10 Coco Chanel stiliaus taisyklių ir gudrybių

 (4)
Nuostabiosios Coco Chanel stiliaus taisyklės vertos kiekvienos iš jūsų dėmesio.
© Shutterstock nuotr.

Jūs per daug pasikliaujate skaičiais

O taip, svarstyklės atrodo puiki vietelė nuo kurios verta pradėti, kai tikitės atsikratyti nereikalingų kilogramų. Tačiau, kaip bebūtų gaila, svarstyklės ne visada tiksliai atspindi, kiek svorio jūs netekote. Svarbu nepamiršti, kad raumenys sveria daugiau nei riebalai, tad jei atsikratėte šiek tiek riebalų, tačiau tai bedarydama užsiauginote raumenų, tokia sėkmė neatsispindės svarstyklių parodymuose. 

Svarstyklės gali nuliūdinti netgi labiausiai nusiteikusius sulieknėti žmones ir priversti juos galvoti, kad jie negali numesti svorio. Neprisiriškite prie kūno masės  geriau stebėkite apimtis ar besikeičiantį dydį. Ir prie sverdamosis nueikite į tualetą.

Jūs nestebite suvalgomo maisto kiekio

Kai laikotės dietos, mažinti kalorijų kiekį yra svarbu, tačiau taip pat svarbu yra stebėti ką dedatės į burną. Skaičiuodamos kalorijas, kurias galite suvartoti per dieną, tikrai pagelbėsite sau atsikratyti svorio, tačiau dažniausiai yra svarbiau atsisakyti rafinuoto cukraus ir rafinuotų angliavandenių.

Kūnas perdirbs šiuos rafinuotus produktus greitai, tad net gi jei sočiai pavalgysite, prieš tai, kai tai suprasite, jūs ir vėl išalksite bei norėsite užkąsti.

Jūs neužtektinai valgote

Žinoma, drastiškai sumažinti vartojamo maisto kiekį  atrodo gana neblogas sprendimas siekiant greitai atsikratyti tų papildomų kilogramų, kuriuos nesenai sukaupėte. Tačiau tokia strategija veiks tik trumpą laiką, o ilgam laikui ji yra neveiksminga (jau neminint, kad yra pavojinga). Kai jūs nepakankamai maitinatės, sulėtėja medžiagų apykaita, tad kūnas bando adaptuotis prie nedidelio maisto kiekio. 

Galiausiai galite netekti raumenų masės ir pradėjusios normaliai valgyti, greičiau užsiauginsite prarastus kilogramus. Nors kiekvienai šis skaičius skirtingas, dietologai moterims pataria per dieną suvartoti ne mažiau negu 1200 kalorijų per dieną.

Jūs per daug dėmesio skiriate mažai riebalų turinčiam arba neriebiam maistui

Užrašas „mažai riebalų" ne visada reiškia, kad šis maistas jums tinka, o produktai, kuriuose yra mažai riebalų, dažniausiai turi kitų ingredientų, neutralizuojančių riebalus. Vienas iš dažniausiai pasitaikančių paslėptų ingredientų mažai riebalų turinčiuose produktuose yra daug fruktozės turintis kukurūzų sirupas, ir nors tai nėra riebalai, tačiau tai  didelis kiekis cukraus, o tai lygu kur kas daugiau kalorijų. 

Tokie produktai yra kur kas dažniau nesveiki ir ne visada juose yra mažai kalorijų. Jūs jais nepasisotinate, tad galiausiai suvalgote jų labai daug. Paprastai jie yra tik tuščių kalorijų šaltinis, neturintis maistinės vertės. Prieš valgydamos bet kokį mažai riebalų turintį ar neriebų maisto produktą, perskaitykite jo ingredientus ir maistingumo vertės lentelę.

Jūs visiškai atsisakote riebalų

Nors per daug riebalų yra blogai, tačiau visiškas jų atsisakymas nepadės jums netekti svorio. Tam tikras riebalų kiekis maiste yra būtinas, tad jų vengdama jausitės alkana.

Jei atsisakysite blogųjų riebalų, tai gali padėti, tačiau valgydamos sveikus riebalus, tokius kaip žuvies, alyvuogių ir kokoso aliejų, ilgiau jausite sotumą ir rečiau užkandžiausite.

Produktas iš tiesų sveikas, ar tik jūs taip manote?

