visą stiklinę vandens. Tuomet valgysite mažesnes porcijas ir taip sunaudosite mažesnį kiekį kalorijų. Vandenį gerkite vietoj kavos, sodos, gaiviųjų saldžiųjų gėrimų.

Valgykite tuos produktus, kurie mažins apetitą. Štai keletas jų, kurie leis jaustis sočiai: greipfrutas, avižinė košė, obuoliai, kiaušiniai, imbieras, riešutai, lapinės daržovės, truputis juodojo šokolado, aštresnis maistas.

Patarimas - rašykite maisto dienoraštį. Kas dieną užsirašinėkite, ką ir kokį kiekį suvalgėte bei sekančios dienos planuojamo maisto kiekį.

Užkandžiams visada turėkite kažką iš sveikų produktų. Pamirškite greito maisto užeigas, daug kalorijų turinčius užkandžius. Ir visada stebėkite maisto porcijos dydį. Nes riešutų saujelė gali tapti dideliu kalorijų kiekiu, jei suvalgysite jų per daug.

Nueikite į sauną, pirtį. Aktyvus prakaitavimas išgarins nemažai nereikalingų skysčių. Bet po pirties būtinai išgerkite mažą buteliuką vandens, kad apsisaugotumėte nuo dehidratacijos.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gražios

Šios moterys džiaugiasi kiekvienu priaugtu kilogramu FOTO (6)

Esant tokiam dideliam mados bei popkultūros industrijos spaudimui, kyla didelė tikimybė, jog jūs susidarėte (o gal dar tik susidarysite) netinkamą gražaus kūno įvaizdį... Daugelis moterų nuolat galvoja apie tai, kaip tapti plonesnėmis, tačiau yra ir tokių, kurios daro viską, kad priaugtų svorio.

Prancūzių lieknumo paslaptys: kaip nestorėti valgant sūrį, šokoladą ir žąsų kepenėles (21)

Visoms moterims patinka, kaip gyvena prancūzės. Mums norisi perimti jų įpročius, kad išliktume lieknos, per daug nevargdamos ir netgi jausdamos malonumą.

„Nutella" kremą galima ne tik valgyti - juo dažo plaukus! (16)

Plaukų dažymas moterims yra gana jautri tema, nes ne visada sulaukiame tokio rezultato kokio tikimės, o netenkinančio rezultao nepavyksta iš karto atsikratyti. Stilistas Huda Kattanas siūlo nepavojingą ir labai saldų būdą pakeisti plaukų spalvą. Jums reikės „Nutella" kremo ir šiek tiek kondensuoto pieno.

5 madingiausi 2017 m. rankinių modeliai (2)

Rankinė - svarbi garderobo detalė, be kurios šiandien išsiverstų reta kuri. Nauji metai atnešė naujas rankinių tendencijas, tiesa, kai kurios dar užsilikusios iš praėjusių sezonų, tačiau ir joms būdingi nauji elementai.

Nori būti madinga? Prisiklijuok strazdanas! FOTO (28)

Nustokite kompleksuoti dėl strazdanų. Tai šių metų hitas, kurio trokšta visos mados tendencijas sekančios moterys.

Top modelių grožio patarimai, kurie pravers visoms moterims (4)

Mus žavi modelių grožis, tačiau vertėtų atsiminti, kad jos – kaip ir visos moterys. Tiesiog jos daugiau laiko skiria odos priežiūrai, savo grožio puoselėjimui. Joms tai – gyvenimo būdas ir darbo dalis.

JOS įrodė, kad bet kuri moteris gali būti apatinio trikotažo modeliu (83)

Ant kiekvieno mados žurnalo viršelio matome dailias moteris ir vyrus, tačiau realiame gyvenime toli gražu nesame tokie tobuli. Reklamos rinkos tyrėjai pagaliau pastebėjo, kad natūralus grožis žmonėms kelia daug daugiau emocijų nei blizgūs idealai.

7 įpročiai, kurie padės numesti 5 kg per savaitę neišeinant iš namų (6)

Nerandate laiko kelis kartus per savaitę lankytis sporto klube ar jogos treniruotėse? Visą laiką "suvalgo" vyras, vaikai, namai, darbas? O nereikalingi kilogramai limpa lyg musė prie medaus? Jeigu visa tai tinka jums, turime išeitį. Štai 7 būdai, kaip patobulinti savo figūrą neišeinant iš namų!

Įspūdingų formų moteris tatuiruotėmis išmargino visą savo kūną FOTO (32)

Nei nuoga, nei apsirengusi - taip galima pasakyti apie šią merginą. Vokietijoje gyvenanti Mara traukia akį ne tik dėl įspūdingos figūros, bet ir dėl gausybės tatuiruočių, kurios dengia beveik visą jos kūną.

Sėkmingos spalvos ir aksesuarai tavo zodiako ženklui 2017 metais (8)

Šiuolaikinės moters gyvenimas itin turtingas: šeima, karjera, draugai, pomėgiai. Niekaip neišsiversi, jei neatnaujinsi drabužinės turinio.

Kaip atrodo 50+ metų moterys skirtingose pasaulio šalyse (133)

Gyvenimo pusiaukelėje moterys ima dar labiau spinduliuoti žavesį, eleganciją ir pasitikėjimą savimi. Ir nors tikrasis grožis neturi amžiaus, matyt, tikroji patrauklumo priežastis, būnant 50-ies, yra meilė, gerumas ir šypsena.

7 grožio klaidos, dėl kurių atrodote senesnė ir pavargusi (7)

Bėgantys metai verčia keisti gražinimo įpročius: daugiau dėmesio skirti odos priežiūrai, atsisakyti per agresyvaus makiažo, rinktis kitas spalvas. Štai grožio klaidos, kurios ypač pakenks brandesnio amžiaus moterims, o jaunėles taip pat sendins.

Kodėl sportas nevertas Tavo kančių? (3)

Nuo Naujųjų metų „tradiciškai“ pasižadate sau lieti prakaitą sporto salėje ir skaičiuoti suvalgyto maisto kąsnius? Šis pažadas patenka tarp 10 dažniausiai sulaužomų kasmetinių pasižadėjimų, nes, paprastai tariant, esame linkę visais įmanomais būdais vengti to, kas nemalonu.

10 amžinai madingų daiktų, kurie nedulkės spintoje (4)

Jeigu planuojate įsigyti naują, ar atsikratyti senų dalykų, vertėtų peržvelgti sąrašą drabužių ir aksesuarų, kurie niekada neišeis iš mados.

5 grožio paslaptys, kurias turi žinoti kiekviena (3)

Greičiausiai būti gražiomis nori daugybė moterų. Be abejo rūpintis savimi reikia, tačiau ne viena siekdama grožio gerokai persistengia. Štai keli patarimai, kaip puoselėti išvaizdą ir išlaikyti natūralų grožį be gausybės priemonių.