Yra tam tikri produktai, apie kuriuos galvojama, jog jie yra sveiki, tačiau dažniausiai jie nepajudina dietos rezultatų. Nors vaisių sultys skamba sveikai, dažniausiai tai nėra 100 procentinės sultys ir jose yra cukraus. Salotos teoriškai yra sveika, tačiau su tokiais ingredientais kaip sūris, riebus padažas ir skrebučiai, jos gali virsti daug kalorijų ir daug riebalų turinčiu patiekalu. Įsitikinkite, kad tiksliai žinote jų ingredientus, prieš tai, kai skanausite „sveiko" maisto.

Jūsų dieta jus slegia

Sveika mityba gali padėti jaustis puikiai ir suteikti didelį energijos antplūdį. Tačiau jei pasirinktas režimas yra per griežtas ir jūs nuolat nerimaujate, kaip surasti laiko nukeliauti į sporto klubą, pasiruošti sveiko maisto ir neužkandžiauti, svorio metimas gali būti sudėtingas. Kai esate įsitempusi, kūne gaminasi kortizolis  hormonas, padidinantis riebalų kaupimą. Tad net gi jei sportuojate ir sveikai maitinatės, bet esate per daug įsitempusi dėl dietos ar darbo, svorio metimas bus sudėtingas. Tad prieš griebdamosis dietos pirmiausia pakoreguokite savo gyvenimo būdą.

Jūs neužtektinai miegate

Miego kokybė, kai bandote netekti svorio, yra tokia pat svarbi kaip ir sveika mityba bei sportavimas, tad pasistenkite, kad miegotumėte rekomenduojamą valandų skaičių. Taip pat, kaip ir būnant per daug įsitempusiai, miego trūkumas skatina kortizolio išsiskyrimą, tad jūs kaupsite riebalus, net pati to nesuvokdama.

Jūs praleidžiate valgymus

Nors gali būti, kad laikinai jausitės savimi patenkinta, kad nevalgėte įprastų didelių pusryčių, ilgainiui valgių praleidimas skatina valgyti daugiau kitų valgių metu arba visą dieną užkandžiauti nesveikais produktais. Daugelis žmonių, kurie laikosi dietos, visą dieną labai lengvai valgo ir galiausiai prisišlamščia vėlai naktį. 

Labiau tikėtina, kad jūs valgysite ledus, bulvių traškučius ir sausainius 10 valandą vakare, nei 10 valandą ryte, tad pasistenkite paskirstyti kalorijas taip, kad jums netektų prisikimšti vėlai naktį. Vietoj to, kad rytais valgytumėte kaip paukštelis, stenkitės sočiai pavalgyti sveikus pusryčius, kuriuose būtų vaisių, baltymų ir skaidulinių medžiagų, pavyzdžiui, kiaušinis su pilnagrūdės duonos skrudinta rieke bei apelsinas.

Jūs pamirštate įskaičiuoti skysčius

Atrodo, kad kalorijų pasaulyje išgerti gazuoto gėrimo ar saldžios šaltos arbatos skardinę yra niekis, nes tai tėra skystis, tačiau svarbu įtraukti visus per dieną išgeriamus gaiviuosius gėrimus į kalorijų skaičiavimą. Žmonės linkę pamiršti gėrimus, nes jie patenkinta tik troškulį, bet ne alkį. Jei besilaikydama dietos jūs geriate gazuotą vandenį, saldžius gaiviuosius gėrimus ar alkoholį, pasistenkite kompensuoti šias kalorijas, mažindama tokį patį maisto kalorijų kiekį. Arba, kad būtų paprasčiau, pakeiskite visus šiuos gėrimus vandeniu. Tokiu būdu jūs nebūsite ištroškusi ir tuo pat metu sumažinsite kalorijų kiekį.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gražios

Procedūros, kurios jūsų pėdas pavers švelniomis it kūdikio (12)

Kojų oda reikalauja itin rūpestingos priežiūros. Ypač artėjant vasarai, kai po vandens pramogų, nuo sūraus vandens ir krašto smėlio pėdų oda nuvarginama dar labiau.

Kaip sumažinti paakių maišelius? Greitos priemonės iš 2 ingredientų (2)

Jei ryte jūsų nedžiugina vaizdas veidrodyje, nebūtinai kalti senėjimo procesai ar nepakankama veido odos priežiūra.

Ką daryčiau kitaip tuokdamasi antrąkart (16)

Ne kartą teko girdėti nuotakas svarstant ką jos darytų kitaip, jeigu tekėtų antrąkart. Vienos nusivylė fotografais, kitos su pūsta suknele jautėsi ne savame kailyje, o trečias liūdino per daug apgirtę svečiai.

Kaip efektyviausiai sumažinti celiulitą? 6 pratimai (7)

Nei viena nenori, kad jų sėdmenis ar kojas „puoštų" celiulitas.

Jas padažė profesionalė - sunku patikėti, kad tai tos pačios moterys! (68)

Makiažo galia iš tiesų labai didelė. Tai įrodo profesionalios makiažo meistrės Goar Avetisyan darbo rezultai (@ goar_avetisyan). Moterys iš bjauriųjų ančiukų virsta gulbėmis!

Vieniša moteris paatviravo: esu „senmergė su kate“ ir visai to nesigėdiju (100)

„Tą akimirką, kai aš supratau, kad man nereikia pakeisti jokios savo dalies tam, kad traukčiau tokius žmones, kuriems aš nepatinku tokia, kokia esu, aš tapau geresne partnere, nes išsiaiškinau, ko reikia man pačiai." - šie Ingos, kuri atsiuntė mums vienišas moteris padrąsinantį laišką, žodžiai pavergė mūsų širdis. Dalinamės jos atviru laišku ir su Jumis.

15 populiariausių grožio triukų socialiniuose tinkluose

Pamiršote plaukų gumytę, o liemenėlės vielos nuolat lenda, kur nereikia? O gal subyrėjo mėgstami akių šešėliai? Ne bėda! Socialinių tinklų karalienės turi sprendimus visiems gyvenimo atvejams.

Atgaivinkite odą: veiksmingas raukšlių lygintuvas už 1 Eurą! (4)

Jei mėgstate saldumynus ne tik valgyti, bet ir gaminti, greičiausiai namuose turėsite tai, kas gali priversti odą atjaunėti.

Įspūdingus erotinius paveikslus tapančio meninko mūza - JO žmona FOTO (42)

Vieno garsiausių šių laikų Rusijos menininko Sergėjaus Maršenikovo paveikslai žavi visą pasaulį. Realizmo atstovo kūryboje vyrauja erotiniai moterų paveikslai, kurių tikroviškumas pribloškiantis.

15 fantastiškų prancūziško manikiūro idėjų FOTO (11)

Daugiau yra mažiau! Šį kartą tuo įsitikinome žvelgdamos į šiuos lakuotus nagučius. Iš pirmo žvilgsnio labai paprastas ir niekuo neišsiskiriantis lakavimo būdas atrodo tikrai skoningai bei subtiliai.

Karšti treneriai: su jais norėtų paprakaituoti kiekviena moteris FOTO (42)

Mane nupurto nuo minties apie sportą. Tačiau judėti vis tiek reikia. Ar įmanoma treniruojantis jausti malonumą?

Koks vestuvinis žiedas jums tinka labiausiai? (2)

Vestuviniai žiedai laikomi santuokinės ištikimybės simboliu. Pagal krikščioniškas tradicijas vestuviniai žiedai turi būti paprasti, neperkrauti įvairiomis detalėmis. Aišku, vestuvinių žiedų pasirinkimas reikalauja nemažai laiko ir pastangų, todėl pakalbėkime apie tai, kokie vestuviniai žiedai tinkami įvairiems žmonėms.

Šios moterys džiaugiasi kiekvienu priaugtu kilogramu FOTO (8)

Esant tokiam dideliam mados bei popkultūros industrijos spaudimui, kyla didelė tikimybė, jog jūs susidarėte (o gal dar tik susidarysite) netinkamą gražaus kūno įvaizdį... Daugelis moterų nuolat galvoja apie tai, kaip tapti plonesnėmis, tačiau yra ir tokių, kurios daro viską, kad priaugtų svorio.

Prancūzių lieknumo paslaptys: kaip nestorėti valgant sūrį, šokoladą ir žąsų kepenėles (22)

Visoms moterims patinka, kaip gyvena prancūzės. Mums norisi perimti jų įpročius, kad išliktume lieknos, per daug nevargdamos ir netgi jausdamos malonumą.

„Nutella" kremą galima ne tik valgyti - juo dažo plaukus! (16)

Plaukų dažymas moterims yra gana jautri tema, nes ne visada sulaukiame tokio rezultato kokio tikimės, o netenkinančio rezultao nepavyksta iš karto atsikratyti. Stilistas Huda Kattanas siūlo nepavojingą ir labai saldų būdą pakeisti plaukų spalvą. Jums reikės „Nutella" kremo ir šiek tiek kondensuoto pieno.